Stránka 1 z 1

Napsal: pát 09.05.2014 22:14
od Wopik
Vlastním e60 3,0D r.v 2005. Dnes jsem jel a trosku jsem to přišlápl a motor z ničeho nic hodil chybu a skočil do nouzového režimu, tak jsem zastavil a z auta se kouřil bílý kouř, kdyz jsem otevřel víčko na olej tak také bily kouř... Proste to čoudilo všude i na podvozku... Po nastartování auto jelo opět normálně... Kdyz jsem to zkusil sešlapnout, tak motor zase skočil do nouzového režimu...nevíte co by to mohlo byt? Děkuji za odpověď

Napsal: pát 09.05.2014 23:29
od DaweTDS
Wopik píše:Vlastním e60 3,0D r.v 2005. Dnes jsem jel a trosku jsem to přišlápl a motor z ničeho nic hodil chybu a skočil do nouzového režimu, tak jsem zastavil a z auta se kouřil bílý kouř, kdyz jsem otevřel víčko na olej tak také bily kouř... Proste to čoudilo všude i na podvozku... Po nastartování auto jelo opět normálně... Kdyz jsem to zkusil sešlapnout, tak motor zase skočil do nouzového režimu...nevíte co by to mohlo byt? Děkuji za odpověď
Diagnostika a budes chytrejsi.

Napsal: sob 10.05.2014 09:17
od kadli
A co ti to napsalo na iDrivu za chybu?

Napsal: sob 10.05.2014 10:58
od FiliposII
Bílí kouř značí většinou únik vody. Takže jestli někde nepovolilo nějaké těsnění. Tím, že zvýšíš výkon zvýšíš teplotu motoru a tím i chlazení a s tím roste i tlak v chladícím okruhu, takže při vyšším tlaku ti to začně někde unikat. Buď někdy povolila nějaká spojka a nebo těsnění. Jen jak jsi psal, že to jde i z víčka od oleje, tak toho bych se trochu bál, ale těsnění pod hlavou to asi nebude ... to by to nekouřilo všude možně ale jen z výfuku a víčka.

Napsal: sob 10.05.2014 11:14
od mi00wa
pokud se kouří i z víčka tak to je normální http://www.youtube.com/watch?v=WdEYENPe4qY

Napsal: pát 20.06.2014 00:49
od pepinopepino
jestli auto má najeto od 200000km a hází vodu ven z nádobky a jde do výfuku tak je to s největší pravděpodobností chladič výfukových plynů zkus ho vyřadit propoj to hadicí mezi sebou hadicí a projed a uvidíš jestli to bude dělat dál