Stránka 1 z 2
Napsal: stř 30.03.2016 21:35
od jozin7
Asi budu resit nakup tohoto auta.Stara doma pronesla ze to je krasne,tak si udelame radost.e65 mam 7 let745i,ta pujde z baraku a vezmu toto.Sice jen 6 valcu mozna nekdo namitne ale ji to do Kauflandu bude stacit myslim.Nechcu zadny dehet,naftu,nechcu 750xi,neminin sypat opet tisice do servisu,tak se mi to jevi jako idealni moda.Urcite ne long,zbytecne,skarede,deti nevozime,nemusi to byt zadny ganz full.asi pro to opet sjedu do D.Jen co mam vysledovane je jich strasne malo,naftaku je po kokot,pak vladne V8 ale nic z toho nechcu. Vybava bude stacit at to ma webasto, pro me skvela vec, nejake asistenty atd nepodstatne. Ma tu nekdo neco podobneho v garazi uz? Nejaky tip na solidni kousek??
Napsal: stř 30.03.2016 21:56
od Jaris330D
¨Teď má kamarád jednu F01 v servisu a nepochopili jsme jednu věc. Popojížděl ke zvedáku a pootevřel dveře. Automat natvrdo prdl P. Asi si umíte představit, jak se to zastavilo. To je normální u F01? U E66tky to napíše vykřičník a ozve se gong. Jinak je to přerostlá pětka

.
Napsal: čtv 31.03.2016 08:08
od Filozof
To by mě asi jeblo kdyby auto si samo hodilo P na automatu když otevřeš dveře. To mohlo napadnout jen debila toto naprogramovat do řídící jednotky.
Pak se nedivím že ty automaty odcházejí.
Osobně jsem slyšel chválu jen na model 740i 6kvalt, U 8mi kvaltu prý není taková výdrž ale zase je o 2litry uspornější takže po 50-100tis km se ta uspora vrátí a jsou peníze na repas.
Jinak Fko mi přijde se nějak rozmáhá. Mám před barákem 2kusy a někdy jsou tady 4x ... jedna 750i a 740d plus 730d 2x.
Jen by mě zajímala spokojenost pána v 750i a jak často jezdí do servisu.

Napsal: čtv 31.03.2016 09:23
od rhinos
to myslite vazne ze tam prdnul P?
Ja nemel nastavene zamykani dveri po rozjezdu a syn mi lehce priotevrel dvere za jizdy...to by bylo smrtici

Napsal: čtv 31.03.2016 09:42
od xyron
Caknakis ma paradní Individuál 740i F01 ... N55, hodí se k tomu JB4 a bude to raketa

Napsal: čtv 31.03.2016 09:57
od Filozof
mno jo pokud v tom bude jezdit stará do kauflandu tak je to uplně jedno zda to má JB4.
To bychom si užili asi my fandové.
Ženské potřebují aby to mělo pěknou barvu a velké zrcátko na zkrášlování a místo pro kabelku a krámy z obchodu....a ideálně vše aby to dělalo za ženy
To je škoda že 7er u někoho jezdí do kaufu.
Bych ženské koupil X1 a čau případně 318i do kaufu stačí.

Napsal: čtv 31.03.2016 12:27
od Jaris330D
rhinos píše:to myslite vazne ze tam prdnul P?
Ja nemel nastavene zamykani dveri po rozjezdu a syn mi lehce priotevrel dvere za jizdy...to by bylo smrtici

Jo, popojížděl ke zvedáku a chtěl mrknout pod sebe a zásek jako kráva. Natvrdo to tam prdlo P. Pootevření jiných dveří jsme raději nezkoušeli.
Napsal: čtv 31.03.2016 12:34
od Jaris330D
xyron píše:Caknakis ma paradní Individuál 740i F01 ... N55, hodí se k tomu JB4 a bude to raketa

Koukal jsem na ní u Jaraxe, pěkná, ale koukal jsem, jak se zavírají dveře. Madlo na zavíraní je z vrchu za imitací dřeva. Bylo to divný.
Napsal: čtv 31.03.2016 12:51
od xyron
To nebyla imitace dreva

)))
Napsal: čtv 31.03.2016 12:54
od Filozof
snad to jde dekodovat aby to nedělalo. Ale pokud to dělá u všech Fxx tak to je snad na žalobu...oni to určitě mají jako ochranu aby auto neujelo ale podle mě je to spíše kurvítko na oddělání převodovky....
kdyby automatická brzda tak to pochopím ale ne dávat P na automatu.

