Stránka 1 z 1
Napsal: pon 30.06.2014 18:49
od civn
Může někdo z vlastní zkušenosti reálně srovnat pružnost 535D v základu vs 530D s čipem v manuálu?
Napsal: pon 30.06.2014 18:55
od Vlasta
civn píše:Může někdo z vlastní zkušenosti reálně srovnat pružnost 535D v základu vs 530D s čipem v manuálu?
Nesrovnatelné, taky se ceny 535d pohybujou úplně jinde
Napsal: pon 30.06.2014 19:50
od civn
Vlasta píše:civn píše:Může někdo z vlastní zkušenosti reálně srovnat pružnost 535D v základu vs 530D s čipem v manuálu?
Nesrovnatelné, taky se ceny 535d pohybujou úplně jinde
stále jsem přesvědčen, že 530D v této úpravě musí být s 535D srovnatelná.
G-POWER D-Tronik IV Leistungssoftware - Elektronik-Optimierung durch Kennfeldänderung
Basis: 530d Serienleistung 231 PS (170kW); Leistungszuwachs ca. 39 PS (29kW)
max. Drehmoment ca. 600 Nm; max. Höchstgeschwindigkeit ca. 265 Km/h
inkl. V-MAX Aufhebung
199Kw a 600Nm.
Napsal: pon 30.06.2014 20:13
od Pazdi
Nezapominej,že rozdíl není jen ve výkonu ale motor má úplně jiný průběh za plynem...535d máš dvě turba a v podstatě celou dobu jedno z nich tlačí...530d i po chipu bude mít menší rozsah,kde turbo tlačí...
Napsal: pon 30.06.2014 22:57
od _milan_
snad mužu srovnat, každopadně každy auto je jinak vylítaný ,jinými slovy v čr vlastně zajetý... ted mam 530d 2006 170kw čip na 201kw 600nm.. jede to ale stále "hůř" než 535d , tedy už jsem nějakou zdolal ale musela mít asi nějaký problém jinak si to nedovedu vysvětlit... 535d tahne bez turboefektu od spodu tomu se nakoňovaná 530d nemuže rovnat.. jo a k těm cenám

535d je kolikrát levnější než 530d takže bych to viděl podle výbavy a roku atd
Napsal: úte 01.07.2014 20:07
od Kalimerooo
SZ
Napsal: úte 01.07.2014 20:41
od knedlifek
Řeknu ti to takle, 530D A 535D je uplně něco jiného v základu, když načipuješ 530 tak se blíží k 535, ale když načipuješ 535 tak seš úúúúúúúúúúplně někde jinde. Tak asi tak Turbo samo o sobě dělá divy. Kašli na čip a kup to co chceš.
Napsal: sob 05.07.2014 21:58
od civn
http://www.youtube.com/watch?v=CgZQtEM7EHE
je vidět, že ani po čipu 530D na 535D mít nebude.
Napsal: ned 06.07.2014 09:50
od knedlifek
A když načipuješ 535 tak maš rychlejší ferari...

