Stránka 1 z 2

Napsal: pát 29.08.2014 22:27
od podolak2
ahoj ... kluci mužete někdo poradit ? Mate někdo chipnutou 530d ? Nechci to nadoraz ale jen tak lehce oživit, a pokud pujde spotřeba dolu bude to ještě lepší ... máte někdo zkušenost ?

dále ještě at nezakládám tema další... jaky mam dat olej do ni ? strašili mě s přechodu polosintetiky na plnou zadřením motoru ? když nevim co tam je tak tam mám dat co ? do 525tds jsem dával 10w40 shell abych nic nezkazil :D ... jak je to teda s tou karbonizací ?

Napsal: ned 31.08.2014 18:14
od podolak2
nikdo nic ? 8O :cry:

Napsal: ned 31.08.2014 21:25
od DaweTDS
Čipu se neboj. Jestli to nechceš na doraz, tak ani nebude moc trpět spojka a nebo automat, pokud ho máš. Spotřeba Ti klesne až po nějaké době ...až si přestaneš výkon užívat a budeš zase jezdit jako dříve. 8)

Napsal: ned 31.08.2014 21:45
od podolak2
ok, optimal 160kw ??? a krouták ?

Napsal: ned 31.08.2014 22:21
od DaweTDS
Třeba tak a krouťák 500-550

Napsal: stř 03.09.2014 22:14
od Butchi
A nějaké zkušenosti na moravě :?: I s brzdou ideálně....

Zatím tak těch 160 Kw... Než se rozkejvu pro turbo z e60...

+ někdo, kdo by uměl decat :?:

Díky za odpovědi....

Napsal: čtv 04.09.2014 10:46
od euromen
no jestli chceš takovej krouťák, tak se předem rozluč s automatem jestli ho máš. Neunese to, je už tak těsně na hranici

Napsal: čtv 04.09.2014 15:31
od Butchi
S tím počítám, že by pak šel prič... kdyby po čipu umřel, tak by to akci akorát uspíšilo :wink:

Napsal: čtv 04.09.2014 21:30
od cmelak
Já chipoval na E39 530D 135kW 1999 manual, repas turbo (při chipování brán zřetel) a už přes 50tkm bez problému.

Při členství 50% sleva. Já to měl za 4k.

http://www.diesel-technik.cz/

Napsal: čtv 04.09.2014 21:38
od DaweTDS
cmelak píše:Já chipoval na E39 530D 135kW 1999 manual, repas turbo (při chipování brán zřetel) a už přes 50tkm bez problému.

Při členství 50% sleva. Já to měl za 4k.

http://www.diesel-technik.cz/
A na kolik se to čiplo?

Napsal: čtv 04.09.2014 21:40
od cmelak
Originální
Výkon [kw] 135 kW
Výkon [hp] 184 Hp
Krouťák 390 Nm
Rychlost 225 km/h

Upravené
Výkon [kw] 161 kW
Výkon [hp] 219 Hp
Krouťák 452 Nm
Rychlost 252 km/h

Teoreticky, na brzdu jsem to zatím nedával ale jsem spokojenej jak to jede.

Napsal: čtv 04.09.2014 21:45
od DaweTDS
cmelak píše:Originální Upravené
Výkon [kw] 135 kW 161 kW
Výkon [hp] 184 Hp 219 Hp
Krouťák 390 Nm 452 Nm
Rychlost 225 km/h 252 km/h

Teoreticky, na brzdu jsem to zatím nedával ale jsem spokojenej jak to jede.
Zrovna se na to dívám. Jen se mi nezdá ta rychlost 252km. to je na 5q při skoro 4900ot.. Ale co.. i kdyby to nebyla pravda,tak kdo to potřebuje že? :D
Je důležitý,že to chodí a drží.
Já mám úpravu z 184ps na 269ps a 629Nm a zatím to taky vše drží... Ale rýsuje se další úprava,tak uvidíme :lol:
Samozřejme ale manuál !