Napsal: čtv 31.03.2016 12:57
od Jaris330D
xyron píše:To nebyla imitace dreva

)))
Tak já už nevím, co to bylo, ale madlo není, jako u každého jiného. Je to z vrchu, takový žlábek. Chvilku mě dalo než jsem to našel.
Napsal: čtv 31.03.2016 16:14
od inspi1981
Pokud bude zapnuty pas, tak tu neudělá. A jinak motory pěkně slevnily. Novej pětilitr je skoro za hubičku proti nedávnu
Napsal: čtv 31.03.2016 17:25
od Don
a porad stejny zmetek
Napsal: čtv 31.03.2016 19:04
od jozin7
je to uplne jedno,jak pises,do kauflandu...Jedna je je v Praze za 500+,ale sribrna,pro me skareda.to stim kvaltem jsem taky moc nepochopil co pises,proc se to stalo ci co.je to jen stroj sere se kazdy stroj prece
Napsal: čtv 31.03.2016 19:12
od Filozof
No 5litr je sice levnej ale generálka po koupi takového auta je asi základ. A pak jezdit se staženým zadkem aby se to znovu nepodělalo. Ono se musí vyměnit asi spousta věcí. Nejen řetěz ale i chlazení turba je problematické a přepalování oleje. To že se musí dávat jinej olej než předepsaná 30ka je jasný. Ale pokud to člověk koupí a motor není zrovna novej musí zákonitě rozebrat motor a co je prostě špatně dát nové z kvalitního materiálu. Možná až ty auta budou za 2kila a motory za 40k tak pak se stím dá nějak zápasit.
Jinak kurvítko co ze píšeš není normální a pokud to tak je pak chápu že jarax i snejk hlásí spousty poškozených aut co se týče převodovek viděl bych to jako první věc co se stane jistě každému jednou dvakrát za pár let vlastnictví. Nebo v servis a jistě to nikdo nečekal. Takže převodovka pak udělá sbohem.
Buh ví co tam ještě za kurvítka udělali krom jednotek co odchází a stojí raketu.
Napsal: čtv 31.03.2016 19:39
od jozin7
prevodovku odjebe predevsim ridic,to je zakladni element.cim vic budes mrdat zasahovat do razeni,delat z toho raketu,radit R pri jizde vpred jeste a naopak,tim hure.ja mam doma tri automaty ,ke vsem se chovam hezky a radi jak po masle.v LKW co mam to same.Jinak to asi nectes,dehet a V8 750i nechcu.
Napsal: čtv 31.03.2016 20:54
od Don
Nevim co chces slyset... 740 je pro tebe jedina moznost. 750 se zadira a musi se menit cely motor. 760 na nakupy do kauflandu asi ne ze. Urcite jsi s F01 uz jel tak znas jeji pro a proti
Napsal: čtv 31.03.2016 21:46
od Jaris330D
jozin7 píše:prevodovku odjebe predevsim ridic,to je zakladni element.cim vic budes mrdat zasahovat do razeni,delat z toho raketu,radit R pri jizde vpred jeste a naopak,tim hure.ja mam doma tri automaty ,ke vsem se chovam hezky a radi jak po masle.v LKW co mam to same.Jinak to asi nectes,dehet a V8 750i nechcu.
Nejsem si jistý, ale u E65 by za jízdy mrsknout z D na R jit nemělo. Mělo by to být blokovane. Nezkoušel jsem a zkoušet nebudu

. Já často popojíždím před barákem s otevřenýma dveřma, abych viděl pod sebe. Občas potřebuju najed přesně. S F01 bych to nedokázal. Nevím jestli to byla chyba převodovky nebo je to normálně. Každopádně je to špatně a nedomyšlený.
Napsal: pát 01.04.2016 06:34
od JaraX
- F01 dává P a brzdí při otevření dveří, E65 to dělaj když se člověk zvedne ze sedačky při otevřených dveřích, ale nedělá to každá, si to zkuste, když zastavíte a budete vysedat ze sedačky při zařazeným D tak to dá samo P, je to aby to auto neujelo, kamarádovi takle ujela E38

a mě jednou malem E46, takže se to hodí, jen to u toho Fka není dořešeny
- 740i je jednoznačně nejlepší motorizace pro nenaročné lidi, jede dobře, žere kolem 8mi na dálky, ve městě cca 10, motor se proti naftě a N63 prakticky nesere. jen mi tam nějak nevyhovuje ten 6 válec, nemám z toho motoru "radost" i když to jede stejně jako moje 745i tak to není takovy zábavný tomu dávat, je to spíš když chce člověk jezdit slušně, pak ho to odmění super spotřebou, ovšem najít vybavehou 740i je problém
- všeobecně je Fko mnohem víc poruchový jak E65, na to je třeba se připravit, ten servis prostě stojí řádově násobně víc jak u E65, je to prostě opice které moc chutnají banánky
- osmikvalt se docela sere, průměrná životnost automatu je kolem 200tkm, na druhou stranu novej stojí 80k, při ceně auta přes pul mega to není zas taková položka
- mě osobně vadí některé downgrady z Ečka do Fka (řadička, sedačky, chlazená přihrádka) ale pokud s tím nebudete jezdit nějaké 1000km trasy tak vám to bude jedno.
Napsal: úte 05.04.2016 17:53
od caknakis
Jaris330D píše:xyron píše:Caknakis ma paradní Individuál 740i F01 ... N55, hodí se k tomu JB4 a bude to raketa

Koukal jsem na ní u Jaraxe, pěkná, ale koukal jsem, jak se zavírají dveře. Madlo na zavíraní je z vrchu za imitací dřeva. Bylo to divný.
Se člověk takhle mrkne po pár měsících na forum aby zjistil, že mu Jarax dělá z auta prolézačku pro kámoše

))
P.S. - je to opravdu dřevo, dokonce individuální za krvavý příplatek
