Stránka 1 z 1

Napsal: pon 07.07.2014 17:10
od civn
Mohu poprosit zkušené BMW specialisty o radu a především doporučení na co si dát při výběru ojeté 535D kombi pozor. Do kolika najetých km shánět (vzhledem k životnosti automatu), jaký rok atd. Plánuji rokově od 2005 dále. Někde jsem četl že od roku 2005 byl odstraněn problém s klapkami sání. Dále zda-li je lepší starší varianta 535D 200kw, nebo 535D po faceliftu 210kw?Má význam hnát se za M-paketem, nebo volit klasiku.
Plánuji individuální dovoz Německo.

Za Vaše rady, doporučení a čas předem díky.

Napsal: stř 09.07.2014 19:28
od tupaccz
Proč chceš zrovna 200 Kw Naftu? Věř mi do BMW patří benzín a ne palivo pro Zetor:-D E60+Nafta se rovná hodně hodně velká finanční zátěž, v případě že koupíš nějakou mrdku, což se od ročníku 2005 (klapky si vytáhneš nebo opravíš i sám)dá očekávat.
Jestli koupíš něco okolo 250 000 Km tak se připrav že okolo 300 000km na nemalou investici.
Ale nechci tě strašit můžeš koupit přece nějaký dobrý kup po starém pánovi:-D

Né teď vážně Nafta je dobrá když si ji koupíš jako novou,jsou to dříči kteří ale chtějí svoji údžbu(samozřejmě i benzíňák chce údžbu). U E60 bych se díval spíše po benzínu a to už jen kvůli daleko levnějšímu servisu.
Když si to třeba po třech letech vše spočítáš (benzín,servis)tak uvidíš že s tím výjdeš úplně a stejno jako bys měl naftu,možná i něco ušetříš. Navíc budeš odměněn super zvukem nějaké V8 a tím "pravým BMW":-)(což udělá opravdu hodně)

Sám mám Naftu , jakmile to auto dojedu budu chtít jedině benzín:-)

Napsal: stř 09.07.2014 20:08
od civn
tupaccz píše:Proč chceš zrovna 200 Kw Naftu? Věř mi do BMW patří benzín a ne palivo pro Zetor:-D E60+Nafta se rovná hodně hodně velká finanční zátěž, v případě že koupíš nějakou mrdku, což se od ročníku 2005 (klapky si vytáhneš nebo opravíš i sám)dá očekávat.
Jestli koupíš něco okolo 250 000 Km tak se připrav že okolo 300 000km na nemalou investici.
Ale nechci tě strašit můžeš koupit přece nějaký dobrý kup po starém pánovi:-D

Né teď vážně Nafta je dobrá když si ji koupíš jako novou,jsou to dříči kteří ale chtějí svoji údžbu(samozřejmě i benzíňák chce údžbu). U E60 bych se díval spíše po benzínu a to už jen kvůli daleko levnějšímu servisu.
Když si to třeba po třech letech vše spočítáš (benzín,servis)tak uvidíš že s tím výjdeš úplně a stejno jako bys měl naftu,možná i něco ušetříš. Navíc budeš odměněn super zvukem nějaké V8 a tím "pravým BMW":-)(což udělá opravdu hodně)

Sám mám Naftu , jakmile to auto dojedu budu chtít jedině benzín:-)

postupem času čím více o 535D čtu, tak více a více lidí píše, že do odježděné 535D (250tis/km) se člověk hodně finančně vydá, stejně přesně jako píšeš, investice po pár let do ojeté nafty jsou nemalé. Preferuji solidní spotřebu spojenou alespoň s 250 lépe 300 PS a to vše v kombiku. Začnu sondovat i 5řadu v benzínu. Každopádně děkuji za Tvou odpověď.

Napsal: čtv 10.07.2014 06:29
od Perunwit
moc neřeš a ber nějakou 3.0i nebo výš. sametové předení velkého benzínu je rajská hudba a lineární tah rovněž.

Napsal: čtv 10.07.2014 07:59
od civn
Perunwit píše:moc neřeš a ber nějakou 3.0i nebo výš. sametové předení velkého benzínu je rajská hudba a lineární tah rovněž.
souhlasím, jsem stejného názoru R6 3.0i ve verzi 200kw. Někde jsem četl, že je to jízdně celkem srovnatelné s 535D.Spolehlivost benzín vs nafta není třeba komentovat. Jen se zaměřím na verzi s manuálem. Automat zatím nechci.

Napsal: čtv 10.07.2014 08:28
od Filozof
v inzerci se prodávají 545i a 550i na LPG. Asi bych šel touto cestou.
V LPG ta spotřeba bude daleko lepší jak v 535d a navíc síla a tah motoru tě vždy ohromí.

Navíc pokud chceš dálky ty motory jedou velice úsporně to je moc fajn.
8válců se jen tak povaluje a ty nemáš problém předjet kde co a pod 10litrů dálky je radost jezdit.

Já kdybych řešil auto kolem 3kil asi bud toto nebo 745-750i s LPG.

Navíc ty motory nejsou většinou tak honěný jako R6 protože prostě v běžném provozu ti stačí běžně 50procent využívání výkonu.

Napsal: pát 18.07.2014 10:33
od hungar
záleží taky kolik najezdíš. já bral malo ježděnou 535d jen se 135 tkm. jelikož najezdím tak 25 ročně, tak to mám za 4 roky k prodeji, snad to ještě bude prodejné. jako ten motor je super, 90% s tím jedeš totál klobouk na volnoběh. asi největší otázka je palivový systém, DPF vyměníš či koupíš, to už není taková tragédie. ale počítej u těchto rychlých těžkých aut, že jen třeba přední origo brzdy jsou 20 tis. Kč a více a další podobné srandičky a nepočítej, že budou brzdy OK spíše KO, zadní jsou o pár kaček míň, ale i tak, plus případně servis automatu základní deset tisíc, filtry, olej, chladící směs atd. to je dalších 20 tis. Kč. plus to žere gumy, ten točák je velkej a pak pár drobností a počítej, že do takové ojetiny naložíš hned první rok tak sto tisíc a pojistka taky není zdarma! :-) jinak to auto je super, motor minimálně poruchový, protože je předimenzovnaý, jen ta kvalita nafty je problém