Stránka 1 z 1

Napsal: pon 27.01.2014 21:14
od Frax
Ahoh vsem,

jak se projevuje vadne servo?

Mam problem, ze se mi trepe volant prdevsim pri brzdebi, ale kotouce jsou nove menene v cervnu, najeto maji asu 20tis jsou to meyle PD, ale! obcas se mi trepe volant i pri jizde cca 80kmh, je mozne, ze pokud jsou kotouce zvlnene, ze by kopaly do volantu i pri jizde?

Nadobka serva mi slzi, kazdy mesic kontroluji, a pripadne doleju. Na tu hrebenovou hridel vidim jen castecne a je sucha, volant mi vrzne jen po plranu v minulych mrazech, da se zavada nejak diagnistikovat bez toho aby to muselo na zvedak?

Dale bych potreboval napichnout na diag, mohl by nekdo mene vytizenej nez snake z Prahy?:) mam tu 20pin zasuvku.

diky K

Napsal: pon 27.01.2014 22:11
od oldaf
Pokud se ti rozklepe volant při mírném přibrždění tak to většinou dělají vyžvejkané silentbloky v ramenech
Dělá to hlavně silentblok č. 5
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05

Napsal: pon 27.01.2014 22:26
od Frax
Dekuju za typ, to he opeava za par korun, sundam kolo a nekde zapacim? Da se to vymebit i v garazi doma nebi je treba lis?

Napsal: pon 27.01.2014 22:38
od oldaf
Vyměnit se dají i doma. Lis nepotřebuješ, stačí na to i svěrák. Chce to rovnou prohlídnout všechny čepy, lepší je někdy vyměnit raději celé rameno protože vyměníš ten silentblok, uděláš geometrii a za měsíc budeš měnit rameno kvůli čepu.

Napsal: úte 28.01.2014 08:25
od fubutomas
Za předpokladu že si koupí replikové rameno je možná lepší vyměnit pouze ten silentblok a nechat origo rameno,pokud je čep ok,protože i ojeté origo vydrží déle než nové replikové :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte 28.01.2014 13:09
od soukupadam
Jak nejlíp poznat že je čep nebo SB k.o.? Myslim jak poznam jestli ten a nebo ten?

Napsal: úte 28.01.2014 23:01
od Teddy
Mě teda kotouče Meylle vydržely asi 2 tis. km. Teď po cca 6 tis. už se s tim fakt nedá jezdit, takže se chysam na reklamaci. Koukal jsem, že origo vychází jen asi o litr dráž, takže jdu do origo.

Mě to dokonce brzdí, jako bych houpal nohou na brzdě. Nejvíc znát je to při lehkym dobržďování z kopce třeba na křižovatce.
Když zvednu auto na hever a točim kolem, tak je slyšet, jak desky škrtaji o kotouč nerovnoměrně. Takže už jsou ty kotouče úplně v pr...

Nespoléhej slepě na to, že ty kotouče jsou 100% OK. Meylle už prej dávno neni to co bejavlo!!

Napsal: stř 29.01.2014 11:04
od Frax
Teddy,

díky za tip, zkusím to také jakmile se někomu naseru do garáže :)

Ohledně vadného dílu 5 jak je psáno výše, je nějaký způsob jak poznat, že je v něm vůle ? Mám nějak strčit trubku a zapáčit nebo.. ?

Dík

Napsal: stř 29.01.2014 21:00
od Teddy
Já jsem tu vůli poznal tak, že jsem vzal za kolo. Dával jsem axiální táhla a horní ramena.

Lomcováním za kola to zkoušeli i v servisu. Je to lepší ve dvou. Sám jsem sice poznal, že je tam vůle, ale už jsem neviděl kde. Jeden lomcuje a druhej kouká.

Napsal: stř 29.01.2014 21:16
od oldaf
Nejlíp nechat auto na kolech na jámě a montpákama s tím zahejbat zespodu

Napsal: stř 29.01.2014 21:21
od oldaf
Taky je to poznat když s autem budeš cukat dopředu a dozadu, a někdo ti bude koukat na kola co dělaj při zabrždění. Když je ta 5 vyměklá tak při zabrždění při jízdě vpřed se kolo dost posune k podběhu a při jízdě vzad a zabrždění se posune k nárazníku.