Stránka 1 z 1
Napsal: sob 02.08.2014 20:27
od mika_hakkinen
Ahoj,
bratr si poridil auto BMW e34 525i s automatem a motorem M50B25 proste klasiku, rv 1995 touring. Auto bylo dotazene ze Svycarska. A v radku pro emise je 91/441. V tabulkach jsem nasel ze je to euro 0.
Neni to nahodou nejaka chyba? Muze mi nekdo kdo ma stejne auto se stejnym motorem poslat naskenovany velky technicak, abych to mohl porovnat. Jen potrebuji zadny cast, kde jsou cisla. Nezda se mi, kdyz to ma katalizator, ze by to bylo euro 0. To by hazeli do stejneho pytle jako jsou shade a trabanti

Diky moc.
Napsal: sob 02.08.2014 20:50
od Pazdi
91/441 je euro I
http://www.sdruzeni-sova.cz/emise.htm
ono to asi dvojku mít nebude, ta je tuším od 96
Napsal: sob 02.08.2014 21:00
od Sweden
Dle meho by to mela byt euro 2,shanim e34 V8 a co koukam v D nebo A tak to jsou vsr euro 2,pochybuju ze 525i z roku 95 bude euro 1 natoz euro 0,myslim ze se jedna o spatny zapis v TP.
Napsal: ned 03.08.2014 00:47
od Foldas
v německu hodně dodělavali přisávání vzduchu u studeného motoru aby docílili euro 2
Napsal: ned 03.08.2014 09:19
od Woodburn
Euro 2 se dalo i nějak "dodělat" Mám totiž r.v 90 525i a mám euro 2 která byla ale vyrobena jako euro 1.
Sám nevím co přesně to má být...
Jinak od výroby by myslím všechny e34 měli být euro 1. Jestli je to euro 0 tak nějaký ouřada zapoměl vyplnit řádek..
Napsal: úte 05.08.2014 11:13
od mika_hakkinen
Nikdo ochotny neni, kdo by se u sebe podival do velkeho TP.
V TP mam motor typ 256 S2. Cetl jsem ruzna fora, pri prekladu hodne delaji chyby. Byl jsem v Dekre a tam mi to udajne nedokazi zjistit.
Napsal: úte 05.08.2014 11:19
od Pazdi
klidně bych se ti podíval, ale tohle auto nemám:)
koukni na ten odkaz, co jsem házel nahoře - dle toho, co jsi psal to splňuje euro 1...takže lépe jak jsi myslel na začátku...jinak bych zkusil rovnou BMW, jestli ti k tomu nedají nějaké info
Napsal: úte 05.08.2014 11:40
od mika_hakkinen
Ty uredniky takova tabulka nezajima. Oni tam maji vlastni zatavenou ve folii, ktera je svata a nazyvaji ji jako bozsky dokument, kterej jim prinese penize do mestke kasy. Tak proto o jine tabulce nemuze byt ani rec.
A nechteji vubec jednat o jine moznosti.
Jeste mi tvrdi, ze kategorie N1 automaticky spada do EURO0. A od kdy vnitrni usporadani zavazadloho prostupu muze mit vliv na emise na to mi neodpovedeli. Jedine co muze ovlivnovat emise je motor, k tomu ridici jednotka a katalizator a ne jestli je v kufru oddelovaci sitka.
Diky kluci
Napsal: úte 05.08.2014 13:30
od Pazdi
zkusil bych zkontaktovat tu společnost z toho odkazu...je to SOVA...sdružení na ochranu vlastníku automobilu...věřil bych tomu, že tam nebudou mít blábol a klidně bych si nechal poradit, jak postupovat:)
Napsal: úte 05.08.2014 14:41
od mika_hakkinen
Už jsem jim napsal email a uvidime. Dam vedet.
Napsal: úte 05.08.2014 15:47
od kuca25
91/441 je EURO 1. Zápisy všeho možnýho do TP řešil pan Stehlík, zkus ho kontaktovat na
http://www.helpreg.cz/, třeba nějak zvládne udělat i EURO 2

Napsal: úte 05.08.2014 15:53
od mika_hakkinen
Uz jsem provedl kontakt. Je to potvrzene, je to EURO1. Uz jen presvedcit ve Znojme uredniky s posvatnou tabulkou. Ale i kdyby mi to nekdo poslal aspon kopii zadni casti, presvedcovani by bylo urcite lepsi. Ze tento typ motoru a vozidla je v teto kategorii.
Napsal: úte 05.08.2014 20:06
od pindak1
Připadá mi že v tom mají dobrý bordel. Před rokem jsem prodal svou e39 2.8i r.v. 96 a dopravní inspektorát při prodeji doplňoval emisní normu,protože v techničáku chyběla. Nechápu to ,ale podle chytré brožury jim vyšlo euro1. Kámoš v té době vlastnil e34 2.5 r.v. 94 a měl zapsáno euro 2.

Napsal: úte 05.08.2014 21:41
od Don
Take bys mel mit E2.