Stránka 1 z 2

Napsal: sob 05.09.2015 10:33
od volant
Ahoj,

Vcera jsem mel kandidata na predkupni prohlidku v autorizaku. Nasly popraskany svetomety (adaptivni xenon) a technik rikal ze jedine reseni je vymena cely jednotky driv nez se tam dostane vlhkost a znici i dalsi komponenty. Cena 40k za kus.
Hned pro prohlidce jel jsem do druheho bazaru a dival jsem se na podobny kousek, stejny rocnik, zhruba stejne najeto. A to auto melo taky oba svetla popraskany. Existuje nejake jine neofiko reseni? Nebo mam pocitat stim ze budu menit svetlomety kazdych 100k?

Napsal: sob 05.09.2015 10:48
od morycz
Když to není moc hluboké, dají se vyleštit a pak zrušit ostřikovače světel...
Jinak za 80k koupíš i ledkové...

Napsal: sob 05.09.2015 19:23
od Pietrop
Kolik ty auta měli najeto km ? Ročník ?

Napsal: sob 05.09.2015 19:51
od JaraX
není to roku a km, ale o tom že se používaj šmejdový vody do ostřikovačů, švagrová měla najeto u E46 150tkm, světla jak novy, pak ji tchán koupil v Makru Aro vodu do ostřikovačů a měnili se oba plasty světel.
světla se daj sehnat za rozumny penize, mrkni na www.allegro.pl

Napsal: sob 05.09.2015 21:16
od zzeli
Netrpi na to i e6x? Je dost smutny, ze tam davaj plast, kterej to nevydrzi. Zajimalo by me jak na tom bude Gecko. Zlata e38 se sklem v tomto.

Napsal: sob 05.09.2015 21:23
od JaraX
trpí na to všechny plastovy lampy, E38 FL taky měla plast

Napsal: sob 05.09.2015 23:44
od volant
Pietrop píše:Kolik ty auta měli najeto km ? Ročník ?

Oba rocnik -10, najeto 100tis.

Napsal: sob 05.09.2015 23:55
od volant
JaraX píše:není to roku a km, ale o tom že se používaj šmejdový vody do ostřikovačů, švagrová měla najeto u E46 150tkm, světla jak novy, pak ji tchán koupil v Makru Aro vodu do ostřikovačů a měnili se oba plasty světel.
světla se daj sehnat za rozumny penize, mrkni na www.allegro.pl

Fakt supr ceny. Otazka je v jakym celkovym stavu ty svetla jsou...
Jakou vodu by se melo pouzivat do ostikovacu?

Napsal: ned 06.09.2015 05:17
od Sweden
Koupit jiny svetla a nechat potahnout bezpecnostni pruhlednou folii urcenou na svetla,myslim ze by to dany problem mohlo vyresit.

Napsal: ned 06.09.2015 07:43
od Hanz
Nebo vytáhnout pojistku, beztak je to k ničemu a světla to nevyčistí, pouze zasviní kapotu a střechu...

Napsal: ned 06.09.2015 07:47
od JaraX
náhodou v zimě když sou sračky to funguje suprově, v létě je to k ničemu, proto už jsem pár zákazníkům dělal přepínač "léto/zima" kdy v létě sou prostě ostřiky odpojeny. připadně to udělat rovnou jak to má mercedes, ostřikovače na tlačítko, že si každej ostříkne kdy sám potřebuje.

Napsal: ned 06.09.2015 13:29
od Jaris330D
Jj, to ma bratr na Merglovi a je to dobry. Dalsi problem jsou rozlestovane svetlomety. Na origo plastech je specialni ochrana vrstva, ktera by mela plast chranit. Kdyz svetla rozlestits, tak ji vybrousis a casem stejne sprasivej. Pry to resi specialnim nastrikem nebo levnejsi reseni je ochrana cira folie. Sam jsem si te vrstvicky vsiml, kdyz jsem si rozlestoval svetla u A6, Passata B 5.5, Octavie atd.. U kluku co maj E46 a E39 jsem to odmitl a at si radeji koupi origo plasty.

Napsal: pon 07.09.2015 00:33
od oxik7
stačí si namíchat svojí neagresivní kapalinu nebo používat origo BMW.. ale souhlasím, že to je k ničemu v létě, jen to zasere kapotu :)

ad ty světla.. napiš caknakisovi, ten ti určitě poradí, případně i kvalitně vyleští..

Napsal: pon 07.09.2015 07:44
od Jaris330D
Po rozlesteni je potreba to svetlo necim chranit. To jsou i kaminky UV zareni a dalsi blbosti. Ten plast by mel byt mekci a snadneji je poskrabes. Nekde se to kdysi resilo na nejakych forech. Jinak prasklinky uz tesko rozlestis. Zajimalo by me, jak to po rozlesteni resi,

Napsal: pon 07.09.2015 09:23
od Teddy
JaraX píše:není to roku a km, ale o tom že se používaj šmejdový vody do ostřikovačů, švagrová měla najeto u E46 150tkm, světla jak novy, pak ji tchán koupil v Makru Aro vodu do ostřikovačů a měnili se oba plasty světel.

