Stránka 1 z 4
Napsal: stř 15.10.2014 12:46
od lofuughu
Zdravím vás,
máte někdo nějaké info o tomhle voze:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Potřeboval bych info od majitele 545i, jaká je reálná spotřeba..
Děkuji
Napsal: stř 15.10.2014 13:07
od ada540i
Napsal: stř 15.10.2014 20:06
od Filozof
byly tady dva kluci v inzerci co prodávali 545i na LPG tak pokud máš zájem podívej se do inzerce BMWKLUBU třeba ještě nejsou prodané.
A můžeš se i poptat jak je to se spotřebou atd.
Pokud tedy chceš kupovat auto.

Napsal: stř 15.10.2014 21:25
od jtk545
Ahoj, tak ja svou 545i prodal minuly tyden (mozna to byla chyba, ale snad bude delat radost novemu majiteli), co se tyce spotreby - dalky s tempomatem do 140 - spotreba pod 10l, sviznejsi jezdeni dalnice/okresky cca 10,5-11l, courani po meste cca 13l - dlohodoby prumer jsem tam mel (vc. zimy) 11,4l. Takze na ten objem a vykon nadherna spotreba

.
Napsal: stř 15.10.2014 23:41
od Turkys
Dneska jsem si jí přivezl a naprostá paráda

Napsal: čtv 16.10.2014 06:12
od Filozof
kterou jsis přivezl ? Od fandy z klubu ? Nahod nějaké fotky a dojmy ?
Ten motor je neskutečnej. Měl jsem chvilku čest a 333koní je mazec.
A ta směšná spotřeba je taky zajimavá s tím že máš V8 4,5ku.
Napsal: čtv 16.10.2014 08:37
od lofuughu
Díky za info. Na ty v inzerci jsem koukal. Spíš se přikláním k 3.0i...
Měl sem možnost se svést v jak v 3.0 190, tak v 545 a rozdíl tam je.. Uvidim co mi finanční situace dovolí... Btw. prej byl problém u motoru 4,5 dp roku 2007, odchazelo tam prý nějaké těsnění..
Napsal: čtv 16.10.2014 09:14
od RomanM3
za mě: šel bych do V8. mám e39 V8 a další bude nejspíš e61 V8. ten tah, zvuk je neskutečný. brzdy super. spotřeba jestli bude 9 nebo 11 je už mi taky vcelku jedno, protože za tu radost z jízdy mi to stojí.
a hlavně si myslím že je to to tom, že ty řadové šestiválce mají jinak udělané podvozky než V8 a výsledné chování na silnici je neuvěřitelné jak ta V8 tu silnici žehlí...takže já jsme pro V8, ale každého věc hlavně asi podle toho kolik km ročně najezdí. ten kdo najezdí 50tis ročně je jasné že raději pujde do R6 než V8, protože tam už i ta spotřeba ročně něco udělá, servis na V8 stojí taky víc, pue oleje je tam víc, svíček je víc, díly kolem brzd podvozku jsou o něco dražší, atd atd
Napsal: čtv 16.10.2014 12:08
od thundercat
nechci být šťoural, ale není to právě naopak s tím řízením?
není náhodou hřebenové řízení u R6 přesnější než staré maticové co bylo u V8 e39?
Napsal: čtv 16.10.2014 13:25
od Filozof
je to tak R6 u e39 i e38 bylo hřebenové.
šnek byl u V12 a V8 u E39-e38.
No jo ale tady jsme u e60. kde je hřebenové řízení u všech 520i - M5.
Tudíž přesné.

Napsal: čtv 16.10.2014 14:56
od bmwm3
RomanM3 píše:za mě: šel bych do V8. mám e39 V8 a další bude nejspíš e61 V8. ten tah, zvuk je neskutečný. brzdy super. spotřeba jestli bude 9 nebo 11 je už mi taky vcelku jedno, protože za tu radost z jízdy mi to stojí.
a hlavně si myslím že je to to tom, že ty řadové šestiválce mají jinak udělané podvozky než V8 a výsledné chování na silnici je neuvěřitelné jak ta V8 tu silnici žehlí...takže já jsme pro V8, ale každého věc hlavně asi podle toho kolik km ročně najezdí. ten kdo najezdí 50tis ročně je jasné že raději pujde do R6 než V8, protože tam už i ta spotřeba ročně něco udělá, servis na V8 stojí taky víc, pue oleje je tam víc, svíček je víc, díly kolem brzd podvozku jsou o něco dražší, atd atd
Ty jsi jezdíš s V8 E39 za 11?
Já jsem měl 540i, hele a pod 15 NIKDY.
Dal jsem to pak
tady na LPG a nejméně jsem měl 16,3 (bral jsem vždy od plna do plna). Tak asi neumím jezdit??
Napsal: čtv 16.10.2014 15:39
od kurevtor
přijde mi to divný, 545i se skvělou výbavou včetně Logicu a dynamic drive, ani ne 200 tisíc km a cena 199 tisíc? Mi neřikejte, že tohle nemá žádnej háček
co se týče spotřeby - 13 litrů mi tenhle motor nežere ani v těžší E65.. a to jezdim převážně město a furt brzda-plyn
Napsal: čtv 16.10.2014 16:57
od Turkys
Tu z prvního přispěvku z toho bazaru, technicky nemá žádnou vadu, km sedí, pravidelný servis v inveltu, v 180t km velký servis (výměna kotoučů, destiček, veškerých kapalin, atd), projela ho i cebie naprosto v pořádku. Jediný nedostatek tohoto vozu na který jsem zatím přišel je exteriér, nemá paket, hnusný kola, ale jsou to věci které se dají postupně dodělávat, ale interiér (až na trochu zašlou kůži která půjde na vyčištění), technická stránka vozu naprosto super, a vzhled ? To se hold dodělá

