Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 28.08.2014 08:18
od cejsi
Cau,
shanime s manzelkou nove vetsi auto. Ted jezdime e91-ckou a uz je pro nas proste mala... .
Chtel bych zustat u BMW proto koukam po F11. Shanim auto, ktere ma najeto do 100 000km.
Chci bezudrzbove auto u ktereho budu menit jen olej. Proto koukam po manualu, at je o starost min... . Pocitam s tim, ze se mezi 150 - 200 tisici uz neco bude ozyvat od podvozku (jako u e91). Jestli mate nekdo zkusenosti s F11-tkou s vice kilometrama, napiste mi jeji neduhy a co ji trapi...
Chtel bych ji mit tak 4-5 let, najedu cca 30-40 tisic km/rok.
Kde se da takove auto servisovat?
Asi bych vyloucil origo servis, kdyz jsem slysel ceny oleju, prace, nahradnich dilu, prijde mi to zbytecne...
S e91-ckou jezdim ke kamaradovi, ktery ma servis a dela mi na tom vse.

Zitra mam domluvenou Probefahrt na toto auto:

http://gebrauchtwagen.bmw-muenchen.de/CarSearch/Details/511253/9

Diky za vsechny postrehy a nazory

Napsal: čtv 28.08.2014 10:26
od kurevtor
ahoj,

jen takovej postřeh - ten automat... ještě bych to přehodnotil, automat je suprová věc a nemyslím si, že bys měl s manuálem "o starost míň". Spíš budeš mít o starost víc až to budeš prodávat... :-)

a neni to jen o pohodlí řidiče, automat zvyšuje pohodlí všech, protože auto necuká atd...

Napsal: čtv 28.08.2014 11:04
od matiz
Petka v manualu??? Nesmysl. Hlavne ne takto nevykonna. Obavam se ze na F bude servis nakladnejsi nez na predesle modely E. A rozhodne bych si predem a naprosto jasne vymezil ve vybave prvky ktere chci a bez kterych se nechci obejit, dodelani je nesmysl. Ja vim ze zcela urcite bych nechtel malou "obrazovku" :lol:

Napsal: čtv 28.08.2014 12:15
od cejsi
Jde mi predevsim o stav auta. Chci auto od BMW prodejce.
Kdyz tam bude tempomat, klima, mala obrazovka, kozene sedacky s vyhrevem, 6-valec, tak mi to k zivotu staci.
Byl jsem se v tydnu podivat u par bazarniku a musim rict, ze ty auta za tyhle penize jsou hruza.
Takze radeji 525d s malou obrazovkou nez vylitanou 530d s velkou obrazovkou.
Do ted jsem mel vzdy auto v manualu a klidne budu mit i petku v manualu... i kdyz vim, ze ZF automaty jsou jedny z nejlepsich, proste me to trapit nebude, protoze jezdim 90% Praha-Mnichov a mam tam stejne porad zarazenou sestku... .
Mam limit 700... a docela me tlaci cas... kdyz nic pekneho nesezenu, tak mi nezbyde nic jineho nez jit do nejake funglovky - predokolky.

Diky

Napsal: čtv 28.08.2014 12:33
od xdentist
525d v F11 myslím ale není šestiválec jako tomu bylo u předchozích řad...

Napsal: čtv 28.08.2014 13:07
od matiz
Neber si to spatne, nemyslim to zle, ber to jen jako takovou uvahu. Takova rozumna petka je cca 1,8 mice a to tam nejsou veci ktere by to auto prilis prodrazovaly, podle mne tam bude vse co bezne clovek vyuziva a je na to zvykly a ocekava to od takoveho auta. Pri stari cca tri let a extremne malem najezdu do 100k si myslim ze moc sance na paradni auto nebudou, muj osobni nazor je takovy, ze kdo si takove auto poridil, nema duvod se jej zbavovat. Lepsi nebo novejsi stejne nekoupi, srat se to snad v tomto najezdu taky extremne nebude. Najit fajnovy kus za dobre penize bude chtit nejspis cas, protoze si myslim ze o takove auta bude zajem a dobre kusy za dobrou cenu zmizi okamzite. Chapu ze kdyz je malo casu tak se slevi z pozadavku.

