Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 21.05.2015 07:51
od vesely23
Zdravím Vás, manželka má opel astru H, chci se zeptat na Váš názor. V servisu na autě měnily rozvody. Nějaký šroub, na kterém je jedna z vodících kladek byl zajištěn nějakým lepidlem a při výměně se jim údajně strhl závit. Výměnu vyřešili zase lepidlem, ujišťovali mě že se to lepí normálně a že to vydrží, že to bylo utaženo na požadovaný moment, mám jim věřit? Bojím se, že to neudrží kladku. Prý je nutné to při další výměně říci, asi by se to muselo už vyřešit jinak. Doklad mám, ale jestli by mě zaplatili případnou opravu motoru.
Napsal: čtv 21.05.2015 22:05
od MattyX
Přesunuto do vhodnější sekce ...
Co vím, tak jeden místní člen dělal rozvody na Zafiře a taky se při povolování vytáhl závit... To se prostě stane a buď to někdo zkurvil při první montáži a nebo nějaká vada materiálu/výroby.
Jelikož Tě na to upozornili tak zapomeň na nějaký dobrosrdečnosti, můžeš vytáhnout motor ven a nechat ten závit opravit samozřejmě, ale to stojí větší peníze

Pokud se to podařilo nějak dotáhnout a dalo se to na vhodné lepidlo tak by to mohlo vydržet ...
A nebo to prodej

Napsal: pát 22.05.2015 06:56
od vesely23
No tvrdil mě, že je třeba upozornit při další výměně rozvodů, ale aby to do další výměny vydrželo. A jak se řeší oprava toho závit, to se nějak musí vyvložkovat?
Napsal: pát 22.05.2015 09:16
od MattyX
Přesně tak, musí se buď udělat větší závit např. z M10 na M12 a dát k tomu patřičnej šroub (v případě pokud to je technicky proveditelné), nebo se používají Helicoil vložky - sám jsem tím opravoval závit pro rozvodové kolo a vydrželo to v pohodě

Jenomže pro tuto opravu musíš většinou u auta s motorem napříč vytáhnout motor, protože tam není místo pro vrtačku
