Stránka 1 z 1

Napsal: sob 17.05.2014 13:35
od gs500e
zdar chlapi,

mám problém u své e39 530d, rok 04... když auto stojí déle jak 2dny, tak se pak po tom druhém dnu objeví pod autem flek od chladičky, nechápu to, protože když s autem večer dojedu domu a druhý den ráno odjíždím tak tam nic není, ale jakmile auto odstavím a přijdu třebas za 2 dny tak je pod motorem flek od chladičky.. nechápu to...

nesetkal se s tím už někdo z vás?

říkal jsem si pumpa, ale ta by přece chcala furt, zejména při jízdě, a případně kdyby né při jízdě tak by ten únik byl i ze dne na den.. hadice jsem kontroloval, ale ty by také spíš chcaly za jízdy a né když auto stojí pár dní vklidu...

jo a ještě jedna věc mě napadá co mě trápí, auto v určitých chvílích hučí od turba, obzvlášt, když je auto dlouhou dobu v zátahu, kopec a když to člověk nešimrá...takové hluboké hučení, žádné pískání jak jsem již zažil u jiných turb, takže nevím jestli to přisuzovat turbu...

díky všem za výpomoc

Napsal: sob 17.05.2014 19:00
od Angelos
Vlez pod auto a koukni, kde je to mokrý. Může téct spoustu věcí - domeček termostatu, pumpa, hadice, chladič...

Napsal: ned 18.05.2014 13:31
od gs500e
to už jsem zkoušel, a nikde nic vidět není, bud jsem slepej nebo je to nějaká zvláštní záhada :-(

Napsal: ned 18.05.2014 14:19
od Honzek525
A jsi si jistý že je to chladící kapalina? Není to jen kondenzát z výparníku klimatizace?

Napsal: ned 18.05.2014 14:34
od gs500e
je to chladička na omak

ta klimoška mě taky napadla, ale když klimošku nepouštím tak by přece kondenzát neměl odkapávat...

já si prostě nedokážu nijak vysvětlit proč to vyteče až když auto stojí více nežli den dva, jaktože to nedkape když večír dojedu domu a do rána je pod autem sucho, pak dojedu do práce a když z práce odjíždím tak také sucho, pak auto stojí ob jeden den a pod autem 30 cm flek :-( nechápu

Napsal: ned 18.05.2014 17:34
od mobilman
Zdravím: jen jako námět - mně to také kapalo jen když to bylo studené přes noc, pokud to bylo jen trochu teplé tak ani kapka nekápla - vylámali si na tom zuby i v autorizáku. U mne to však byla pověstná trubka středem motoru u V8 a teklo to jen studené, když se to zahřálo asi se vůle zmenšila a nedalo se na to přijít (zatím stačilo kapalné těsnění do chladiče a je klid). Zkus to nechat den zvednuté a nestartovat a zjistít kde to kape - pomocí inspekčního zrcátka jsem to našel hned.