Stránka 1 z 1

Napsal: pát 25.04.2014 19:44
od Jamesido
Zdravim,

mám menší problém, když mi někdo ho pomůže objasnit budu velice rád.

Začnu od začátku.
Auto mi přestalo startovat, když jsem s nim jezdil a teplota motoru dosáhla ideální teploty. Když auto delší dobu stálo více jako hodinu, zase jsem nastartoval problém vyřešen -> čidlo vačky. To jsem vyměnil, a teď auto když k němu ráno přijdu a je motor studený "škytne" a nastartuje, avšak když se zase dostanu na ideální teplotu někde chcípnu a pak znova startuju už "škytne" vícekrát než nastartuje, prostě to trvá než to naskočí.

Nevíte někdo čím to může být. Děkuji

Napsal: pát 25.04.2014 22:10
od horan
Zkus zamacknout sytic. Pokud mas napriklad Skodu 120

Zkontroluj, jestli mas v kotli dost pary. Pokud mas parni stroj.

Zmerit napeti baterii v pripade ze mas elektromobil.

Zkontrolovat napajeci kabel v pripade ze mas autodrom z pouti napojenej na cerno k Novakovi vod vedle.


Zkontrolovat tuhost rostlineho oleje v nadrzi pokud mas jednickovyho golfa v nafte a lejes do toho zbytky z fritaku.


Pokud ti nase rady nepomohly, tak se obrat na autorizovany servis, kde ti jiste poradi s tim, co mas pod kapotou :roll:

Napsal: pát 25.04.2014 22:38
od Foldas
:twisted: dobře ty

Napsal: pát 25.04.2014 22:54
od Mir3k
A co třeba klasika-udělat diagnostiku :D

Napsal: pát 25.04.2014 23:47
od Honza325
Horan mě pobavil :pivo:

Napsal: sob 26.04.2014 00:05
od Foldas
Mir3k píše:A co třeba klasika-udělat diagnostiku :D
to je asi zbytečné vždy je stejná výmluva že nikde v okolí žádna není a nebo že na nějaký levný univerzální není žádna chyba

Napsal: sob 26.04.2014 18:25
od Jamesido
horan: dobré rady, díky za tvé zkušenosti. ;-)

.....

diagnostika nic neukazuje. vše ok.

Napsal: sob 26.04.2014 20:13
od Lucifer
Nejspíš vstřiky