Kazdopadne drzim palce at stastne a dobre vyberes.

Napsal: čtv 28.08.2014 14:37
od milannn
ahoj, určitě ti chválím, že chceš auto přímo z bmw... já měl auto z bazaru a pak přímo z bmw a to je rozdíl jako prase. Nová řada F má jiné označení a 25 na konci je 2 litrový 4-válec. u řady E bylo označení 25 na konci pro 3 litrový 6-válec. ale zkušenosti nemám, je to nový motor... Ale jinak stejnej názor jako kluci tady.. časem tě bude srát ta výbava a manuál je opruz pokud to není benzínovej sporťák... a pamatuj, že když dáš víc pěnez do výbavy, tak to zase o to dráž prodáš a hlavně snadněji.... přeju hodně štěstí:)

Napsal: čtv 28.08.2014 14:49
od ada540i
xdentist píše:525d v F11 myslím ale není šestiválec jako tomu bylo u předchozích řad...


525d je přiškrcená 530d do 2011. Od 2012 už je to dvakrát přeplňovanej čtyřválec 2,0d.

Napsal: čtv 28.08.2014 15:36
od cejsi
Uvidime zitra... Do telefonu mi prodejce rikal top zustand :-) Snad ty kilometry nebudou stacet i u origo prodejce v Mnichive :-) to uz pak nevim, kde by si mel clovek koupit ojetinu...
V roce 2011 525d byla jeste 6-val. Ctyrvalec uz bych nechtel...i kdyby to byla ta 525d se ctyrvalcem... .

Napsal: čtv 28.08.2014 19:22
od PPetr
Mám třetí bmw všechny byly 3,0d a musim za sebe říct ze ten manuál se k tomu motoru nehodil. A v F11 už je automat 8 rychlostní kterej všichni chvali. To same pri dalším prodeji resp. Koupi by pro me byl ten fofr klacek překážka.

Napsal: sob 30.08.2014 12:49
od cejsi
Včera jsme se byli s manželkou na auto podívat. Dostali jsme klíčky a hodinu jsme se mohli projíždět okolo Mnichova a auto pořádně prohlídnout.
Musím říct, že co se týče výkonu, tak jsem spokojený. Čekal jsem, že to bude o dost línější... oproti mé stávající 320d 130kw je tam velký rozdíl...hlavně když se turbo roztočí a kolem 2500 otáček to má moc hezký zátah...takže pro mě dostačující...
Auto je ve velmi pěkném stavu...motor táhne jak má, nikde nic nebouchá, nevrže, všechno pěkně lícuje... jen sedačky měli někde občas nějaký flíček, ale prodejce slíbil, že celé auto včetně stropu bude před prodejem vyčištěno a navoskováno plus plná nádrž zdarma.
Před měsícem byl dělaný servis, takže další plus...
Dále je k vozu 1 rok garance.

Takže máme rozhodnuto a v pondělí jedu podepsat kupní smlouvu.

Ještě jednou díky za diskusi...vím, že někdo by si tuhle specifikaci nekoupil... že přes 530d v automatu vlak nejede, ale nám tahle specifikace vyhovuje, auto má najeto rozumné kilometry, tak doufáme, že nám pár let poslouží...

Kuba

Napsal: sob 30.08.2014 14:29
od Vlasta
Pokud žiješ v Německu a auto tam bude přihlášený, tak je 525 rozumná volba ohledně poplatků

Napsal: pon 01.09.2014 21:56
od Jendix
Pěkná volba, taky jsem po f11 přesně s timhle motorem pošilhával, podle mě taková rozumná volba, navíc ten motor je poměrně spolehlivej. Osobně bych sice šáhnul po automatu (máme ho v 116d a naprostá paráda), přidá na dynamice a spolehlivostí bude možná lepší než manual, navíc k autu jako pětka daleko líp pasuje (uvažoval jsem podobně jako ty u e61, kdy jsem měl taky 525D, kde jsem dělal dvouhmotu a spojku což taky něco stálo)

Jediný na čem to celý ztroskotalo je že i když je 5er poměrně velký auto, bylo by to u nás s přírustkem a častejma cestama do čech skoro malý, vyhrála proto alhambra kde je místa podstatně víc.

