Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 06.03.2014 08:59
od TomassR90
Má to smysl?Jaký na to máte názor ?
Napsal: čtv 06.03.2014 09:36
od Miguel
Kdyby to němělo smysl tak to asi nikde nenabízej. Každej plyn má fyzikální vlastnosti jiný a proto je dusík prostě do pneu lepší. Z vlastní zkušenosti: dával jsem komplet nové pneu + náplň dusík a za dva roky jsem ty gumy nedofukoval.
Napsal: čtv 06.03.2014 09:49
od TomassR90
tak on se v dnešní době nabízí každej produkt, co nic navíc nemá,kromě ceny, a lidi to kupujou - když máš gumy a disky v pořádku, tak přeci nemusíš dofukovat

ale díky za názor
edit:
http://www.pneumatiky.cz/info/nezkracuj ... -pneu.html

Napsal: čtv 06.03.2014 10:05
od alan
Mě řekl jeden letitý praktik, že výrobce pneu počítá s běžným vzduchem a právě zvýšený tlak při zahřátí dlouhou jízdou např. po dálnici je zakalkulován do předepsaného tlaku. Tzn. pokud použiješ plyn, přijdeš o možnost automaticky tvrdší gumy při dlouhé jízdě.
Napsal: čtv 06.03.2014 13:16
od Miguel
Vzhledem k tomu, že právě klasický vzduch mění roztažnost podle teploty tak to bohužel pravda není. Dusíku je to jedno. Když ti jde o cenu tak bez dusíku ušetříš 120,-Kč

Napsal: čtv 06.03.2014 14:41
od Vlasta
Trochu fyziky, kolikpak je dusíku ve vzduchu?
Napsal: čtv 06.03.2014 16:35
od vita11
hodně

Napsal: čtv 06.03.2014 18:04
od dogeatdog
Miguel píše:Kdyby to němělo smysl tak to asi nikde nenabízej.
Musíš být ideální zákazník :palec:
Samotný fakt, že kdokoli nabízí cokoli neznamená nic jiného, než to, že se najde dostatek lidí, kteří to zakoupí - simple like that.
Napsal: čtv 06.03.2014 19:44
od Vlasta
vita11 píše:hodně

78,91 %