Stránka 1 z 1

Napsal: stř 09.07.2014 22:43
od civn
Jaká je nejvhodnější volba benzínového motoru do 5 řady E60/61.
Preferuji alespoň 250PS a rozumné provozní náklady. Zatím mi vychází nejlépe R6 3.0i verze 190 nebo 200kw nejlépe manuál.

Za doporučení a postřehy díky.

Napsal: čtv 10.07.2014 06:25
od dave520
já jdu do verze 200kw, obvolal jsem pár servisů s dotazem co mi řeknou o n53 a více méně mě potěšili, ikdyž je tam plno kurvítek tak pořád je to spolehlivější jak disel. Největší bolest jsou prý ty vstřiky ale jeden stojí 3000 tak to není tak hrozný.

Napsal: čtv 10.07.2014 08:05
od civn
dave520 píše:já jdu do verze 200kw, obvolal jsem pár servisů s dotazem co mi řeknou o n53 a více méně mě potěšili, ikdyž je tam plno kurvítek tak pořád je to spolehlivější jak disel. Největší bolest jsou prý ty vstřiky ale jeden stojí 3000 tak to není tak hrozný.
plno kurvítek je bohužel u téměř každého motoru. Vstřiky jsou a budou spotřební věc sakum prásk vždy... Docela mě překvapila u tohoto motoru rozumná spotřeba. Jdeš do automatu, nebo manuálu?

Napsal: čtv 10.07.2014 08:15
od tupaccz
Já bych taky koupil N52,tedy tří litr, ale dívej se až po upravené verzi tedy něco okolo roku 2007(začaly se dělat v roce 2005), tehdy proběhla modernizace motoru a hlavně spadla spotřeba pod 8 litů s normálním ježděním. Toto je nevídané na V6 3.0 i dnes.
Pak jedině 550i ale to už je jiný tahoun:-D i finančně:-D
No už se teším ještě tak dva roky, dojezdím tu svoji herku a rozhodně pujdu do benzínového třílitra:-)
Jinak sehnat toto auto v zadokolce a manuálu chce trpělivost tak držím palce.-)

Napsal: čtv 10.07.2014 20:18
od dave520
civn píše:
dave520 píše:já jdu do verze 200kw, obvolal jsem pár servisů s dotazem co mi řeknou o n53 a více méně mě potěšili, ikdyž je tam plno kurvítek tak pořád je to spolehlivější jak disel. Největší bolest jsou prý ty vstřiky ale jeden stojí 3000 tak to není tak hrozný.
plno kurvítek je bohužel u téměř každého motoru. Vstřiky jsou a budou spotřební věc sakum prásk vždy... Docela mě překvapila u tohoto motoru rozumná spotřeba. Jdeš do automatu, nebo manuálu?
jdu do automatu a je tam i xdrive

Napsal: čtv 10.07.2014 20:23
od pavproch
to "nepojede"..... :twisted:

mám ten samý motor v 3er 6MT xD a má s těma 1715kg dost práce.... :wink:

imho 5er v benzínu si už zaslouží V8...

Napsal: pát 11.07.2014 06:20
od Perunwit
a teď sme se dostali do bodu, kde to vždycky skončí :twisted: :lol:

Napsal: pát 11.07.2014 09:17
od civn
Perunwit píše:a teď sme se dostali do bodu, kde to vždycky skončí :twisted: :lol:
pročetl jsem téměř celou tuto diskusi: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909

popravdě mě hodně překvapilo, že je provozně a servisně přijatelnější 7řada.Nemluvě o tom, že s tím jezdí kluci v LPG za 10-13L.Jen se obávám, že těch tisíce pí....n tě časem zrujnuje. Jinak je celkem ve hře i 750i v LPG.

Napsal: pát 11.07.2014 10:53
od matiz
Pokud je pro tebe vstrebatelne design, klidne zvaz i e65. Ale je to uz parnik a je jich mnohem mene. Rekl bych ze vyborna petka je casteji k prodeji nez vyborna sedma.