Stránka 1 z 1

Napsal: pon 24.08.2015 07:08
od DED23
Koukám po starší 3ce nebo i 5ce (není zase o moc těžší??) někdy do r.v. 2000 (E46, E39, E36..) Hlavně ať to je r6, ale se slušným objemem jsou celkem nesehnatelné. Jsou všechny r6 stejné? Co obnáší výměna? Třeba z 528i do 320i? (4valce budou mít asi držáky a všechno jinak, ale do 320 nacpat 2.8 z 5ky by neměl být problém ne? - ani na STK?)
Díky

Napsal: pon 24.08.2015 21:53
od ACDC
To už dnes problém asi bude. Za starých dobrých časů povolil pan Stehlík ledasjaké fičury, ale dnes je jiná situace. Legálně teda hódně těžko.

Napsal: úte 25.08.2015 22:43
od DED23
Vypadaji jinak, nebo jsou kazdy uplne jiny?

Napsal: stř 26.08.2015 08:07
od Filozof
6válec 2,0 a 2,8 vypadají uplně stejně když se na ně podíváš. Takže na STK podle mě nic nepoznají. Jsou oba šestiválce akorát jeden má jiný čísla.

Už hodně lidí dělalo swap z 2litru na 2,8i a je to uplně někde jinde. Jede to mnohem líp.

Jak se to dělá papírově netuším to se zeptat těch co to mají za sebou.

Napsal: stř 26.08.2015 12:29
od DED23
Super, to jsem chtěl slyšet :-)
Nevíš kdo to dělal?

Napsal: stř 26.08.2015 13:04
od MattyX
z Dvoulitra papírově 2,8 přestavuje jenom blbec :lol:

Vzhledově naprosto identické motor, který lze rozeznat podle typu na bloku maximálně... dál to pozná jenom zasvědcený :)

Přestavby se řeší většinou až z R4 kdy poznat 4 nebo 6 valcu už není tak těžký :)

Napsal: stř 26.08.2015 14:14
od DED23
Díky za odpověď, o papírové přestavbě nepadlo ani slovo - ba naopak, proto se ptám na nejsehnatelnější r6 (čili 320i)
Jasně líbila by se mi 328i/330i už hotová, ale sháněj to...
Takže jestli chápu dobře 2.8 z 5ky je totožný jako 2.0 z 3ky? nepřekvapí mě tam žádný jiný držák atd?
Co to ještě obnáší? co diff? dá se ještě sehnat slušný samosvor? zavařený asi nebude vhodný.
Nebo je lepší (levnější) jít rouvnou do 528i, když jsou sehnatelnější?

Napsal: stř 26.08.2015 15:13
od MattyX
Motory jsou záměnné - pozor ale na bivanos motor z e39 - ten do e36 zastavíš jen s velkými obtížemi co se elektriky týče ;)
jsou tam drobné niance, ale drtivá většina dílů je totožná.
Diferenciál má 2.0 většinou kratší, silnější motorizace mají těžší převod...
Velikostně se taky liší (v případě e36)
Samosvor se nějak sehnat dá, ale dnes je po nich hlad - stojí poměrně dost a drtivá většina z nich je ve zbídačeném stavu (teď jsem kupoval a kamarád taky - já za 7, on za 8 a oboje je bezcenný šrot na totální repas :) ).
Je potřeba si zvolit priority co chceš - 3er a 5er jsou auta diametrálně jiných charakterů.