Stránka 1 z 1
Napsal: sob 04.10.2014 12:51
od WASHIQ
Zdárec, chci koupit bmw 530d 160kw 2004 E60 ale má najeto 360 000 km je servisovaný v bmw do roku 2014 turbo má nové atd.. Chtěl jsem se zeptat jestli to je moc ? Děkuji
Napsal: sob 04.10.2014 18:22
od _milan_
zdarec, to je tak v půlce životnosti takže ber

, jinými slovy je to jako by jsi kupoval něco stočenýho at už na 180tkm či 220tkm a podobně...
Napsal: sob 04.10.2014 21:41
od Filozof
Pokud to není za kilo dvacet tak bych na to kašlal. Na těch autech odchází plno věcí pokud to není alespoň rok 2006 a novější kde už proběhli nějaké upravy.
Převodovka pokud má puvodní olej tak bude taky brzy KO. A je tam toho hodně. odchází CCC a plno dalších drahých serepetiček.
Mam dva kamarády co servisují 530d a už tam toho měnili opravdu hodně ročníky 03-04. takže je to pokladnička.e
jedine si vzít odborníka a skutečně ověřit jak na tom to auto je. Protože do toho mužeš klidně kilo vlepit... a to i klidně více pokud bude hodně věcí na konci životnosti.
Napsal: sob 04.10.2014 22:18
od _milan_
pokud nemá lovky na uplně nové auto tak stejně koupí něco takového,navíc pokud to má 360tkm tak muže byt ještě rád... 530d z 04 kde je reálný nájezd kolem 50tkm ročně mnohdy i víc..ono se to lépe polyká ty stočený km opravdu vypadají líp ale ve skutečnosti ty auta maji kolem +/-6ti kil , ano některe maji jen 4 stočený na dvě to sou pak ty topovky... ikdyž chápu že v čr má zrovna každý na 530d poctivých 200tkm po dědkovi z DE nebo z I.. sem prostě chodí ty nejlepší kusy... jinak pár e60/e61 jsem měl a dokonce jsem si i něco z de přivez.. není problém najet pul milionu km bez větších investic , i původní turbina neni problěm v 500tkm... e46ky naftovy nalitali kolem 7kil proč by to nedali e60ky ?
Napsal: ned 05.10.2014 07:56
od Rosi_TH
Ahoj,
mám momentálně 535d s 340tis. Km servisouvano jen v DE 100% historie, (koupeno 2007 od kamaráda z německa kterej to kupoval nový).
Podle mě to zas tak moc není, chápu že někdo nemá 2 míče na nové a ani milion na malo jeté.
Pakliže to auto má 100% historii, není omlácený kolem dokola, není bouraný, není vybydlenej interiér.
Zaměřil bych se na kontrolu vstřiků (IMPA), koukl bych do fakturu jestli byl měněnej svazek 5tých dveří (umě asi v 280 tis podruhé). geometrie jestli je OK, v řízení nic nemlátí, brzdy nemlátí do volantu, a hlavně to pořádně projel v jakým stavu je převodovka a jak řadí. Jestli se třeba houpu otáčky pří 70-120kmh při velmi klidné jízdě, jestli to nekope, necuká atd. Mě tohle začalo auto teď dělat (lehce) a to měním olej v převodovce po 60tkm. Dál si do toho sednout a zkusit elektriku zda vše funguje jak má. Co se karoserie týče tak je to bez tečky koroze tak tam můžeš být v klidu (pakliže to někdo nerozbořil). Základem koupě je samo diagnostika. Pakliže je o auto dobře staráno nevidím důvod aby s tím ujel dalších 200. Dál mě napadá jestli nekončí životnost DPF či zkontrolovat jestli tam je. a to je asi tak všechno co mě teď napadá
Jinak souhlasím s tím že jestli to je nějaká past tak tam 100 dáš ani nevíš jak.
Napsal: ned 05.10.2014 11:33
od gsicbr
jak napsal Filozof. Jestli je tam hodně dobrá cena, tak je to zajímavý. Měl jsem 60 a když se ti sejdou brzdy, tlumiče a výměna oleje v automatu, tak je to celkem ranec a jsou to jen běžný věci. V případě repase převodovky(a že tich vláken tady není málo), nebo vstřiků a ve 360tkm jsou na pokraji životnosti, jsou ty částky opravdu vysoké. Taky musíš zvážit následný prodej. Na věky to mít asi nebudeš. Tak si to pořádně rozmysli, protože hodně jetá 60 je fakt pokladnice.
Napsal: ned 05.10.2014 13:39
od WASHIQ
To je fakt to už si odemně nikdo nekoupí když tam bude třeba 400t najeto ...
Je to tenhle
Kód: Vybrat vše
http://auto.bazos.cz/inzerat/39181807/Bmw-e60-530D-160kw-plati-do-smazami.php
A co 318d E90 ? Díky 235 000 najeto
Napsal: ned 05.10.2014 13:44
od _milan_
špekuluješ , tady nic nevyřešíš nech to prohlídnout někým kdo se vyzná a hlavně napichnout , vsadím se že bude v lepším stavu než kde jaká 530d v dodelavanym m paketu a bile folii...