Tak to neřeš buď chceš silný auto, nebo ještě silnější. Ale počítej pokud načipuješ automat, tak nech rovnou peníze na nový hydroměnič.... proto že ten dostane takový kotel, že je dokázáno, že po čase přestane těsnit.
Napsal: ned 06.07.2014 15:40
od civn
knedlifek píše:. Ale počítej pokud načipuješ automat, tak nech rovnou peníze na nový hydroměnič.... proto že ten dostane takový kotel, že je dokázáno, že po čase přestane těsnit.
Máš s tím osobní zkušenost?? V rodině byla dvě auta v automatu a obě načipovaná, jedno při prodeji najeto 210tis a druhé 223tis.Na žádném z vozů nebyl nikdy problém s automatem! Když si projedeš mobile.de, tak je občas 535D s čipem k vidění, stav tachometru kolem 250 - 300tis/km není žádnou zvláštností. Spíš bych životnost určoval podle četnosti měnění oleje v převodovce a chování se k ní samotné (sprinty, tahání karavanu, vyřazování na neutrál atd..).Další z věcí je, že převodovka v BMW, dle toho co jsem se dočetl má životnost +- 250tis/km a snese zátěž do max 600Nm.
Proto souhlasím, že když tam někdo naleje 710Nm, tak jí do pár tisíc km popraví.
Napsal: ned 06.07.2014 21:13
od knedlifek
Né osobně, ale jen říkám, že se zvyšuje pravděpodobnost poškození AT. Neříkám, že je to pravidlo. Ono možná závisí i celkové starání AT i zacházení. ALe jak píšeš , že snese do 600Nm, tak se zvyšuje i procento problémů, ta převodovka je nautě testovaná na ty kilometry s těma kW, nikoliv o 10 procenty víše. 6e se opotřebovávají brzdy vízce je jisté a když je ko olej tak je jasná smrt. Ale to na hydroměniči moc znát není, je znát, že vněm roste tlak a pokud někdo nejezdí normálně každou jízdu mu dává čoud, tak je jasné že nevydrží a začne propouštět a houpat otačky.
Napsal: úte 22.07.2014 22:57
od PetanE60tka
Mám 530D, odbrzdino 300 PS a 700 Nm. Nevim, jak jede 535, pokud Praha a okoli, mozno se domoluvit na porovnani nekde
Auto najeto 240 000 km, s chipem 120 000 km, automat v pohode.
Napsal: stř 23.07.2014 09:13
od Atila
Zivotnost automatu u techle motoru zavisi primarne na tom jak s tim kdo jezdi. Neni problem se stock 530d odvarit automat po 120.000km pokud s tim clovek jezdi jako cune a opatrny sofer dokaze naject na ochipovane 535d 250.000km a divi se proc by jako ten automat mel mit nejake problemy. Faktem ovsem je, ze uz u stockove 535d tam velka rezerva na tom automatu neni, takze sance na problemy s prevodovkou kvuli chipovani tam rozhodne jsou. Na strane druhe jsou lidi co jim to za to stoji a ten repas na ZFko neni zas az takova raketa kdyz se rozpocte na kilometry co to auto najede.
Kdyz si clovek spocte ostatni naklady na takovy vuz, tak je ta prevodovka skoro zadarmo.

Napsal: stř 23.07.2014 10:47
od JakubST
Pokud se cena repasu pohybuje nejběžněji kolem 40tis, pak to není taková raketa v souvislosti s tím, co stojí zesílený spojkový set se setrvačníkem u manuálních převodovek (pokud mluvím o 30d), tj. min 30 tis...
K tématu, v Dieselpower jsme upravovali několik 30d a 35d, 40d. Osobně mohu říci, že "poštelovaná" 30d jede nepatrně lépe, než 35d v sérii, hlavně reakce na plyn jsou téměř okamžité. Ale když se vyladí 35d, tak je až neuvěřitelný, jak se, už tak skvělý zátah, ještě zlepší. Za této situace je 30d ztracena. Vskutku zběsilost a chce to respekt nejen na mokru, ale i suchu, včetně aktivovaného DSC.
Toť zkušenost s mojí 335d. Brzy sem hodím parametry....
Napsal: ned 27.07.2014 16:16
od knedlifek
Jakube

Tak jsem to myslel. Zdá se mi to jako blbost vysvětlovat slabší a silnější motor, navíc když ten silnější má 2turba, to pak přidá ještě více koníků.
Jinak se samo bavím, že auto když máš chip tak snim nejezdíš normálně, proto že normální člověk chip nepotřebuje a koupí si radší větší motor pro ten pocit a né virtuální, Když pak má chip tak jezdí často jak prase a namáhání je větší a mezi námi ani motor brutální chipi nemá rádo - proboha když je to diesel a né benzín. Kompresní poměr je někde úplně jinde - v nejlepším případě kroužky - ale to už straším po mnoha tis.
