Stránka 1 z 3
Napsal: ned 17.08.2014 22:19
od metroken
Ahoj všem,
kluci kdo z Vás má zkušenost, nebo ví o něco víc o slickách? Pročet sem hodně stránek, ale většinou víc informací, než co uváději sami výrobci sem nenašel...
Jde mi o nějaký zkušenosti lidí, co na nich jezdí, nejlíp nejenom závody, ale maji semi-slicky na autech do provozu... Plánuju si teď koupit daily car, takže budu mít kupéčko jen pro radost, tak uvažuju nad tim, že ho i přezuju na lepší gumy, otázka je jestli to má vůbec cenu a nebudou to jen "vyhozený" peníze s nulovým rozdílem z radosti z jízdy...
Díky za užitečný příspěvky...

Napsal: ned 17.08.2014 23:07
od bobo-mb
Mam semislicky Yokohama Parada 215/40/17 . Na suchu je to super, ale co se týká výletů za mokra, tak jezdim pomalu, opravdu to klouže. Nepociťuju, že by nějak obrovsky ubejvaly. Nejezdim okruhy, jen si občas někde příšlápnu plyn.
Napsal: ned 17.08.2014 23:18
od MattyX
TOYO R888 - poměrně drahé, relativně pevná bočnice. Jezdil jsem tu tvrdší směs, která i tak je dost měkká - přehřejí se např v Brně na autodromu

Na tratě typu vysoké mýto, nebo okreska je to pecka - na mokru jsem nezkoušel
Kamarád jezdí Maragorni, nebo jak to je - úplně normální guma jen jinak prořezaná.
Ty nový nakangy prej nefungují úplně špatně
Já se snažím preferovat čistej slick, ten to auto posune hnedka úplně někam jinam, ale problém je, že na silnici to není no

Napsal: pon 18.08.2014 23:34
od metroken
MattyX píše:TOYO R888 - poměrně drahé, relativně pevná bočnice. Jezdil jsem tu tvrdší směs, která i tak je dost měkká - přehřejí se např v Brně na autodromu

Na tratě typu vysoké mýto, nebo okreska je to pecka - na mokru jsem nezkoušel

Kamarád jezdí Maragorni, nebo jak to je - úplně normální guma jen jinak prořezaná.
Ty nový nakangy prej nefungují úplně špatně

Já se snažím preferovat čistej slick, ten to auto posune hnedka úplně někam jinam, ale problém je, že na silnici to není no

O těch R888 sem se toho dočet nejvíc, jezdí to hodně lidí a většinou si to i chválej...
Chtělo by to asi vyzkoušet, různý značky a rozměry, jenže kde a na čem? To je situace
V každym případě dík za info...

budu se dál pročítat různejma fórama a snad najdu ještě něco víc..
Napsal: úte 19.08.2014 00:28
od matal
Minulý měsíc na klubovém ježdění ve Vysokém Mýtě jezdil Bulík s Federal semi slickama, a byl v podstatě spokojený.. Měl teda jiný rozměr než je v linku, cena dle mě solidní i v tomto rozměru.. Přemýšlím, že je dám na M6..
http://www.abpneumatiky.cz/235-45r17-94 ... k-federal/ 
Napsal: úte 19.08.2014 07:21
od metroken
matal píše:Minulý měsíc na klubovém ježdění ve Vysokém Mýtě jezdil Bulík s Federal semi slickama, a byl v podstatě spokojený.. Měl teda jiný rozměr než je v linku, cena dle mě solidní i v tomto rozměru.. Přemýšlím, že je dám na M6..
http://www.abpneumatiky.cz/235-45r17-94 ... k-federal/ 
Federal mě zaujal hlavně cenou, akorát ten pocit, že mě na silnici držej gumy z Tchajvanu

Napsal: úte 19.08.2014 07:35
od Rade520
Já se připojím s dotazem ,
Semi-slicky jako Toyo,federal,yokohama mají taky tvrdou bočnici nebo je kostra stejná jako u obyč gumy ?
Mám zkušenosti s rally a okruh slickama a ty mají hodně tvrdou bočnici takže se nebortí v zatáčkách pod disk.
Jinak co vím od starších kamarádů:-) Tak třeba michelin pilot sport nebo brigestone potenza ra.. taky dobře drží a nejsou to semisliky .
Napsal: úte 19.08.2014 17:24
od kosh
Ja jsem jezdil na pilot sport cup a byl jsem spokejený. V Brně se přehřály později než normální gumy, držely o dost lépe než klasická guma a na mokru to zase taková tragédie nebyla. Uvažuju nad tím, že je zase obuju na daily car.
Napsal: úte 19.08.2014 17:54
od Martyn
Ty federaly opravdu hodne jezdej amici na e90post, uplne bych se toho nebal..
Ale osobni zkusenost neni..
Napsal: úte 19.08.2014 21:39
od MattyX
Federaly nejsou špatný, ale bočnice naprosto seriová, tak jako všechny slicky - jen u těch toyo mě přijde o krapítek tvrdší trochu
Klasickej slick ma bočnici tvrdou jako prase oproti semislickům a taky se to auto podle toho chová úplně jinak - nekompromisní guma, ale na silnici to zase není, párkrát jsem to zkoušel a i když mám podvozek na soft povolenej, tak to ztvrdne jako docela dost
Jeden známej si na E46 M3 ujíždí na těch Pilot sport CUP 2 - např oproti yokohama ad048 v Brně rozdíl několika vteřin na kolo - nevýhoda je cena a to že se nový prodávají snad jen jako 5mm guma

Napsal: úte 19.08.2014 23:03
od metroken
Taky je varianta to "namíchat" myslim to tak, že na zadek bych dal třeba ty Federaly (počítam s tím, že vzadu vyměním 2x-3x zatím co vepředu jednou) a dopředu něco kvalitnějšího např. Michelin pilot sport cup...
Názory?
Napsal: stř 20.08.2014 11:29
od M3maniac
Michelin Cup opravdu špičkově fungující guma pro sportovní jízdu ,po nasazení pireli p zero ( jedna z nej normalnich gum ) znatelný rozdíl. Za mokra je třeba být opatrnější....