za lidovych 239000kč a k te 318d tak pokud origo 235000km tak v pohodě akorad dynamika chybí... sam mam doma e90 320d poctivých 279000km a bylo meneno turbo kdysy byvalim majitelem a nyni nic nechce , staré to stačí a ja užívam e61 530d kdovi jestli 358000km a take nic nechce... takže řeči o kilometrech si nechte stale dokola.možna se liším tím, že me případné investice a opravy nevadi , počitam s nimi a mam na ně penize...
Napsal: ned 05.10.2014 14:16
od WASHIQ
Já právě nikoho nemam kdo byl semnou kdo se vyzná. Za tady toho chce 160 000 kč
Napsal: ned 05.10.2014 17:58
od _milan_
hele ber to asi tak nejak že to není špatna cena a ber to tak že je dost možný že to bude lepší než nějaka bazarovka za vice peněz s "méně" km na budikach..když to mel nekdo doma nebo na firmě tak je předpoklad že je o auto starano , ale to už viz diag nebo mechanik... jinak i do auta bez tzv investic tejně zpočátku nasypeš neco málo za olej apodobně proste za udržbu.. to se divim že zde na klubu kolují takové fámy ohledně najetých km , jsem myslel že jsou zde vesměs rozumní lidi co delaji nebo se zajimaji o bmw..
Napsal: ned 05.10.2014 19:47
od WASHIQ
Ok,díky.
Napsal: ned 05.10.2014 22:19
od gsicbr
právě proto, že jsme rozumní lidé nemažeme mu med okolo huby, jako že BMW najede půl miliónu bez investic atd., ale jenom píšeme realitu. Je mi jasný, že více jak polovička 530d v ČR dovezená z Německa a Itálie, mají najeto to samé, ne-li víc. Jenom ho chceme připravit na to, že BMW není jenom o hroucení km, ale hodně o údržbě a né zrovna levné.
Napsal: ned 05.10.2014 22:36
od Jirke
Ahoj,
ja mam 525xdA E61 2008, je to slabej trilitr 145kW (pokud nekdo nevi), najeto mam 336.000km, automat a pridavna prevodovka na xdrive byly delany na 280.000km, jinak dle dostupnych informaci auto do 200.000km servis BMW, potom uz neautorizovana dilna, ale vse v servisce... turbo puvodni, vstriky puvodni, DPF puvodni a i vse ostatni...
Meneny pak z provoznich veci brzdy, zadni tlumice, oprava kabelu v 5.dverich a ja jsem menil silentbloky prednich ramen a oba termostaty a jsou tam prej 2 zhavici svicky spatny, ale nenuti me to opravovat, pac kdyby mi to nerekli, tak to nepoznam.
Osobne to mam pul roku, kupoval jsem to z firmy v CZ za cenu odpovidajici kilometrum a znamostem v dane firme

Auto bylo koupeny jako novy v CZ. Pred mym nakupem probehla diagnostika, coz byla podminka...a uz s tim mam 15.000km a muzu jenom chvalit.
Jo a co je teda moje blbost, tak jsem leto odjezdil na pneumatikach vepredu XL, vzadu normalni... zadek plave, vic se mi sjely gumy prostredkem (protoze jsem to nejak pro jistotu prefoukal) a auto se chova divne... cili uz se tesim na zimaky...mam doma runflaty a krom toho ze hucej, tak na nich auto bylo kdyz jsem ho kupoval neskutecne stabilni..
Tak mi snad chvili vydrzi, protoze me uz prestalo bavit shanet ojety auta, a hlavne teda v CZ..
Napsal: pon 06.10.2014 08:58
od Filozof
Nejde vůbec o kilometry ale stav auta. Jak říkám ročníky 03-04 a 05 do léta byly prostě první a tam se hodně věcí sralo pak ty novější 06-10 jsou více v pohodě pokud narazí na dobrej kup. Raději bych připlatil za nějakou 07-08 ročník nebo od fandy kde je průkaznej servis třeba tady na klubu ze sekce prodej a ještě si ověřil stav auta samozřejmě.