Stránka 1 z 1
Napsal: úte 27.05.2014 07:00
od Squixx
Zdarec, sháním se po originálním výfuku a včera jsem narazil na to, že jsou vlastně 2 možnosti. Buď koncový tlumič vypadá jako dvě bomby pro potápěče
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20 a nebo je to jednodílný oválný koncový tlumič
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20
Moje otázka je - je v nich nějaký rozdíl?? A nebo se do faceliftu dělal tento a po faceliftu se dává tento..
Moje je 528i touring rv.98
Napsal: úte 27.05.2014 14:43
od Assyk
Mám taky e39 528iA touring z 98 a mám plochý oválný. Snad ti to něco pomůže.
Napsal: úte 27.05.2014 16:52
od Foldas
bomby měl singlevanos a jeden díl měl doublevanos zaměnit jako celek mezi sebou jdou akorát musíš dodělat dva vstupy na lambdy za katy
Napsal: úte 27.05.2014 18:20
od Rady523i
nevim teda ale mam original výfuk a mam singl vanos a mam tam velky ovalný tlumič , spis se podivat co se montovalo na auto skrze oem cisla
Napsal: úte 27.05.2014 20:52
od Squixx
Jako v OEM píší, že ten výfuk s bombami je do roku 09/98 a u toho druhýho není vůbec nic..tak já nevim
Akorát nevím, zda mám single nebo double vanos..motor M52 ( 142kW )..kdyžtak VIN BX35339
Napsal: úte 27.05.2014 21:26
od Angelos
Hale já měl E39 výroba 3/1998 a taky jsem měl normálně oválnej.
Jinak podle roku výroby by jsi měl mít single Vanos.
Napsal: stř 28.05.2014 00:00
od Brátn
523 měl vždycky jen ovál a keramickou vložku katu
528 singl má bomby a plechovou vložku katu, stejný je i na 540
touringy měly nejspíš jen oválný, jelikož je tam jinak náprava
zajímavé je, že dual vanosů na 528 bylo jako šafránu a najednou je tedy má každý, tam nevím co už se dávalo za koncovku
a naučte se rozpoznávat druhy vanosů, zkuste se podívat pod kapotu a rozdíl mezi vanosy poznáte na první pohled, dle vinka je to problém poznat
single
dual
nekoukat na sání ale na předek ventildeklu
pro Squixxe: a co máš na autě teď? pokud tam máš originál a je v něm problém, tak kup stejný, pokud tam máš neorigo, tak doporučuji vzít radu Assyka a koupit plochý oválný a nebo zkusit se zeptat přímo v BMW podle VINka, který díl by tam měl být
Napsal: stř 28.05.2014 06:13
od Squixx
Podle těch obrázků mám teda single vanos..a výfuk tam mám právě jinej, einsenmann oválným tlumičem. Takže nemám brát výfuk s těmi bombami? Neseděl by mi tam?
Napsal: stř 28.05.2014 09:03
od tim-rc
Mám 528 tour 5/97 singl a mám tam dvě bomby...
Napsal: stř 28.05.2014 10:32
od Squixx
Kurňa tak už já nevim

..
Napsal: stř 28.05.2014 11:58
od Vesa88
Mel jsem 528i sedan vyroba 95 provoz 96 a mel jsem bomby. Ted na 540i Touring 2001 zase bomby

Napsal: stř 28.05.2014 16:28
od LukyMaster
528i 3/1998 také bomby.

Napsal: stř 28.05.2014 19:56
od Squixx
Okéééj, budou bomby

Napsal: stř 28.05.2014 20:17
od Rady523i
pošli foto jaky tam máš na
radek.pansky@seznam.cz nebo sem
Napsal: čtv 29.05.2014 08:12
od Hanz
zkousel jste nekdo prohodit jenom ten koncovej tlumic "bomba" v. "oval"? Zmena zvuku? Rozdil v hmotnosti?
Napsal: čtv 29.05.2014 09:06
od Vesa88
Mel jsem v ruce oba a prijde mi ze vaha je stejna, respektive jsou tezky jak prase

Z Bomb nevychazi absolutne zadny zvuk, jen vysavac. Oval nevim

Napsal: pát 30.05.2014 11:54
od LukesE39
Měl jsem tu dvě 528i Tour
jedna 97, automat - bomby
druhá 98, manuál - ovál
Co jsem tak vypozoroval, koncovka u oválu má slabší stěnu, u bomby je o dost tlustší, zvuk u bomby - není skoro nic slyšet, ten ovál mi přišel hlasitější...
Napsal: pát 30.05.2014 13:27
od Squixx
Já budu rád, že to je potichu

Hele nechcete někdo ten můj, co půjde ven? Je aj v inzerci..

Napsal: pát 30.05.2014 18:30
od Rady523i
to by mě taky zajimalo , sam mám oval a je to strašně až běda tichý jen foukani plynů na zem a nic žadny zvuk