Stránka 1 z 2

Napsal: pát 30.10.2015 10:41
od volant
Vcera hopnu do auta a namirim ven s Mnichova smer Prahy. Po peti minutach kdyz popojizdim v zacpe motor chcipne jako by doslo palivo. Nastartuju motor bezi 2-3 vteriny a opet chcipne. Po decimetrovych kruckuch auto dostanu na kraj ulice. Po chvilce nastartuju znova a necham motor bezet aby se ohral. Volam BMW service, a ptam co dal. Po nejaky debate se rozhodne ze to mam zkusit karu dovest sam do servisu. Prijedu do servisu, cekam tam dve hodiny jak blbecek. Nakonec technik prozkouma auto, zadny chyby to v cicu nehlasilo, a rekl ze by potreboval udelat diagnozu ale ze by to muselo pockat na pristi den. Rikal ze to muzou byt vystrikovace co blbnou. Vysral sem se na to a dojel bez dalsich problemu do Prahy.

Hledam nekoho kdo by my mohl udelat diagnozu.

Diky,
Volant

Napsal: pát 30.10.2015 16:53
od mi00wa
Start-stop systém zasahoval či ne ?

Napsal: pát 30.10.2015 17:21
od volant
Start-stop nemam. Ted jsem se vratil ze servisu kde my to napichly, hlasilo to dve chyby tykajici EGR :(
Je to normal kdyz auto ma najeto 109 tis?

Napsal: pát 30.10.2015 19:31
od JaraX
to není žádná stará podstivá atmosféra, tydle motory jdou klidně v kile do kopru, natož EGRy, ty odchází uplně furt, jeslti je zaseklej tak to klidně muže zdechat, 2-3 vteřiny by celkem odpovídali té době po které se od startu hýbe, takže EGRem bych začal.

Napsal: pát 30.10.2015 19:42
od Vlasta
Ty mě děsíš tak, že už skoro všude raděj jezdím vlakem

Napsal: pát 30.10.2015 22:43
od volant
http://kcperformance.eu/en/our-projects ... 40d-xdrive

Zajmavy. Dělá to někdo tady v Česku?

Napsal: pát 30.10.2015 22:49
od JaraX
určitě dělá ale moc nedoporučuju, třeba rakušáci už po DPF OFF celkem jdou, znám člověka co za to dostal 4000eur pokutu,

Napsal: sob 31.10.2015 07:27
od Tomasis
Hlavně se s tím počítá jako s další kontrolou na emisích, kdy součástí bude i diagnostika, takže všichni čipaři a lidi co bypasovali DPF to budou mít trochu složitější :?

Napsal: sob 31.10.2015 10:02
od TANN3R
Kontrolovat se bude pouze readiness kód. Tímhle testem projde i auto bez dpf, pokud je jeho odstranění i dostatečně sw ošetřeno.

Napsal: sob 31.10.2015 11:02
od Teddy
JaraX píše:určitě dělá ale moc nedoporučuju, třeba rakušáci už po DPF OFF celkem jdou, znám člověka co za to dostal 4000eur pokutu,

Podle mě to v rakousku nepoznají. Mě kontrolovali a prošel jsem v pohodě.
Nejsem si jistej, jestli dokážou na silnici změřit saze.

Napsal: sob 31.10.2015 11:05
od JaraX
to žes prošel neznamená že neprošli jiní, já už vím o několika připadech co neprošli

Napsal: sob 31.10.2015 12:27
od Teddy
A seš si jistej, že ti jiní neprošli jen kvůli DPF off? Ostatní měli ve 100% stavu?

Kolikrát potkávam auta, co hulí jak lokomotivy.
Mě strkali do výfuku nějakou sondu. To už jsem naštěstí měl zaslepenej i EGR. Před zaslepením to občas hulilo taky jak lokomotiva. Po tisíci km jsem měl celej zadek černej jak čiplá pochcávka.

Napsal: sob 31.10.2015 12:34
od Vlasta
TANN3R píše:Kontrolovat se bude pouze readiness kód. Tímhle testem projde i auto bez dpf, pokud je jeho odstranění i dostatečně sw ošetřeno.

I auto s funkčním DPF regenerující občas vyhodí chyby readliness. Proto v Německu neprojde auto TUVem, když má ty chyby těsně před kontrolou smazaný

Napsal: sob 31.10.2015 12:58
od JaraX
Teddy píše:A seš si jistej, že ti jiní neprošli jen kvůli DPF off? Ostatní měli ve 100% stavu?

Kolikrát potkávam auta, co hulí jak lokomotivy.
Mě strkali do výfuku nějakou sondu. To už jsem naštěstí měl zaslepenej i EGR. Před zaslepením to občas hulilo taky jak lokomotiva. Po tisíci km jsem měl celej zadek černej jak čiplá pochcávka.


to nejsem, já jsem zakazníky s DPF OFF a kat off automaticky vyhazoval, s takovýma autama nemám potřebu se zabývat.

Napsal: sob 31.10.2015 13:13
od Teddy
JaraX : No tak co to tu teda meleš?

MOD fishmaker : odstraněna zbytečná citace přímo předchozího příspěvku

Napsal: sob 31.10.2015 13:51
od JaraX
já jen říkal co mi ti lidi říkali, ale auto sem jím neservisoval, jinak bych mohl říct že to měli v pořádku, ale byli to lidi co se o to vždy starali, jen jim pak blbec servsák doporučil DPF OFF tak to udělali

Napsal: sob 31.10.2015 14:42
od inspi1981
JaraX píše:já jen říkal co mi ti lidi říkali

:lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: ned 01.11.2015 22:31
od volant
JaraX píše:určitě dělá ale moc nedoporučuju, třeba rakušáci už po DPF OFF celkem jdou, znám člověka co za to dostal 4000eur pokutu,

Tak vzhledem k tomu ze jezdim v centru Mnichova, tak ten DPF asi by se hodil. Jak mam postupovat ted, mam si v prvni rade nechat vycistit sani a EGR? Jaka to je casova narocnost? Nebo je lepsi koupit novy EGR? Da se to pak zeslepit aby se to pak nezasralo?

Napsal: ned 01.11.2015 23:04
od volant
OT Minuly tyden jsem kupil zimaky v Nemecku. Taky nevypada spatne :P

Obrázek

Napsal: pát 13.11.2015 12:14
od volant
Nechal sem softwareove vypnout a mechanicky zaslepit EGR ventil. Nasly tam pekny bordel. Ten nejvetsi hnus tam kam se dostal ze uz je vycisteno, ale jak to poradne vycistit?
http://postimg.org/gallery/1qbftz4lk/bd2468c3/