Napsal: čtv 04.09.2014 21:46
od cmelak
Mě to jede maximálně 235km/h, víc ani hovno :twisted:

Napsal: čtv 04.09.2014 21:59
od DaweTDS
cmelak píše:Mě to jede maximálně 235km/h, víc ani hovno :twisted:
Protože u čiplé E39tky je maximální výkon kolem 3600ot a potom už klesá. Viděl jsem graf od Diesel techniku a tam to mělo kolem 4500ot už jen necelých 200ps a to je málo aby jsi to rozhejbal na 250. Proto mě to "zaskočilo"
Chce to jiné turbo!

Napsal: čtv 04.09.2014 23:35
od Butchi
Dawe a ty máš co teď :?: Turbo z e60, cooler, decat a mapu :?:

Jinak ten chip za 4, to je snová cena :wink: .... Já mám 39 zatím jen 3 měsíce, takže se seznamuju s možnostmi a čerpám info... Hlavně teď dostavuju bydlení, takže veškerý volno a finance jdou tam, takže až příští rok postupně začnu....

Každopádně chci začít podvozkem, brzdami a technikou okolo, aby auto bylo na zvýšení výkonu připraveno a auto bylo technicky top...

Jinak kromě cooleru si dělal něco dalšího s chlazením... A sání origo
:?:
Díky za informace a trpělivost s "nováčkem" :wink:

Napsal: pát 05.09.2014 06:30
od Hartge1
zdar pane ja jsem s ostravy je to super chiple ja mám zatim 165 kw ale taky pojde nove turbo s e60 alebo ešte inak to budem rešit asi si skanie to tlači až 3 bary a pak to pojde hodne výš ale doporučuji ale ber 9,2 v meste spotreba to je real mam automat ale ked jazdim mimo tak to je 6 až 7 pri plnej zataži predeni asi 2000 km ale štiri lidi plný kufor tak ked a to ešte na 18 nackach a 265 a predek 235 tak super ale spotrebu nerešim

Napsal: pát 05.09.2014 08:06
od Butchi
Mě o spotřebu extra nejde... Když se průměr bude držet do deseti, tak cajk....

Automat bych zatím nechal taky, řadí, řekl bych, velmi dobře a to je tam olej bůh ví jak dlouho, protože o servisní historii auta vím prd... Ale jednou půjde :lol:

Uvidíme, zatím má přednost podvozek, na kterém jsou už sem tam cìtit vůle, komplet repas brzd, decentní snížení a kola...

Navíc moje turbo lehce bere olej. Tlačí v pohodě a extra nehouká, ale nerad bych ho trápil, takže až se na výkon vrhnu, tak už buch to rád dělal i s e60 turbem atd...

Napsal: sob 06.09.2014 09:39
od DaweTDS
Hartge1 píše:zdar pane ja jsem s ostravy je to super chiple ja mám zatim 165 kw ale taky pojde nove turbo s e60 alebo ešte inak to budem rešit asi si skanie to tlači až 3 bary a pak to pojde hodne výš ale doporučuji ale ber 9,2 v meste spotreba to je real mam automat ale ked jazdim mimo tak to je 6 až 7 pri plnej zataži predeni asi 2000 km ale štiri lidi plný kufor tak ked a to ešte na 18 nackach a 265 a predek 235 tak super ale spotrebu nerešim
3 bary? a kde jsi na tom byl? :D na sériovém turbu 3 bary neuděláš,ani kdyby jsi se rozkrájel :roll:
Pokud je to počítáno i s atmosférickým tlakem,(měřeno diagnostikou) tak i tak přeplnění 2 bary je na 165kw blbost. Na ty koně stačí 1,4 :lol:
Já na ty koně tlačím 1,75baru přes velkej intercooler.

Napsal: pon 08.09.2014 07:32
od Hartge1
Zdar pomilil som sa taky mám velký interkuler ano mám tam 165 kw zatim a je tam 1.7 do 1.85 baru tie try niečo ine

Napsal: pon 08.09.2014 07:34
od DaweTDS
Hartge1 píše:Zdar pomilil som sa taky mám velký interkuler ano mám tam 165 kw zatim a je tam 1.7 do 1.85 baru tie try niečo ine
A co jiné? EMP?