Stránka 1 z 1

Napsal: úte 14.01.2014 23:23
od KKKuba
Zdravím, mám problém, občas se mi stane docela zajímavá věc.. Ráno nastartuju, auto běží normálně na zvýšený otáčky. Jak se to ohřívá tak padají otáčky až k normálnímu volnoběhu, auto teda běží normálně ale po chvilce(teplota cca na čtvrtce) celý auto začne jemně hopsat nahoru a dolů, začne se z motoru ozývat docela výrazný klepání. Volnoběh je přitom normální, otáčky nekolísají. Takhle to chvilku klape, až teplota vyleze na půlku tak to přestane a motor běží suprově bez vibrací a randálu. Tohle se děje cca 2x do týdne, vždy po dlouhým stání(tj ráno a nebo k večeru, když chci jet z práce). Jinak auto jede podle mě slušně, nekouří, nežere vodu ani olej. Žhavičky jsou nový a je čerstvě seřízenej předvstřik(dělalo to ale už před seřízením, po seřízení to akorát o hromadu líp chytá-hlavně za tepla). Nevíte někdo co s tím?

Může to být špatnejma vstřikama?

Napsal: stř 15.01.2014 21:01
od kizby
těžko říct, vstřiky, čerpadlo, řídící vstřik, ale nejvíc si pohrávám s myšlenkou zda celé auto nerozhoupe spíš špatná dvouhmota

Napsal: stř 15.01.2014 21:10
od beny-maser
modla všech problémů když si nevím rady dvouhmota to nebude!
spíš vršek čerpadla, vstřiky to taky spíš nebudou, u mě to tedy nepomohlo,dávka či předvstřik taky ne. Dělá mi to to stejné, než se prohřeje, tak se to občas zhoupne v otáčkách a zatřepe a čmoudne.

Napsal: stř 15.01.2014 23:52
od KKKuba
dvouhmotu jsem vyloučil hned, to by dělo pořád. Jde mi o to jestli mám nechat udělat vstřiky, když to nehulí a chytá docela dobře tak je to možná zatím zbytečný. Fakt netuším co to může dělat, zkusím ještě vyřadit egr, to mi tam taky pije krev..

Napsal: čtv 16.01.2014 08:12
od beny-maser
ten to taky není,taky jsem již zkoušel
a vstřiky se daj snadno vyzkoušet,musíš je vyndat a odvést někomu kdo na to má testovací stolici, když půjdeš rovnou do dílny tak to můžeš mít za cigára, zabere to 5min.

Napsal: čtv 16.01.2014 20:53
od kizby
je fakt, že dvoumota mi tohle dělala až za teplého motoru a temeř pořád

Napsal: pát 17.01.2014 22:13
od krisom
Mne to dvouhmota dělala při studeném a částečně ohřátém motoru, u zahřátého ne. Po výměně je vše jak má být.Kontaktuj Oldafa, řekne a poradí...

Napsal: sob 18.01.2014 20:06
od KKKuba
No dvouhmota už je slyšet když to vypnu, ale jinak to jde podle mě docela dobře. Těžko říct, každopádně dík za tip. Ty vstřiky nechám udělat, aspoň budu moct škrtnout další položku ze seznamu :D

A EGR půjde pryč v co nejbližší možný době, dnes jsem čistil sání z koncernovýho tdi zázraku a ten humus co tam byl je fakt extrém...

Napsal: úte 21.01.2014 14:37
od martinvsetin
Zdravím a muzu se zeptat?mam tds 525 e39,hodne spatne starty,ale zhavice mam nove,nekdy tocim snad i pul minuty,pri plnem seslapnuti cerny kour z motoru,kdyz je to chladne jeste to jde,ale jak se to zahreje,tak motor skace,jak kdyby mel vyskocit z auta,otacky spadnou nizko,a akcelerace dost mala,na emisich mne nechteli ani pustit,ale na dalnici jede normalne,kdyz to drzim v otackach,poradi nekdo prosim?vstriky by mely byt v poradku.dekuji za jakekoli info

Napsal: úte 21.01.2014 14:51
od kizby
martinvsetin píše:Zdravím a muzu se zeptat?mam tds 525 e39,hodne spatne starty,ale zhavice mam nove,nekdy tocim snad i pul minuty,pri plnem seslapnuti cerny kour z motoru,kdyz je to chladne jeste to jde,ale jak se to zahreje,tak motor skace,jak kdyby mel vyskocit z auta,otacky spadnou nizko,a akcelerace dost mala,na emisich mne nechteli ani pustit,ale na dalnici jede normalne,kdyz to drzim v otackach,poradi nekdo prosim?vstriky by mely byt v poradku.dekuji za jakekoli info
A auto si tak už koupil nebo to začalo po nějakém tvým zásahu? Buď čepadlo nebo skočený rozvody, k těm bych se přikláněl.

Napsal: úte 21.01.2014 15:31
od martinvsetin
jak jsem ho koupil ,tak to jelo normalne,ale po case to zaclo,blbnout a vymenil jsem jeden vstrik i zhavice a v servisu mi rekli,ze asi čerpadlo zacina odchazet,ze dokud to jezdi nemam to moc resit,tak nevim,jak zjistit,ze to je opravdu cerpadlo,nerad bych sehnal jine a delalo to porad,ale kdyz to vytocim,tak kour je uplne černy,za studena v pohode,dela to jak je to zahrate,hlavne ten motor na volnobeh se mi nelibi,jak skace a rachoti.

Napsal: úte 21.01.2014 16:55
od beny-maser
na tvém místě bych šel:
1. rozvody kontrola
2. tlaky změřit
3.čerpadlo jiné či oprava
e39 může mít i špatnou váhu vzduchu,ale na start to nebude mít vliv

Napsal: úte 21.01.2014 17:02
od martinvsetin
beny-maser píše:na tvém místě bych šel:
1. rozvody kontrola
2. tlaky změřit
3.čerpadlo jiné či oprava
e39 může mít i špatnou váhu vzduchu,ale na start to nebude mít vliv
no,a co se na rozvodech kontroluje,ma to retez ne?kdyz vymenim jine cerpadlo a bude to fingovat,tak to je asi cerpadlem,ale co kdyz to za mesic zacne znovu,do cerpadla nevidim,jak moc je s nim najeto

Napsal: úte 21.01.2014 17:33
od beny-maser
řetěz to má a časem se vytahuje, sám od sebe se ti předvstřik nerozhodí

Napsal: úte 21.01.2014 22:19
od martinvsetin
beny-maser píše:řetěz to má a časem se vytahuje, sám od sebe se ti předvstřik nerozhodí
tak jaka je nejlepsi rada?vymenit cerpadlo?,diky za kazdou informaci

Napsal: stř 22.01.2014 13:27
od beny-maser
nejlepší rada zní:
1. rozvody kontrola
2. tlaky změřit
3.čerpadlo jiné či oprava
e39 může mít i špatnou váhu vzduchu,ale na start to nebude mít vliv
a ještě mě napadla kotrola vedení vzduchu od turba do motoru,jestli někde něco neuchází(pak to černě hulí)