Napsal: čtv 16.10.2014 17:57
od Teddy
Na první pohled bych z fotek řekl, že háček je ve stavu tachometru. a to zásadní
dneska už se sáčí km úplně jinak, takže invelt i cebie se můžou jít víte co!!
Napsal: čtv 16.10.2014 18:13
od Turkys
Zapoměl jsem podotknout, že je tam i kompletní serviska která vypadá naprosto ok, nechávali jsme ho hned prověřit v BMW a bylo nám řečeno, že po technické stránce není problém, ale jak říkám chybi paket, kola..... ale základ je dobrej, a užívám si ten motor čímdál víc

Napsal: čtv 16.10.2014 19:30
od Teddy
Já samozřejmě nechci malovat čerta na zeď. Jen jsem chtěl napsat, že na současný metody je cebie i servisní záznamy krátká. To se samozřejmě týká i servisky.
Navíc je to 10 let starý auto. Ošoupanej volant, kterej možná ani neni origo (viz výbava) a prosezená sedačka + ošoupaná podložka pod nohu. Když si k tomu přidam jaký je to auto.... tohle nekupovala žádná socka. To koupil někdo, kdo na to má. Ředitel / majitel nějaký slušný firmy. Takový lidi většinou najezdí i dost km. Tohle by vycházelo na ubohých 18 tis. za rok. Věříš tomu? Počítám, že za první 3 roky, co to měl první majitel to najezdilo tak 150 - 250 tis. To máš ubohých 50 - 80 tis. za rok. Je to služebák.
Další majitelé už to jen kurvili. Viz ty příšerný kola. Původně tam byly určitě pořádně drahý origo.
Nevim, kolik tam údajně najel první majitel, jak to bylo financovaný a jak vypadá certifikát z cebie.
Dneska se auta stáčí pravidelně a po malých porcích. U služebáků hlavně kvůli leasingu, černých služebkách apod. Někteří majitelé to stáčejí už s ohledem na pozdější prodej. Takže každej rok tomu sundaji např. 30 - 50 tis. Pak samozřejmě zajedou do auorizáku, kde jim potvrddí servisku a udělaji záznam do databáze. V servisu smozřejmě poznaji kulový. Za první 3 roky tak máš dole třeba 150 tis i víc. Od 4 až dalšího roku už ty auta většinou můžou najezdit míň, proto se dá i víc stáčet. Třeba já najezdim kolem 60 tis. za rok. Kdybych ročně sundal 40 tis., tak ví každej kulový. Na stk, v inveltu atd. to bude sedět, když tam přijedu, tak opíšou tachometr. Na cebii ti vyjede krásnej vyváženej graf.
Napsal: čtv 16.10.2014 20:09
od Teddy
Snad jsem to nenapsal moc ostře. Jsem trochu napruženej.
Prodávám manželky Kiu. Blbá malá kia má po 6 letech najeto 190 tis. Koupil jsem jí od táty, kterej jí koupil novou. Takže stav je skutečně reálnej. Když pominu to, že i muj táta invalidní důchodce z vesnice s kiou najezdil víc, jak těch 18 tis. za rok (co vychází na tu 545)... tak ta kia je zevnitř jako nová. Nic neni ošoupaný, sedačky nejsou prosezený (přitom otec má 110kg) atd. Asi to nebude tim, že by kia používala výýýrazně kvalitnější materiály, než BMW že? Prostě auto s reálnýma 200 tis. musí bejt pořád jak nový.
Ale zpět k tý kie.... nikdo jí ode mě nechce ani za 100 tis., protože má prej moc najeto. Každej si raději koupí auto, který je v dezolátním stavu, všechno ošoupaný atd. Hlavně, že na tachometru tomu svítí 100 tis. To že dalších 200 to má sundáno už nikoho netrápí.
Bohužel sauto je plný převážně stočenin.
Napsal: čtv 16.10.2014 20:39
od Filozof
teddy to s tebou souhlasím. Bohužel je povrchní doba. A hodně lidí kouká na nedůležitý parametr a to je tachometr a proto se stáčí. By se plno lidí divilo že má reálně 4kila a více najeto.
Jde taky o majitele. Když to bude prase tak i 100tis km a bude auto rozbité a špinavé a opatlané atd. Když to bude pan dokonalý tak i 300tis km a auto bude jako ze salonu.
Napsal: čtv 16.10.2014 20:41
od Teddy
Filozof píše:teddy to s tebou souhlasím. Bohužel je povrchní doba. A hodně lidí kouká na nedůležitý parametr a to je tachometr a proto se stáčí. By se plno lidí divilo že má reálně 4kila a více najeto.
Jde taky o majitele. Když to bude prase tak i 100tis km a bude auto rozbité a špinavé a opatlané atd. Když to bude pan dokonalý tak i 300tis km a auto bude jako ze salonu.
Tak tohle by se mělo vytesat do kamene! Přesně tak to bohužel je
Napsal: čtv 16.10.2014 20:56
od Martyn
Tak s tema km to rozhodne neni pravidlem, mel jsem 335i od noveho auta a prodaval ji po peti letech s 90tis.. V rodine nove audi a4 tdi, po sesti letech sla se 120tis km.. Kazdej nenalita kilo rocne:)