Stránka 1 z 2

Napsal: ned 28.09.2014 20:46
od radikator
Ahoj. Neuměl by někdo poiradit. Mám e39 530d 2003 touring automat. Auto po Praze jezdí pořad kolem 13-14 ale i15 litrů. A jezdim jak důchodce. Diagnostika žádnou vadu neukázala. Vše je v normálu. Nikdo si s tim neví rady.

Napsal: ned 28.09.2014 21:19
od podolak2
od kdy pozoruješ změnu ? o vstřiky ?

Napsal: ned 28.09.2014 21:25
od radikator
podolak2 píše:od kdy pozoruješ změnu ? o vstřiky ?
Auto mám přes čtyři roky. Celiu dobu to žere. Vstriky jsou v normě.

Napsal: ned 28.09.2014 21:41
od podolak2
a co automat ? je pořadku ? nejede "jakoby prokluzovala spojka" ? výkon dobrý ?

Napsal: pon 29.09.2014 06:30
od JaraX
neběží ti furt viskospojka? co teplota motoru? máš všechny termostaty vyměněný?

Napsal: pon 29.09.2014 07:49
od radikator
Převodovka je v pohodě. Teplota dobrá. Teď se dělalo nějaký čidlo teploty někde u sání, protože to v programu ukazovalo pořád kolem 30C. Je to ale pořád stejný. Termostaty nikdo neřešil. Tak nevim, když to chodí. Ještě je prej varianta, že by mohl být přicpaný katalyzátor.

Napsal: stř 01.10.2014 21:10
od sobol
radikator píše:Převodovka je v pohodě. Teplota dobrá. Teď se dělalo nějaký čidlo teploty někde u sání, protože to v programu ukazovalo pořád kolem 30C. Je to ale pořád stejný. Termostaty nikdo neřešil. Tak nevim, když to chodí. Ještě je prej varianta, že by mohl být přicpaný katalyzátor.


jak vis ze vstriky jsou v norme ?

Napsal: čtv 02.10.2014 07:55
od radikator
sobol píše:
radikator píše:Převodovka je v pohodě. Teplota dobrá. Teď se dělalo nějaký čidlo teploty někde u sání, protože to v programu ukazovalo pořád kolem 30C. Je to ale pořád stejný. Termostaty nikdo neřešil. Tak nevim, když to chodí. Ještě je prej varianta, že by mohl být přicpaný katalyzátor.


jak vis ze vstriky jsou v norme ?
Diagnostika ukazuje tři vstřiky úplně dobrý, a tři kolem hodnoty 2. Některý plus, některý minus. Když sem auto koupil, tak měli kolem 1 až 1,5. A žralo to taky.

Napsal: čtv 02.10.2014 22:04
od starML
radikator píše:.. varianta, že by mohl být přicpaný katalyzátor.
Na zvedáku nebo na kanálu si sáhni na oba katalyzátory, jestli jsou +/- stejně teplé => díl č.2 zde http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10

Napsal: čtv 02.10.2014 22:10
od radikator
starML píše:
radikator píše:.. varianta, že by mohl být přicpaný katalyzátor.
Na zvedáku nebo na kanálu si sáhni na oba katalyzátory, jestli jsou +/- stejně teplé => díl č.2 zde http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
To změřim laserovým teploměrem. Díky za radu.

Napsal: čtv 23.10.2014 09:12
od radikator
Takže jak to pokračuje. Na autě mám tohle

Obrázek

a mělo by tam být tohle

Obrázek

Takže protože ten díl co tam mám byl dost ucpaný, tak se na zkoužku vykuchal. Výsledek je ten, že je spotřeba jetě větší. Díl číslo 2 co psal starML je OK. Dál budu pokračovat výměnou za origo kat a uvidí se.

Napsal: čtv 23.10.2014 10:12
od radikator
Tak teď koukám po netu a to co tam mám je asi neřízený DPF filtr. Kdyby to teda bylo tak, je asi blbý to mít vykuchaný co?

Napsal: čtv 23.10.2014 11:21
od Butchi
Počkej, v 39 dpf :?:

Napsal: čtv 23.10.2014 11:30
od ardo

Napsal: čtv 23.10.2014 12:01
od radikator
Je no. Ale ne asi z výroby. Dodatečně je možnost to tam dát.

Obrázek

Obrázek

Napsal: čtv 23.10.2014 17:13
od Butchi
Aaha, nepřijemny...
Vykuchat ven...
Jakou barvu má koncovka výfuku, není ve vnitř černá jakokdyby s bílošedým povlakem? Ten povlak většinou znamená propálenej filtr... Ale zas to by asi nezvedlo tak rapidně spotřebu, leda že by byl ucpanej, ale to by si měl poznat na chování auta...

Napsal: čtv 23.10.2014 19:22
od radikator
Aktuální spotřeba 21L. To ukazuje BC.

Napsal: čtv 23.10.2014 20:23
od Butchi
A to sedí i podle tankování :?: to by byla taková M5 spotřeba, ne 530D...

Napsal: čtv 23.10.2014 20:48
od radikator
Teď jsem na tuhle spotřebu ještě netankoval. Ale tankováním ověřeno před tím spotřeba kolem těch 14-15.

Napsal: pát 24.10.2014 06:38
od Filozof
tady je asi něco špatně 530d jezdí mezi 7,5-9litry průměr. 8O :lol: