Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E65 na sněhu

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1 Příspěvek od kurevtor »

hahaha, tohle nechápu :-) Tominho, ty jsi chtěl 750i, ale změnil jsi výběr na 550i, protože to je míň usedlý? :-D Tomu nerozumim co je na 750i usedlý :-) (samozřejmě to nesmí mít malý kola) Já naopak koupil sedmu místo pětky, právě proto, abych fotrovatěl pomaleji. V sedmičce jdeš prostě do plnejch. Parkování je v Praze se sedmou samozřejmě celkem na pí**, ale to holt člověk nesmí být moc velká lopata. Osobně bych měl ale asi větší problém parkovat s tou pětkou v mpacketu :-D myslim, že by mi netrvalo dlouho servat na předku to lízátko..

V mých očích je vítěz v souboji 550i vs 750i jasnej :-) ale chápu, že to má každý jinak.

jinak sedma pro mě není limuzína, ale správně velkej sedan, myslím Tominho, že po pár měsících v pětce budeš chtít upgradovat do sedmičky :-)
Tominho
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: pon 20.02.2012 01:00

#2 Příspěvek od Tominho »

Pro mě je sedma limuzína, a pětka taková akorát. Je mi 26 a nedokážu si představit že řidím každý den takový auto. Chci si užit dokud to jde, ale nechci 3er ani 6er. Určitě na sedmu jednou přejdu ale to bude F01 ta vypadá luxusně, nebo na X5, nebo jak přijde jarax na to jak zaplynovat V12 :D
Mě se naopak hrozně líbí mpaket, ještě když je to auto celý černý, černý kola. Ale každému se líbí něco jiného, proto nikoho neodsuzuju za to, že se mu líbí třeba E65 před fl. 100 lidí 100 chutí. Třeba po fl a ještě v optik alpin paket to je jiný kafe. Tak jsem si to představoval když jsme ji hledal, jenže nejde to najít, nebudu do toho sypat jen aby to tak vypadalo zbytečně peníze... Takže pro me je jasná volba 550i M paket, ted jen ji sehnat za dobrou cenu a v dobrem stavu a budu happy jak dva grepy :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JaraX »

za dobrou cenu (pod 200tkč) ji težko seženeš, vždy už to budou vyhozené peníze proti sedmě, která se do 200k dá koupit v pohodě. s tím musíš prostě počítat. stejně jako to že v nasledujích letech bude pěkná sedma stát 150 furt dál ale pětky spadnou, stejně jako je tomu u E38 a E39, ceny E39 šly za poslední 2 roky rapidně dolů, ceny E38 se drží.
E60 v mpaketu je prostě takovy auto pro sousedy, drncá to, vrže to vevnitř, je to nákladný na provoz, ale má to nárazník s lopatou. sedma je auto pro řidiče, užívá si jak se o něho to auto stará a je mu jedno co si o něm myslí sousedil v čem jezdí.

jinak na tu V12 už asi vím jak, jen pokusný králík chybí, ted je tam jedna krásná V12 za 230, asi do ní pujdu jak prodám X5 :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#4 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

no za me musis rict, ze svezeni se 750i bez DD na R17 je asi stejne zabavny jako OktaI na R15 :-) nevim, 5er je jeste auto, ktery muzes "drzet u huby" a nutit ho, aby delalo co TY chces...
“Ability is what you're capable of doing.”
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

sedma bez DD je šileny auto, asi jako transit plnej dřeva, sedma DD potřebuje. sedma s DD a EDC taky umi dělat co ty chceš a nestojí to tolik penez jak pětka která je prostě drahá jak na pořízení tak na servis.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#6 Příspěvek od kurevtor »

Hanz píše:no za me musis rict, ze svezeni se 750i bez DD na R17 je asi stejne zabavny jako OktaI na R15 :-) nevim, 5er je jeste auto, ktery muzes "drzet u huby" a nutit ho, aby delalo co TY chces...


750i na sedmnáctách a bez DD je teda hodně dokurv*** kombinace :? Ale, bude to lepší než ta oktávka :-) Prostě ty sedmnáctky odgumovat, vyhodit a koupit normální kola :-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

hlavně jak nejsem zastáncem velkých kol a vše mám nejradši na co nejmenších kolech, tak je E65 vyjímka, to auto totiž na 17kách vubec nefunguje a nejlepší je mít na léto 19"
Tominho
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: pon 20.02.2012 01:00

#8 Příspěvek od Tominho »

Já ale neřikal že ta 550 bude stát 200k. to je nereálný. min o kilo víc. Ale napsal jsi to přesně. at si každý koupí co chce, klidně i hovno v pytliku :D Já ted zralý na 7nejsem. Až dozraju tak určitě to bude jasná volba a ty si Jaraxi pohni s tou přestavbou V12 do plynu. To bude pak nálož neskutečná. Hele a na kolik by vyšla ta 5tka v plynu u tebe? a co tam dáváš za system. Je lepší prince nabo magic ? ty jsi v tom frajer ...
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1175
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#9 Příspěvek od Jirke »

jak se mimochodem chova 7er E65 na snehu ? lip nez E60 zadokolka ? Myslim kde lezi hranice kdy se to auto urve, a jestli vyjede lip zasnezenej kopec nez mensi a lehci BMW..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od JaraX »

samozřejmě že se chová sedma líp na sněhu, je těžší, to ji pomáhá, ono to jde celkem postupně, nejhůř na sněhu se chová 1er a nejlíp 7er.

