Stránka 1 z 1

Napsal: úte 22.07.2014 15:07
od Darock1
Zdravím všechny,

bohužel se mi nepodařilo najít žádnou kloudnou odpověď na řešení problému s nefunkčním Keyless bezklíčovým přístupem a proto bych rád požádal o radu. Mám E65 po FL a mám softclose i keyless. Keyless fungoval, ale začal sporadicky vypadávat, otevřít dveře šlo vždy, ale zamknout pomocí kliky, ať už na předních nebo zadních dveřích u řidiče to sporadicky nešlo (na straně spolujezdce nešlo nikdy) až přestalo fungovat úplně. Nyní nejde auto přes keyless ani otevřít, ani zavřít. Nicméně nastartovat nebo otevřít kufr lze, čemuž trochu nerozumím. Pokud máte někdo zkušenost s řešením tohoto problému, budu rád za radu.

Díky

Napsal: úte 22.07.2014 15:47
od hurvajs77
on keyless docela kravne, resp. odchází. U klik je pak řešení nová klika, což je 10tis. za novou. Kupovat použitou nemá moc cenu, protože časem může odejít.

Startuješ pomocí keyless nebo že zasuneš klíček do spínací skřínky? Kufr otevíráš jak?

Podle toho co mi včera říkal Snejk, by neotevírání po delší době kdy auto stojí, mělo být způsobeno špatnou baterií. Mě se to teď někdy stane a je pravda, že mi to čas od času napíše recharge battery. Přitom pokus, zmáčknu tl. na kufru, tak se otevře, pak fungují i kliky a auto se pomocí keyless odemkne. Pokud to ale zkusím obráceně, tj. nejprve dveře, tak nic.

Napsal: úte 22.07.2014 23:30
od jaroslav
Ono to bude zlozitejsie. Ked som zohnal voice modul a zapojil ho namiesto modulu pre sluchatka pre rear entertainment tak mi tiez obcas keyless nefungoval - hlavne ked auto dlho stalo. Vtedy nefungovala ani jedna klika. Takze ked som isiel rano do prace, nefungovalo to, ale ked som sa vracal domov z prace tak uz to slo. Snejk nechcel verit ze to nejak suvisi s tym modulom. Bateria bola nabita cestou zo Slovenska. Po odpojeni voice modulu k danemu problemu nedochadzalo. Neskor som tiez zistil ze pri zapojeni voice modulu mrzlo ovladanie v menu entertainment cez zadny iDrive. Nedavno mi ale Snejk zapojil voice modul tak ze dodelal dalsi opticky kabel (takze modul pre sluchatka je tiez zapojeny) a vyzera ze to uz problemy nerobi.

Moj nazor je ze dochadzalo k nejakym chybam pri komunikacii a keyless modul sa musel prepnut do nejakeho divneho modu alebo sa vypol uplne. Pripadne sa vypla uplne cela zbernica ktorou komunikuje keyless. Pricital som to roznym kombinaciam predFL a FL komponent.

Napsal: stř 23.07.2014 09:06
od Atila
Abych dotycneho majitele E65 nastval jeste vice, tak jenom takova perlicka. Nejenom, ze nova keyless klika stoji raketu, ale navic je v nekterych pripadech potreba vymenit vsechny ctyri! Nevim jestli je to opravdu nezbytne a zdali se ta zavada nedala poresit aplikaci nejake elektronicke magie, ale autorizak to timto zpusobem resil s tim, ze jinak to nejde.

Napsal: stř 23.07.2014 10:04
od Darock1
hurvajs77 píše:on keyless docela kravne, resp. odchází. U klik je pak řešení nová klika, což je 10tis. za novou. Kupovat použitou nemá moc cenu, protože časem může odejít.

Startuješ pomocí keyless nebo že zasuneš klíček do spínací skřínky? Kufr otevíráš jak?

Podle toho co mi včera říkal Snejk, by neotevírání po delší době kdy auto stojí, mělo být způsobeno špatnou baterií. Mě se to teď někdy stane a je pravda, že mi to čas od času napíše recharge battery. Přitom pokus, zmáčknu tl. na kufru, tak se otevře, pak fungují i kliky a auto se pomocí keyless odemkne. Pokud to ale zkusím obráceně, tj. nejprve dveře, tak nic.
Startuju normálně pomocí keyless bez zasunutí klíčku do spínací skřínky. Kufr taky oteviram pouze stiskem tlacitka na viku kufru a mam klicek v kapse, takze by to pravdepodobne baterkou byt nemelo.

Napsal: stř 23.07.2014 10:06
od Darock1
Ještě jenom upřesním, že nemám v autě nic dodělávané, je to vše original z vyroby.

Napsal: stř 23.07.2014 12:27
od hurvajs77
Atila píše:...ale autorizak to timto zpusobem resil s tim, ze jinak to nejde...
v autorizáku dělají hovada co o tom ví naprosto kulový. Byl jsem svědkem, kdy v Inveltu přišel zákazník, že chce další nový klíč, v pořadí již 4. Bylo mu řečeno, že musí vyměnit komplet zámky, CAS atd. Přitom pokud není vydáno všech 8 klíčku, stačí ho nechat udělat. Sice potřebují doklady pro ověření totožnosti majitele, stojí cca 5tis, ale jde to.

Napsal: stř 23.07.2014 12:31
od hurvajs77
Darock1 píše:Startuju normálně pomocí keyless bez zasunutí klíčku do spínací skřínky. Kufr taky oteviram pouze stiskem tlacitka na viku kufru a mam klicek v kapse, takze by to pravdepodobne baterkou byt nemelo.
No nevím. Když to vezmu za sebe, tak to dělám úplně stejně. A jakmile je auto nastarováno, funguje keyless všude, včetně softclose. Jakmile vypnu motor a auto se uspí, funguje jen kufr. Když se otevře kufr, jsou pak i kliky na keyless. Včera jsem vzpomínal a opravdu mi to začalo dělat, až když mi skočila hlaška Batery recharge. Před tím vše fungovalo na 120%.

Samoyřejmě u Tebe to může být něco jiného, to nevylučuji.

Napsal: stř 23.07.2014 13:40
od Darock1
Tak pokud ti vše funguje na 100% když máš nastartováno, tak je dost možný, že by to opravdu tou baterkou mohlo být. To jsem u sebe ještě nezkoušel, nicméně druhá věc je to, že kdyby přeci baterka byla špatná, tak by jsi normálně nestartoval a to i v zimě a to jezdim dost jen město. Mě to tedy hlášku "Battery recharge" nikdy ještě neukázalo.

Napsal: stř 23.07.2014 13:52
od hurvajs77
jak říkám, nevím jestli to je i Tvůj problém. Schválně to zkus. Nastartuj, vylez ven, zamkni a zkus vzít za kliku. Na druhou stranu to může být cokoliv a možná by stačilo sjet na diagnostiku.

Mě to samozřejmě také nepíše Rechage battery, protože přijdu k autu a hned staruji. Když opouštím auto, tak hned po tom, co chcípnu motor. Ale věřím tomu, že pokud bych někde zaparkoval a seděl ve vnitř a poslouchal rádio, tak mi to napíše. Já tam mám ještě původní AGM, tj. z roku 2006 takže špatná být může. Nejsem si jistý, jak se o ní někdo staral. Jestli vůbec.

Napsal: stř 23.07.2014 14:11
od Darock1
Tak jsem to teď zkoušel..Nastartoval jsem, zamkl jsem auto a nejde to ani na jedné klice. Zkoušel jsem i nejdřív otevřít kufr a pak dveře a taky nic :x

Napsal: stř 23.07.2014 14:16
od hurvajs77
tak v tom případě ti to dělá něco jiného. Zkus zajet na diagnostiku, mělo by Ti to říci víc.

Napsal: stř 23.07.2014 14:16
od Darock1
Kde se nachází nějaký modul který tohle Keyless ovládá?

Napsal: stř 23.07.2014 18:01
od JaraX
chce to pořadnou diagnostiku, keyless modul je u baterky dole, ale většinou sou to jen kliky KO, v BMW většinou vubec neví nic. ještě by možná mělo smysl nahrat novej SW do powermodulu a Passive go modulu (keyles).
keyles je takovej záškodnickej system, ve všech autech sou s tím problémy.