Stránka 1 z 1
Napsal: pon 04.08.2014 18:59
od soukupadam
Zdravim, jedná se o E39 525i, při studenym startu po ránu to takhle vždycky zhoupne a někdo to i chcípne. Diag nic. Poradí někdo ? video v odkazu.
https://www.youtube.com/watch?v=dyZ1jN2 ... e=youtu.be
díky
Napsal: pon 04.08.2014 22:21
od Woodburn
Kamarádovi dělalo a dělá přesně tohle samé na m40tce v e36.
Taky sme to řešili a nepřišli jsme na to. Takže bych byl rád kdyby na to zde z přítomných klubáků měl někdo radu.
Napsal: pon 04.08.2014 22:46
od E30STORM
Cistě teoreticky bych zkusil dát jinou váhu vzduchu .
Můj osobní názor .
A pokud to nechcípne,neřešil bych to .
Napsal: úte 05.08.2014 17:02
od soukupadam
někdo další?
Napsal: čtv 07.08.2014 17:38
od knedlifek
Podle mě padá palivo, tedy pokud to chcípneš a behem pár minut to neudělá. Zkus zaparkovat čumákem dólu a to myslím opravdu dolu než nádrž a tím to vyloučíš na 100%
Napsal: čtv 07.08.2014 19:49
od soukupadam
Když to chcípne, tak druhej start je vždy bezchybnej.
Napsal: pát 08.08.2014 17:52
od soukupadam
Nedávno s emi stalo, že auto za jízdy přestalo reagovat na plyn a jakoby se dusilo, tak jsem zastavil a najednou to běželo jak má, předpokládam že to spolu souvisí.
Napsal: sob 09.08.2014 17:31
od knedlifek
Po delší trase, nebo brzy po nastartování?
Napsal: sob 09.08.2014 18:09
od soukupadam
Tak kilometr od domu.
Napsal: sob 09.08.2014 18:40
od RomanM3
Zkontroloval bych a vzčistil volnoběžný ventil, může to být i váha vzduchu a ještě bych změřil tlak paliva.
Mi to dělá taky něco podobného, akorát mi se to zhoupne i několikrát. Mám M62B44. Váha je tam asi rok srará. Volnoběžny ventil čištěný několikrát.tlak paliva jsem ještě nrměřil. Ale v brzké době změřím.
Mibto ještě dělá to, že to twkto houpe kdzž auto stojí déle. Když vrčíbkaždý den, je to ok, ale když ho nechám stát déle, pak houpe.
Myslel jsembže jakoby zatuhne ten volnoběžný ventil pue je za ty roky zasrany, ale ted secspíš už kloním k tomu, jak píše kolega nagoře, že jakoby pada palivo do nádrže, což by možná šlo změřit na liště. Nebobto prostě nedává pumpa.
Rozhodně pokud ti to i někde po kilaku chciplo, tak bzch ten tkak paliva změřil. Možná ti odchází pumpa....a mě taky
Napsal: ned 10.08.2014 00:27
od Lucifer
Netěsnost v sání taky může tohle udělat, prolejt celý sání čističem brzd nebo sprej na rychlý start apod. Kouknout jak vypadá volnoběžný ventil a separátor oleje.
Pak určitě diag a kouknout co tlak benzínu/ benzínový filtr
Ještě to může dělat čidlo sací vačky, rádo to chcípne a zhoupne při otáčkách
Napsal: ned 10.08.2014 14:25
od knedlifek
Tak to ti nepadá.
Napsal: ned 10.08.2014 17:00
od RomanM3
U mě mam vyměněno za poslední rok: váha, membrana, čili separator by měl být ok, svíčky, čidlo vačky i kliky, palivovy filtr. A dělá to pořád. Netěsnost v sacímbsystemu jsem taky hledal nějakým sprejem na rychly start, ale nic jsem tím neodhalil. Zkusímbještě poměřit ten tlak paliva jestli po startu nezakolísá. Jinak už mě nic nenapada. Tlaky na valcich jsem už taky měřil a taky byly ok.
Napsal: ned 10.08.2014 18:36
od knedlifek
Co ty live data? Bez toho to může být opravdu všchno a nebo nic. Zajeď k někomu kdo tomu rozumí a uvidíš, že ušetříš mnoho strasu a hlavně peněz!!!
Ja měl allroada a to je mazel na poruchy jak magnet a hlavně každý tomu rozumí

Jen málo kdo rozuměl tomu motoru a hlavně čerpadlu!
Napsal: ned 10.08.2014 20:01
od soukupadam
V tejdnu dáme diag. Jinak přemejšlím, že ten separator je tam už věky.
Napsal: stř 13.08.2014 11:12
od knedlifek
Furt nevím, jak poznám separator na výměnu. A ještě tu dirkovanou věc co je ve předu od vaček. Nechci do toho šahat, když vše funguje.