Stránka 1 z 2
Napsal: sob 18.01.2014 13:31
od shadou
Jsem už trochu bezradnej. Nikde jsem nemohl najít info které potřebuji a tak se obracím na vás.
jde o volnoběh ,zahřátý na provozní teplotu
Co ukáže inpa za udaj na railu?
je tam tlak proměnný nebo houpe . V jakých rozmezích to je normální
Díky za info
Napsal: sob 18.01.2014 19:59
od all
mohu ti to vyčíst z mapy tlaku railu co je v DDE4
ale ze zkušenosti je tam hodnota kolem 350 až 360 bar
když si v inpě sjedeš na straně live dat dolu, měl by tam být parametr požadovaný tlak a skutečný tlak.
Napsal: sob 18.01.2014 23:48
od shadou
ten tlak je stálej nebo se mění(houpe)?
mám tlak dost rozhoupaný, jde nahoru až 500 a pak zase klesá k 300.
Regulátor tlaku je vyměněný, a od montáže najeto cca 50km
starý regulátor padal pod 300 a šplhal k 400
Napsal: ned 19.01.2014 16:22
od Frosty
Hele a co to dělá, jaký je problém na motoru, že řešíš tlak v railu?

Napsal: ned 19.01.2014 17:06
od all
budeš mít asi špatný CR čerpadlo.
mám v mapě požadavek na 360 a v live datech mám 354 - 365 bar
Napsal: ned 19.01.2014 18:46
od shadou
motor jede ne zrovna vyrovnaně. Má tendence kolísat. Než jsem dal jiný regulátor, Koktal jako blázen.
V autě není Kat ani filtr pevných částic. Egr funkční.
Vstřiky dané jiné a otestované. Podtlak funkční.
Za plynem jde pěkně. Momentálně dost černě kouří při prudkém sešlápnutí plynu. Kouření ale slábne s narůstající teplotou- zatím počkám, možná se musí pročistit turbo a výfuk .
Jak problematické je prohození čerpadla? co je potřeba udělat a jak dlouho to trvá?
Napsal: ned 19.01.2014 19:34
od all
přehození čerpadla je snadné, sundat sání, povolit vše na čerpadle a zepředu motoru je víčko na 17 imbus. to se vyšroubuje a pod tím je utažená osa čerpadla, stačí vyklepnout, nebo ideálně stahovákem sundat z rozvodového kola. a je venku. při nasazování jiného čerpadla se nic nečasuje a tak...
Napsal: ned 19.01.2014 20:07
od shadou
je to lepší dělat spodem nebo vrchem? Moc místa tam asi není což?
Napsal: ned 19.01.2014 20:19
od all
vrchem. spodem ani ťuk!
Napsal: ned 19.01.2014 23:31
od shadou
vejde se tam normální stahovák nebo bude potřeba něco speciálního?
Napsal: pon 20.01.2014 01:04
od all
nejde tam nic normálního, je tam spešl stahovák určený jen na toto, ale jak říkám, jde to i bez nej

Napsal: pon 20.01.2014 16:19
od shadou
tak jsem to dneska prohlédl a zátku našel. Je tam teda přístup jak k penězům. Místa je opravdu hodně málo.
napíchl jsem ještě inpu a prohlédl data
nahodilo mi to error 6690 flap
tlak na čerpadle kolísá sporadicky a dosahuje 420 max 511. Min hodnota 290, ale běžně se snaží držet kolem 350.
černý kouř je u studeného motoru stále.
Napsal: pon 20.01.2014 20:33
od all
udělej lahvičkový test, né že bych nevěřil tomu co ty vstřiky kontroloval....
Napsal: úte 21.01.2014 07:05
od shadou
je mi divný že to nekouřilo do prohození regulátoru.
Ještě k čerpadlu. Jak se povolí to kolo? musím to někde zajistit?
Napsal: úte 21.01.2014 12:27
od all
povolí se to normálně myslím 19 ořech na golu a zajištovat nic nemusíš.
Napsal: sob 15.02.2014 22:55
od Passi
nejakej posun dale?
me zacal motor podivne houpat pri jizde, njevice je to citit pri beznem lehkem rozjezdu. na volnobeh ok, nekouri, vykon v normalu.
diag jsem zatim napojenou nemel.
Napsal: ned 16.02.2014 10:02
od shadou
čekám na stahovák. Všichni to dělají bez něj, ale mě se do toho nechtělo jít pokud ho nemám.
Napsal: pon 17.02.2014 15:42
od shadou
stahovák je už doma. Tak se do toho v Sobotu dám
Napsal: úte 18.02.2014 14:31
od Passi
super. pak dej vedet jak to slo a jaky je vysledek...
Napsal: ned 02.03.2014 00:06
od shadou
nějak jsem neměl čas moc psát. Později udělám podrobný popis.
Jen v krátkosti- čerpadlo jsem prohodil. Stahovák udělal přesně to co měl. Můj problém jsem tím ale neodstranil, dokonce se zhoršil. Tlak se sice přestal tolik rozhazovat, ale motor se zbláznil.
Volnoběh trhaný a najednou se vše uklidnilo. Po pár minutách se začal kuckat a pak zase najel.
Inpa mi ukazovala dost podivné hodnoty, ale žádný error.
držel jsem 2000 otáček a motor najednou začal svévolně přidávat až do 3000. Docela plynule. Občas se stalo, že se začal propadat a klesl o cca 500 otáček. Jednou dokonce přes 1000
Tohle začalo dělat po prohození VT čerpadla .
Ze zoufalství jsem prohodil Rail i čidlo, prověřil regulaci turba a prostřík každý konektor co jsem našel.
Momentálně se chová a reáguje dobře. Ještě musím udělat načtení diagnostikou a pořádně otestovat.
jak jsem měnil čerpadlo najdete zde
http://5er.cz/forum/viewthread.php?thre ... 2#post_102