Napsal: stř 20.08.2014 12:30
od pavproch
Styling 193 (18") jsem koupil secondhand vč. skoro nových Federalů 595 rsr, krátce sem je na jaře dal na 3er ale záhy sem uznal, že na daily driver eeee, a to ze dvou důvodů:
a) hlučnost (ve všech režimech jízdy) jako kráva
b) díky enormně tvrdým bočnicím se chovaly jako RFT gumy - odskakovaly a drncaly...
je teda ale fakt, že ale po zahřátí jízdně to auto posunuly o jednu plnou délku parníku dál - na suchu samozřejmě....
na kravení na okruhu Ok, ale na daily driver mi to nepřišlo pravé ořechové, když sem je vyzul a dal tam místo nich P-zera stejných rozměrů (non RFT), tak sem musel pokorně uznat, že tahle "konfekce" je na daily driver mnohem vhodnější...
Napsal: čtv 21.08.2014 01:21
od metroken
pavproch píše:Styling 193 (18") jsem koupil secondhand vč. skoro nových Federalů 595 rsr, krátce sem je na jaře dal na 3er ale záhy sem uznal, že na daily driver eeee, a to ze dvou důvodů:
a) hlučnost (ve všech režimech jízdy) jako kráva
b) díky enormně tvrdým bočnicím se chovaly jako RFT gumy - odskakovaly a drncaly...
je teda ale fakt, že ale po zahřátí jízdně to auto posunuly o jednu plnou délku parníku dál - na suchu samozřejmě....
na kravení na okruhu Ok, ale na daily driver mi to nepřišlo pravé ořechové, když sem je vyzul a dal tam místo nich P-zera stejných rozměrů (non RFT), tak sem musel pokorně uznat, že tahle "konfekce" je na daily driver mnohem vhodnější...
Já to právě nechci na daily car, ale jen pro radost z jízdy. Teď mam nájezd max. 10 000km ročně. A s druhým autem to podle mě budou tak 3-4000km a to povětšinou okresky, okruhy atp. Zas z toho nechci mít "závoďák" kterej by nešel použít jinde, než na okruhu.. Jen zjišťuju, jestli vůbec to má cenu řešit jaký gumy na tom sou..
Napsal: pon 25.08.2014 13:53
od MattyX
s těma gumama je to asi jako, když se tu řeší, který obyčejný desky z autodílů jsou lepší... Jedni Ti řeknou ATE, druzí Brembo a třetí Textar a ve výsledku, kdyby každej do tý krabičky dostali něco jinýho, tak to skoro nepoznají
S těma gumama je to obdobný - každej máme jiný zkušenosti a od každýho si vezmeš trochu a stejně víš hovno

Něco kup, vyzkoušej, udělej si obrázek a pak můžeš zkoušet dál

To co pro jiného může být tvrdé, tak ti to může připadat softový, naopak pro někoho tvrdá bočnice, může být pořád měkká atd.

Napsal: pon 25.08.2014 14:36
od metroken
MattyX píše:s těma gumama je to asi jako, když se tu řeší, který obyčejný desky z autodílů jsou lepší... Jedni Ti řeknou ATE, druzí Brembo a třetí Textar a ve výsledku, kdyby každej do tý krabičky dostali něco jinýho, tak to skoro nepoznají

S těma gumama je to obdobný - každej máme jiný zkušenosti a od každýho si vezmeš trochu a stejně víš hovno

Něco kup, vyzkoušej, udělej si obrázek a pak můžeš zkoušet dál

To co pro jiného může být tvrdé, tak ti to může připadat softový, naopak pro někoho tvrdá bočnice, může být pořád měkká atd.

amen

Napsal: úte 26.08.2014 01:43
od matal
Moje zkušenost s Michelin Cup je taková, že na okruhu super, ale na běžný ježdění zas tak moc nee, ony totiž potřebují být dobře zahřáté což se v běžným provozu nepovede jen tak, a v podzimním chladným počasí to trvá ještě dýl, málem mě to stálo výlet do pole..

Napsal: stř 27.08.2014 10:51
od IlikeU
Yokohama Ad08 neova. maximální spokojenost.
Napsal: úte 19.04.2016 16:38
od Totic
Nová sezona, stavající dotaz:
Co teď obouváte za semi/slicky na lítačku a český okruhy (Sosnová, Most, Vysoký Mýto, Autodrom Brno, popř. Slovakia Ring). Nějaké typy ?
Jo a bonusová - dáváte či kupujete na BMW rozdílnou šířku slicků (předek/zadek)?
Napsal: úte 19.04.2016 20:32
od MattyX
Záleží jaký máš rozpočet, pokud nedáš 4-6 za gumu, tak si stejně koupíš federaly 595 rs-r
Na stopu je vyzkoušené 4x stejná guma třeba 245-265 P+Z
