Stránka 1 z 3

Napsal: úte 11.03.2014 10:57
od gawson
Budu kupovat letní pneu a chci se zeptat na zkušenosti jaké máte se svými pneu, které dobře sedí, jaké doporučujete a naopak.

225/50 R17
235/45 R17
245/45 R17
235/40 R18
245/40 R18
255/40 R18
245/35 R19
245/30 R20

Napsal: úte 11.03.2014 11:18
od VRsix
Muj nazor je, ze dobry kompromis vzhled, jizdni vlastnosti a komfort jsou 18"

Napsal: úte 11.03.2014 12:00
od Filozof
zima ideál 225/50 R17
a léto pokud chceš vypadat ale budou tvrdší 235/40 255/40 R18

někdo jezdí celoročně letní i zimní na 225/50 R17 - pohodlí máme doma.

Napsal: stř 12.03.2014 09:42
od prase007
Já používal na léto 18ky a na zimu 17ky, ale dneska už bych znova ty 18ky nedokupoval. 2x se mi podařilo na 275 35 18 udělat bouli a to se ani nic tak hroznýho nestalo, jen standardni menší díra, kterejch jsou na našich silnicích miliony. 18ky samozřejmě vypadaj na autě mnohem líp, ale to je jejich jediná výhoda.

Napsal: stř 12.03.2014 11:11
od Hoang
V létě jezdím na 245/40 R 18 + 275/35 R18 - výhoda že je auto tvrdší(někomu to může vadit). Širší pneumatiky = lepší adheze (více to drží na cestě-přenesení výkonu na cestu). Nevýhoda je, že když jsou na silnici vyjeté koleje, více to tahá za volant.

V zimě mám komplet auto na 225/50 R17. Pohodlnější. Díky tomu že jsou kola lehčí tak auto je o trošku živější na akceleraci. Netahá za volant při vyjetých kolejích na cestě.
Nevýhody, nedrží to až tak na cestě.

Napsal: stř 12.03.2014 11:24
od Vlasta
S těma neschválejma rozměrama si zaděláváte potenciálně na slušnej průser

Napsal: stř 12.03.2014 12:52
od Totic
Však otevři dveře a tam je štítek aj s tlakama co tam patří.
Záleží co máš za ráfky. Nechal bych idelaně 18". Nutno dodat, že ty 275/35 R18 je za trest kupovat a přijde mi to i zbytečně široký. Užší drží taky dobře, bral bych na všechny 4 profil 245/40, nebo předek stačí i 225/45. Jen je na 5er obvyklé, že jsou origo v zadu širší ráfky 9J.

Napsal: stř 12.03.2014 13:44
od Filozof
šířka 275mm je nesmysl ....to tak možná na 550i nebo M5 kde to má své opodstatnění jinak je to uplná blbosta zvyšuje to spotřebu.

Přes 245 (255) bych určitě nešel na běžném 3litru.

On rozměr 225/50 R17 je prostě takovej ideální a pokud to bude o něco více nic se neděle ale jak říkám těch 255 je asi takovej maximální rozumnej strop pro 3litrovej motor.

Jinak se to auto zbytečně namáhá s tak velkejma pneu. A zbytečně zvyšuješ spotřebu a taky ceny takovejch pneu nejsou zadara. A to auto má prostě více práce stím motorem.

Je to muj pohled at si každej dá co chce.

Napsal: stř 12.03.2014 16:20
od dave520
já jsem koupil E60 520i na zimních vzadu 255/45 r18 a ve předu 245/45 ale v technikým mám 245/40 R18, ale já bych rád dal na léto kompromis a to 235/40 r18 proč není v TP nevíte? že by bylo minimum pro disky 245 nebo co? Na zimu chci 225/45 r17 a ty v TP taky nemám jen 245/45 r17 a na tom bych je v zimě opravdu nechtěl. Vysvětlí mi to někdo prosím?
přidávám foto disků nevím co je to za style, ale je na nich M.

Napsal: stř 12.03.2014 16:56
od Totic
Asi Styling a 184 je tam u každého rozměr pneu: http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=2690

Prostě 235/40 R18 se vyskytovaly na E39 a trochu vyšší-komfortnější profil má E60 tj. 245/40 R18 ..atd.

Napsal: čtv 13.03.2014 01:58
od Hoang
Vlasta: To myslis me? Ty rozmery co mam jsou vsechny schvalene...
Jinak ty 275 v zadu mam protoze jsem ty kola dostal a puvodni majitel na to obul uplne nove gumy. Tak proc to nedojet ze?
Osobne bych asi dal na leto na vsechny kola 245/40 R18.

Napsal: čtv 13.03.2014 06:34
od Vlasta
Jo, myslím i tebe, protože ty rozměry co píšeš patří na 19" disky. Ty 245/40 R18 jsou správně

Napsal: čtv 13.03.2014 10:01
od prase007
275 35 18 jsem měl na 100% v TP na E60 530i

Napsal: čtv 13.03.2014 10:50
od Vlasta
Aha, tak sorry, já si to spletl s 275/30R19

Napsal: čtv 13.03.2014 11:27
od Sonny
Ja jezdim na 225/50 R17 jak leto, tak zima (zdravim prase007;) ) V zime bych uz sirsi nechtel, nema to smysl a letni v kombinaci s sportfahrwerk bohate staci. Prakticky vyuziti 275 a podobne nesmyslnych rozmeru je nulovy. Sportreba nahoru, rychlejsi opotrebeni podvozkovych dilu, nizsi agilita. Na vzhled kaslu, ja chci funkcnost :wink:

Napsal: čtv 13.03.2014 12:39
od Vlasta
To není jen o vzhledu, na širších kolech auto lépe sedí, lépe přenáší výkon na vozovku a lépe brzdí

Napsal: čtv 13.03.2014 12:46
od chip
To asi ano, ale to využije tak M5 na okruhu. Myslím, že průměrná 530d např s 225 má dostatečný přenos výkonu a nehrozí jí, že by najednou začala hrabat, pokud by se o to řidič vyloženě nesnažil. To samý se týká brzd a ,,sezení".

Napsal: čtv 13.03.2014 13:31
od Sonny
Vlasto jasny ma, ale jak zminil chip, v beznym provozu a jakoze v nem travime nejvice casu to ztraci smysl. Nedelam rekordy v rychlosti prujezdu zatackou, ale chci se bezpecne dostat napr. domu kdyz prsi a na silnici jsou 2cm vody... todle me proste dava vetsi smysl.

Napsal: čtv 13.03.2014 13:41
od Filozof
Sonny : Asi nejlepší kombinace. Máme taky na e61 prostě leto i zima. a pohodlí je fakt slušný. a pneumatiky nestojí ranec.

Napsal: čtv 13.03.2014 14:00
od Vlasta
Taky je to o tom, když se ti líbí nějaký disky a dělají se pouze 9,5J široký, tak tam kola z tramvaje nedáš