Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 09.10.2014 20:49
od jzxr
nejde ani tak o maximálku jako o dálniční provoz kdy je motor zbytečně vytočený...má někdo zkušenost jak vyřešit? (6kvalt z jiného typu, delší diferák?)
Napsal: čtv 09.10.2014 22:39
od oldaf
Delší diferák není. Převodovka z omegy td je delší. jen by se musela upravit kulisa řazení a uchycení převodovky, upravit délku kardanu.
Pak na motor pasuje šestikvalt z 320D, 520D, zkrátit táhla řazení, zkrátit kardan, upravit držáky převodovky.
Já mám na TDSu diferák z 530d ale v e39. Ale se sériovým motorem se s takovým převodem jezdit nedá, pětku to neutáhne skoro ani po rovině.

Napsal: pát 10.10.2014 20:54
od jzxr
tomu říkám přesná odpověď, díky
tzn. sehnat a vyměnit převodovku z uvedených typů nebo by mohl jít i ten diferák z 530d což by byla nejspíš nejschudnější a nejlevnější varianta? nebo na E34 nelze?
co jsem našel tak 530d má převod 2.47 (TDS 2.64?), to by bylo akorát ne?:)
Napsal: pát 10.10.2014 21:03
od oldaf
Dif má převod 2,35, jenže se do e34 nevejde, je o dost větší a má i jinak úchyty, jinej průměr unašečů k poloosám. Nedá se ani do obalu z E34 přeskládat. Jedině vzít nápravnici z e34 a trochu ji převařit aby se tam vešel. Na pětku při 3000ot s ním pojedeš zhruba 160km/h
Napsal: pát 10.10.2014 21:14
od oldaf
Napsal: pát 10.10.2014 21:15
od jzxr
už mě to pomalu přechází mno...nejschudnější tedy bude vyříznout blatníky a nacpat tam 19ky kola

Napsal: pát 10.10.2014 21:23
od oldaf
myslím že nejjednodušší je tam dát převodovku z omegy