Stránka 1 z 1
Napsal: pon 23.06.2014 12:54
od boc1i
Čau, potřeboval bych radu, po výměně podavacího čerpadla u e39 530d 142kW a ujetí cca 20km auto začalo dýmit, když na to začnu šlapat a už tolik netahne, ani zvuk není takový jaký by měl být. Neměl někdo takovou zkušenost? Díky
Napsal: úte 24.06.2014 10:37
od DaweTDS
boc1i píše:Čau, potřeboval bych radu, po výměně podavacího čerpadla u e39 530d 142kW a ujetí cca 20km auto začalo dýmit, když na to začnu šlapat a už tolik netahne, ani zvuk není takový jaký by měl být. Neměl někdo takovou zkušenost? Díky
A proč se čerpadlo měnilo? zkus ho dát zpět a uvidíš co to bude dělat.. a nebo diagnostika a zkouknout live data.
Napsal: pát 27.06.2014 14:09
od tupaccz
A máš ten dým opravdu černý nebo tmavě modrý??
Napsal: sob 28.06.2014 13:28
od jarda1976
mysím že to nebude mít s tím čerpadlem spojitost,nafty tam de dost.podle mně spíš problém okolo podtlaků(ovladání turba).nebo netěsnost ve vedení stlačeného vzduhu za turbem. inpa napoví. Podavací čerpadlo má vždy jen jednu závadu,a to, snížení tlaku potažmo snížení množství dodávaného paliva,to má za následek cukání při vyšších otáčkách motoru a světlý kouř z vyfuku.zkusil bych tu diagnostiku...
Napsal: sob 28.06.2014 13:55
od shadou
černý hulán je špatné spalování zapříčiněné velkou bohatostí . Příčin je moc a řešení ještě víc. Namátkou - tečou vstřiky(neudrží tlak a kapou do válce, dávkujou moc,nerozprašujou,...), nejde váha vzduchu, Turbo nejde tak jak má, prasklé/netěsné vedení vzduchu, .....
jestli máš fungující egr, máš ještě uměle zvýšenou bohatost na spálení sazí. Čidlo nahlásí špatné složení a motor dostane změněnou dávku paliva.
mě zakuřovalo auto při plném sešlápnutí, po odpojení egru už žádný čoudík z vejfuku nejde. Takhle na dálku ti nikdo dobrou radu nedá .
Jen spekulace. Píšeš o prohození podávacího čerpadla. Pokud je to to pod podlahou a měl si málo tlaku na filtru a čerpadlo jinak fungovalo, Hledej problém na vstřikách.
Napsal: sob 28.06.2014 23:29
od knedlifek
Pokud je černý (je smrdět po naftě) málo vzduchu, tedy může být váha, turbo se neotevírá.... pokud je namodralý tak žere motor olej (skrz turbo písty... bílý je zas spálená nafta při nízkých teplotách, tedy spíše při startování v zimě bez svíček...
Napsal: sob 28.06.2014 23:31
od knedlifek
Jinak tlakování turba, váhy se dá poměrně dobře diagnostikovat, tak hybaj na diag kdo tgomu rozumí a né k žádnému šmoulovi, umělec ti řekne kde je problém i kdyby to mělo být čerpadle, že tam sříká nafty jak do tatry (příklad).