prins má lepší vstřikovače, ale je strašně předraženej. magic do E60 u mě stojí E60, ale asi ho nebudu dělat, jak jsem psal s tím autem je dost problému a pak to dost kazí jméno.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#11 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Dost dobře nechápu, jak se může těžký auto líp chovat na sněhu, než lehčí. Asi jsem ve fyzice nedával pozor. A zřejmě ani kamioňáci, kteří zkejsnou pod každým kopcem
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od JaraX »

já to znám jen prakticky, proč to tak je nevím, rád si to nechám nějakým fyzikem vysvětlit jak je možný že trojka projede prd a sedma tolik.
kamion je asi dost specifický příklad, ale kluci co jezdí se 7,5tunovyma nakladakama mi tvrdí že na sněhu se to chová mnohem líp jak osobák.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#13 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Trojka musí projet víc už z důvodu, že má v základu užší kola. Protě fyzika. Jo 7,5t náklaďák bude naloženej na sněhu na rovině v pohodě. Do kopce napiču, protože tlačí větší hmotností pod předníma kolama klíny ze sněhu. Tam je na tom podstatně líp předokolka, která se tím prokouše
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od JaraX »

do kopce je vždy lepší zadokolka přece, předokolka do kopce nejede, protože ma odlehčeny hnany kola. máš to nějaky popleteny
Tominho
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: pon 20.02.2012 01:00

#15 Příspěvek od Tominho »

No koukal jsem ceny magic2 cca 30tis, a prins 50tis. Hele takže kdybych ti chtěl udělat tak mi to tam neuděláš???
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#16 Příspěvek od Filozof »

Tak tuhle debatu jsme měli a velice jsme řešili jakto že jedno BMW jezdí líp do kopce ve sněhu i v závěji po silnici cca 30cm v pohodě moje bejvalá 5er e34 kdežto kamarád s 3er ani prd. No a přišli jsme na to.

Dělalo to LPG které tlačilo dalšíma 65-70kg na zadní nápravu.

Takže bych to vše opravil a řekl že BMW s LPG v kufru nebo toroidu vyjede daleko líp kopec jako BMW bez LPG. či bez závaží v kufru. :D

U e65 netuším co to dělá ale všechna BMW jsou cca 50:50 váhově takže těch 60-70kg navíc v kufru dělá hodně.

ted mám toroid co má 38kg prázdný plus 65litrů LPG.
takže mi vychází 65L x 0,54kg je cca 35,1kg jen palivo.

38+31kg je 69kg navíc při plné nádrži.
Pokud vezmeme polovinu nádrže stále to je kolem 38+15 = 53kg.

takže jakoby si tam ženská lehla do kufru.

Až budete řešit kopec na horách co nemáte lpg, tak řekněte přítelkyni at si vleze do kufru. A čím bude vypečenější tím lépe pro vás :lol:

My co máme LPG a plnej kufr to řešit nemusíme :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od JaraX »

Tominho píše:No koukal jsem ceny magic2 cca 30tis, a prins 50tis. Hele takže kdybych ti chtěl udělat tak mi to tam neuděláš???


ještě uvidím, musím jasně nastavit firemní politiku, ale pokud to jde tak už se pětkám vyhýbáme.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#18 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

JaraX píše:do kopce je vždy lepší zadokolka přece, předokolka do kopce nejede, protože ma odlehčeny hnany kola. máš to nějaky popleteny

Jak odlehčený? Povídej, přeháněj. Navíc má velkou výhodu v tom, že ji můžeš ještě otočit a vycouvat.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1175
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#19 Příspěvek od Jirke »

Hosi uplne nejhorsi auto co sem kdy na snehu ridil byl Mercedes C 320 CDi 7G-Tronic W203 kombi.

Velkej naftovej sestivalec vepredu, baterka vepredu X ultralehkej zadek bez rezervniho kola... a vetsinu casu jsem v tom jezdil sam.

Jednou se mi povedlo na chvilku ucpat hlavni tah z Nachoda na Hradec, v tom dlouhym stoupani, kdyz jsem sel na snehu predjizdet kamion a nejak se to cely zastavilo... a ja uz se pak nedokazal rozjet 8O :twisted: ... no po dvou minutach sem ten kamion dal, a zaradi lse pred nej a vsechny ty klasicky predokolky nam ujely... a pak si reknes ... "Mercedes" :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od JaraX »

Vlasta píše:
JaraX píše:do kopce je vždy lepší zadokolka přece, předokolka do kopce nejede, protože ma odlehčeny hnany kola. máš to nějaky popleteny

Jak odlehčený? Povídej, přeháněj. Navíc má velkou výhodu v tom, že ji můžeš ještě otočit a vycouvat.


když jedeš do kopce, těžiště se přesouvá na zadní nápravu, což je výhoda zadohrabu a důvod proč se s předokolkou do kopce couvá.
Odpovědět