Jinak pokud auto budeš přihlašovat v německu, doporučuju si vybrat pojištovnu kde uznavaji bonus od zahraničních pojištoven, řešil jsem to před časem a uznali mi prakticky kompletní bonus jak na povinný tak i na havarijko. Vyjde to sice i tak pořád o něco dráž, ale zase má člověk trochu klidnější svědomí, německej finančák se s tim totiž prej moc nemaže, navíc už je f11 na cizích značkách už trochu okatá.

Napsal: úte 02.09.2014 07:50
od cejsi
Jendix píše:Pěkná volba, taky jsem po f11 přesně s timhle motorem pošilhával, podle mě taková rozumná volba, navíc ten motor je poměrně spolehlivej. Osobně bych sice šáhnul po automatu (máme ho v 116d a naprostá paráda), přidá na dynamice a spolehlivostí bude možná lepší než manual, navíc k autu jako pětka daleko líp pasuje (uvažoval jsem podobně jako ty u e61, kdy jsem měl taky 525D, kde jsem dělal dvouhmotu a spojku což taky něco stálo)

Jediný na čem to celý ztroskotalo je že i když je 5er poměrně velký auto, bylo by to u nás s přírustkem a častejma cestama do čech skoro malý, vyhrála proto alhambra kde je místa podstatně víc.

Jinak pokud auto budeš přihlašovat v německu, doporučuju si vybrat pojištovnu kde uznavaji bonus od zahraničních pojištoven, řešil jsem to před časem a uznali mi prakticky kompletní bonus jak na povinný tak i na havarijko. Vyjde to sice i tak pořád o něco dráž, ale zase má člověk trochu klidnější svědomí, německej finančák se s tim totiž prej moc nemaže, navíc už je f11 na cizích značkách už trochu okatá.


Ja mel zase reseni Superba, ale nakonec jsem rad, ze jsem dopadl takhle :-) zatim mame jednoho prcka, za drva roky pribude druhy, tak snad se tam nejak naskladame :-) prinejhorsim na strechu hodim rakev...
Ten manual/automat... jasny, take jsem uz jel s tim 8-stupnovym automatem, je hodne dobry...ale jak jsem uz psal, ja budu s manualem take spokojeny...

Budu mit porad CZ znacky...auto se prihlasi na nekoho z rodiny... kolegove z ciziny to tady, tak normlane resi...
V cechach ty pojisteni vyjdou porad o dost levneji...

k.

Napsal: úte 02.09.2014 11:37
od hurvajs77
gratuluji k výběru. Osobně by mi vadila šlatrpáka a malej display (to je fakt katastrofa). Ale podle lidí, kteří mají i 520d jezdí auto dobře.

Napsal: sob 13.09.2014 07:31
od Gore
Dotaz, studoval jsi (někdo) někde v čem je ten rozdíl v motoru od klasické 530? Podle mne se nejedná pouze o ,,přiškrcený výkon 530,, ale je tam i menší turbo a není tam hliníková hlava, ačkoli má motor shodné označení....

Jelikož mám úplně stejné auto f11, tak jsem se o to také zajímal a nic moc jsem nenašel....navíc pokud ho teď vystřídal jen 2l....jestli to není jen nějaký jinak naladěný motor ještě ze serie E

...pokud by někdo věděl, tak dik za info :)

Napsal: úte 30.09.2014 06:43
od cejsi
Ahoj,

potreboval bych vedet, zda F11 ma v zakladu nejaky alarm - kvuli pojistovne.
Ve vypisu vybavy jsem nic nenasel...
Poslednich sedm cisel VIN: C524416

diky