Stránka 1 z 2

Napsal: pon 11.08.2014 20:49
od Drroman
Ahoj,nevite nekdo kolik stoji origo kotouce a desky v bmw na predek?

Napsal: pon 11.08.2014 21:13
od Pazdi
dost záleží na tom, co tam máš za motor:) jiné kotouče má 525, jiné 550:)
jinak koukni třeba sem: http://www.bmwkrotil.cz/index.php?mname ... menu&id=11,
případně zavolej do nejbližšího bmw, nebo kluci z inzerce...super zkušenost mám s granex.cz

Napsal: stř 13.08.2014 14:09
od Totic
Oriiga tě určitě nezklamou! Cenu určuje model vozu. Tvoje motorizace?

Napsal: stř 13.08.2014 14:13
od horan
Totic: to mě taky tvrdilo spoustu lidí a po pár tisících jeden přední kope. :evil:
chyba v montáži nebyla.
Reklamace v BMW je běh na dlouhou trať a podle člověka v renocaru je dost velká pravděpodobnost neuspěchu.
:roll: :roll:

Napsal: stř 13.08.2014 17:37
od Pazdi
nedávno se řešilo - zimmermann - ale pozor - musí být made in germany - ty tady zatím nikdo "nepomluvil":)

Napsal: stř 13.08.2014 18:51
od Marty83
V renocaru mi to nacenili na 15tis (kotouce, desky, cidlo) , bylo to na 530d

Napsal: stř 13.08.2014 21:55
od mcconrad
ahoj, cetl jsem v nejakem auto-casopise, ze kdyz se daji derovane kotouce, je treba zapsat zmenu do TP, co si o tom myslite? Ty zimmermany jsou prave derave...

Napsal: stř 13.08.2014 21:56
od Pazdi
určitě se dělají i plné bez děrování...zatím jsem se s tím nesetkal, že by bylo třeba zapsat

Napsal: pát 15.08.2014 14:05
od honzino
Vím akorát desky-na 2.5i E60 výrobce ATE 2900,-kč ,kotouče nevím ty jsem zatím neměl potřebu řešit,jinak na ex E38 mě vyšel komplet ATE 4Xkotouče-4Xdesky ATE na 16k,určitě bych volil rozumnej poměr cena/kvalita a nedával tam ty nejlacinější STARLINE a naopak pokud nejezdíš na okruhu a nepotřebuješ zabrzdit na místě je ZIMMERMAN zbytečnost,jinak k nim samozřejmě vždy palec nahoru

Napsal: pát 15.08.2014 16:28
od tanner540i
Totic: to mě taky tvrdilo spoustu lidí a po pár tisících jeden přední kope.
chyba v montáži nebyla.
Reklamace v BMW je běh na dlouhou trať a podle člověka v renocaru je dost velká pravděpodobnost neuspěchu.
Verim tomu, ze chyba v montazi byla. Schvalne jakou hazivost jste namerili na naboji pri vymene? Jak jste brzdy zajeli?

Pokud naboj hazi vic nez 0.02mm nebo kdyz se brzdy zajizdeni s novyma destickama pozvolnym brzdenim, vzdy se do par tisic km zkrouti. Naopak, kdyz udelam vse jak mam, nezkrouti se ani nejlevnejsi kotouc z autokelly (v beznem provozu).

Napsal: pát 15.08.2014 21:42
od horan
tanner: tady jsem celej příběh nerozepisoval,ale:
Naboj byl dávaný NOVÝ a tedy jsem necítil potřebu ho měřit :wink: + spoustu dalších věcí (silenbloky,uložení třmenů.....)
A k zajíždění brzd. Kam na tu pičovinu všichni chodíte. Někdo nasmolil nějaký text o zajíždění a hned jsou všichni odborníci na brzdy. :roll: :lol: :lol:

A: kamarád ve škodovce (myslím výrobu, ne servis) by ti popovídal co se dělá s brzdama na nových autech před exportem.

B: denně děláme 2,3,4 auta s brzdama. Myslíš, že zákazník , kterej je buď kravaťák, nebo blondýna má nějaké povědomí o zajíždění brzd? Hovno.
NIKDY se nic nevrátilo.
:lol: :lol: :wink: :wink:

Napsal: sob 16.08.2014 00:30
od tanner540i
Naboj byl dávaný NOVÝ a tedy jsem necítil potřebu ho měřit...
Zahada zvlnenych kotoucu vyresena :D . Nechapu jak muzes napsat "chyba v montazi nebyla" kdyz nezmeris hazivost naboje. Ze je novy neznamena ze nemuze hazet. U naboje je vetsi sance, ze potkas zmetek z vyroby nez u kotouce, ktery se cely osoustruzi na jedno upnuti... Pak je cele forum zaplacane nekonecnymi tematy o zvlnenych kotoucich VSECH svetovych znacek, pritom staci tak malo a bude fungovat i ten nejlevnejsi.

BTW spravne by se mel zmerit naboj a pak i s nasazenym novym kotoucem. Klidne se muze pri montazi dostat pod kotouc bordel, coz timto lehce zjistis. Ale chapu ze to nikdo nedela, vzdyt to trva dlouhych 15s :D
A: kamarád ve škodovce (myslím výrobu, ne servis) by ti popovídal co se dělá s brzdama na nových autech před exportem.
Nevim co tak muze delat s brzdama, snad brzdit? I kdyz nevim jak presne funguji brzdy ve skodovce, treba je pouzivaji k pohonu auta...