Opravdu světla zničí jedna náplň Aro vody v ostřikovačích? To snad ne Jaraxi. Mam půl roku starý auto, najeto 20 tis. Půjdeme se vsadit, že když tam naleju jednu nádrž tý ARO vody, tak mi to světla nezničí? Jestli jo, tak to můžu reklamovat. V návodu není napsáno nepoužívat ARO vodu. :wink:

Napsal: pon 07.09.2015 09:28
od Teddy
Rozleštil jsem bratrancovi světla na Suzuki. Už jsou to 4 roky. Teď jsem koukal, že by zase chtěly přelíznout. Ne že by byly jako předtím, ale už je vidět, že se nelesknou jako po rozleštění. Takže jestli stačí to každý 4 roky přelíznout, tak je na dloooouho pokoj. Nedával jsem na to žádnou fólii, lak, ani nic jinýho. Auto mu stojí venku a denně s tim jezdí do práce.

Napsal: pon 07.09.2015 12:48
od Filozof
Do roku 2010 se do České republiky Metanol (methylalkohol CH3OH) téměř nedovážel a jeho používání jako vysoce toxické látky bylo pod přísnou kontrolou a pro výrobu rozmrazovacích směsí do ostřikovačů prakticky nepřicházel v úvahu. Jedná se o nebezpečný a velmi silný nervový toxin způsobující nevratné degenerativní poruchy nervového systému a následnou smrt.

Je evidentní, že zákony v EU nejsou vydávány v zájmu, ochraně a ku prospěchu občanů EU. Nejsou to voliči kdo by měli přeneseně přes své zvolené zástupce určovat podobu zákonů. Jsou to ve skutečnosti nevoleni představitelé různých korporací, kteří ke svému prospěchu diktují podobu legislativních předpisů EU. Zdraví a lidské životy musí jít stranou když přece jde o dobrý business.

Pouze zisk je to co je především zajímá. Zisk, který mnohdy není následně ani zdaňován ve jako výnos ku prospěchu občanů zemí EU, ale vypaří se do „rájů“ daňových.

Česká republika - členský stát EU, naprosto bez odporu či věcných připomínek zrušila zákon zakazující používání Metanolu. V legislativě ČR od r. 2010 je povoleno používat rozmrazovací ostřikovací směsi do motorových vozidel s jedovatým Metanolem.

Je nutné, aby si každý motorista při nákupu rozmrazovacích směsí do ostřikovačů skel pečlivě pročetl etiketu a zjistil co směs vlastně obsahuje.
Později se nedivil popraskaným světlometům.

Budete-li používat směs s obsahem Metanolu, ohrožujete nejen své zdraví, ale i svých blízkých, kteří jedou s vámi v autě. Metanol je toxická látka, která se do těla dostává všemi běžnými cestami. Tedy při vdechování, při styku s kůží a při požití. Jeho nebezpečnost je v tom, že jej tělo člověka metabolizuje na látky mnohem toxičtější, které pak napadají a ničí vnitřní orgány člověka – především játra, ledviny a zrakový nerv.

Methanol je ta látka která od 2010 dělá paseku nejen co se zdraví týče u lidí ale i u jejich miláčků napadá světla která se mění jako na běžícím pásu. A zase na tom někdo vydělává.

Napsal: stř 17.02.2016 19:05
od Kamil87
Leštit světla na BMW není moc dobré, lepší vyměnit čelní plasty. Na MB W211 fabiích a jiných škodovkách a třeba i fordech to vyleštit jde. Když se použije správný postup a kvalitní přípravky vydrží to dlouho a hezký. Když se to odflákne za par měsíců je to k ničemu.
A to že jsem vyleštil opravdu spoustu aut. Ale BMW je dost nevděčné v tomto směru

Napsal: pát 19.02.2016 23:53
od jaroslav
Tie praskliny nebyvaju skrz takze ked sa plast zbrusi tak zmiznu. Mne tak zmizlo asi 90% prasklin. Lakovat sa to nesmie, v lete na svetlach lahko prischnu zbytky drobneho hmyzu a to sa velmi blbo cisti bez toho aby sa lak neposkrabal (domacou hubickou, tou mekkou stranou a nie novou samozrejme s dostatkom vody). Origo svetlo mozes drhnut do cista a nic sa nestane.

To ze nove svetlo do F01 stoji 40k tak to je masaker :)

Napsal: sob 20.02.2016 10:25
od matiz
Delaji to hlavne zimni kapaliny. Jedna napln nejspis neudela nic, ale jedna dve sezony dokazou znicit svetla. Ale zase je ta kapalina levna, no -)))) Na co kupovat kapalinu o par deseti korun drahsi ktera nenarusuje polykarbonatove kryty. Koupil jsem paletu a nijak moc nesla, kazdy kapalinu mel... Vickrat uz to neudelam.