Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 14.08.2014 16:12
od matrose
Kluci nemuzu nikde presne najit muj problem...E39 2002 origo xenony,svíti vysoko a oslnuju a i nevidim tak jak bych mel videt. Kdyz stojim treba proti zdi a zapnu svetla,tak se nastaveni svetel pohne jen malinkaty kousek nahoru a zas dolu. Co s tím? dik

Napsal: čtv 14.08.2014 17:48
od wEnC
na světlech je možnost nastavení výšky a směru svícení, 2 štelovací místa na imbus, stačí potočit správným směrem a pokud nejsou rozlámaný tyčky uvnitř světel tak se to lehce nastaví, jinak výměna tyček. Elektricky se xenon nastavuje sám dle zatížení vozu, ale nejdřív musí být nastavená základní poloha ručně správně.

Napsal: čtv 14.08.2014 17:57
od caknakis
Lépe bych to nenapsal. Přesně tak

Napsal: čtv 14.08.2014 18:37
od rassty
mě taky svítily vysoko stačí zajet kamkoliv do dobrýho servisu a máš po problému. Klidně i na stk. Já to řešil u kamoše v bmw servisu tam ti dost se vším poradí ;)
možná to bude i tímto: ETK Výškový snímač 37146784697
já dával přední i zadní novej

Napsal: čtv 14.08.2014 18:38
od matrose
super,díky za info rychlou odpověd :D

Napsal: čtv 14.08.2014 18:41
od Honzek525
Základem je, aby jsi měl v pořádku nastovací tyčky uvnitř světla, chytni zezadu za světlo, když bude vypnuté, myslím třeba za xenon nebo dálku, a nesmí se nijak výrazně hýbat, ani nahoru, ani dolů. Potom je můžeš nechat nastavit na základní hodnotu, pokud se volně hýbou, více jak 1cm, tak nech nejprve vyměnit tyčky ve světlech.

Napsal: čtv 14.08.2014 23:06
od schadow123
Pokud bude mit itrzeny uchyceni, hybat se budou a stejne pujdou nastavit, kamarad to tak mel na e36 m3 a slo to :lol:

Napsal: čtv 14.08.2014 23:13
od Michal-E39
Pokud jsou prasklé tyčky, tak na 2002 to v BMW servisu neopraví, ten díl oficiálně neexistuje, mění se celé světlo, protože na FL není rozdělávací a někdy od půlky 2002 nejde ani po nahřátí rozlepit.
Nicméně druhovýrobních tyček různých provedení je na prodej plný internet. Jdou všechny bez problému vyměnit "na gynekologa" bez rozebrání světla, chce to jen trochu šikovnosti a trpělivosti.


Já mám jiný dotaz - jak má reagovat přední zátěžové čidlo? Má se to světlo zvednout už třeba při brždění, nebo reaguje jen pomalu na dlouhodobé změny? Nepřipadne mi, že by se při brždění nepotápělo, tak nevím jestli je to správně a jsem línej lézt s ním cvičit pod auto, protože pod tohle auto se bez zvednutí nevlezu.

Napsal: pát 15.08.2014 07:15
od Birkoff
@ Michal-E39: Co si pamatuju, tak ty čidla reagují krokově prakticky okamžitě podle náprav, takže to spíš vidím na nějaký problém.