Napsal: pon 08.09.2014 19:20
od horan
Tanner: kdyz se povznesu na ten lehce arogantni ton, tak bych ti rad sdelil, ze jsi vedle a zajimal by me tvuj dalsi nazor.
Kotouce stoceny, vymeneny OBE loziska (FAG) , zmereno hodinkama (0.00prd) , namontovany kotouce (zmereno), srovnany desky, slozeno.
Zkusebni jizda a clovece jako novy auto.
Bohuzel jen 2500km. Pote se zacaly objevovat lehounke vibrace pri brzdeni kolem 120km/h. Nyni po 3000km uz je to neprijemny. Dnes jsem si to hodil na brzd. stolici a opet pravy predni kotouc kotouc haze.
Muzes tedy kouknout do tve kristalove koule a obstastnit me nejakou novou radou?
Me uz napady opustily. Stejne jako kolegy. Podvozek bez vuli. :roll:

Napsal: pon 08.09.2014 23:45
od tanner540i
Osobne kotouce nikdy stacet nenechavam, malokdo je schopny orovnat obe strany na jedno upnuti, navic aby bezely se stredem v max 0,01mm. (Uz i ta jedna setina muze na vrchnim prumeru kotouce udelat klidne 3setiny..). Pokud mas nova loziska a nic nehaze, dej novy kotouce a uvidis ze to bude ok. (A bohate staci nejaky kvalitni aftermarket).

Nebo je jeste jedno reseni, stocit kotouce primo na aute, ale potrebny pristroj maji malo kde ( treba poradi nekdo jiny kde).

Napsal: úte 09.09.2014 06:32
od horan
Kotouce byly stoceny na jedno upnuti. Podle mereni na vnitrni strane (dosedaci plocha na naboj) se dal do "nuly" a zaroven se potom dosedaci plocha jeste "liznula", takze tohle sedi. A kdyby byl problem v dosedaci plose kotouc-> kolo, ak by to muselo vibrovat porad. Hlavne proc zase haze ten stejny kotouc na stejne strane jako predtim. Tak nejak uz nemam chut do toho auta kupovat novy kotouce, kdyz uz sezralo troje. Prvni jsem sice vyreklamoval, ale za ty origa dostanu max par korun ve srotu.

Napsal: úte 09.09.2014 08:04
od tanner540i
A odkud si?
Nejefektivnejsi reseni by bylo opravdu orovnat kotouc primo na aute, ale jak rikam, malokdo tohle dela. Pokud je tohle jiz 3ti zkrouceny kotouc, ocividne bude neco spatne na aute. Nekdy je to opravu problem najit, zvlast kdyz se treba vule v naboji (coz asi nebude tvuj problem, kdyz je novy) projevi az po ohrati.
..kdyby byl problem v dosedaci plose kotouc-> kolo, ak by to muselo vibrovat porad..
Takhle to prave nefungule. Pokud treba kotouc "bezi" ve 3 setinach s nabojem, nic vibrovat nebude, ale po zatezi se zkrouti vic.. mam vyzkouseno :D

Napsal: úte 09.09.2014 12:28
od horan
tanner: jsem ze Znojma.
Dneska si na cestu domu vezmu jeste teplomer a jak sjedu z dalnice, tak zkusim zmerit teploty obou kotoucu........
Premyslim, ze vezmu nejaky StrachLine kotouce a budu je menit co mesic a pokazdy neco vymenim, nez na to prijdu. :cry:

Napsal: úte 09.09.2014 13:02
od Jergus
Popíšu ti svojí anabázi s kotoučema: Za poslední 2 roky tam mám třetí, teď originál BMW za originál peníze. Nedávno začly kopat při brždění, nejdřív míň, pak víc. Zkusil jsem párkrát ostře zabrzdit a rozpálit je, aby se očistily. Výrazně se to zlepšilo, ale po nějaké době to začlo znova. Tak jsem se naštval, rozebral jsem celé brzdy, všechno rozchodil a hlavně z těch kotoučů omlátil veškerou rez na okrajích. Očistil jsem kotouče bremzákem, celý to složil. Výsledek je, že ani neťuknou a to maj najeto 45 tis. km. Začínám si myslet, že za všechny ty BMW starosti s brzdama nemůžou kotouče, ale blbý destičky, respektive jejich napékající se materiál a špatné rozměry (zejména šířka - tj. aby ta deska šla co nejblíže k vnějšímu okraji kotouče) některých aftermarketů. Zkus tenhle postup, nic to nestojí a uvidíš...

Napsal: úte 09.09.2014 15:41
od sedyvlk6
měnil jsi brzdovou kapalinu? Pokud né udělej to kamarát měl podobný problém na VW a zjistil že to je díky staré brzdové kapalině.

Napsal: úte 09.09.2014 17:46
od Teddy
mcconrad píše:ahoj, cetl jsem v nejakem auto-casopise, ze kdyz se daji derovane kotouce, je treba zapsat zmenu do TP, co si o tom myslite? Ty zimmermany jsou prave derave...
A co bys v tom TP chtěl měnit? :)