Stránka 1 z 1
Napsal: úte 21.10.2014 13:37
od IndySF
Kluci, mam dotaz ohledne rozvodu na tenhle motor... Meni se s rozvodama i ozubeny kola na vacce, nebo staci pouze rozvodova sada??? A mam jeste jeden problem... Nebezi mi vetrak topeni... Neco, cim bych mel zacit a co zkontrolovat??? Dikes
Napsal: úte 21.10.2014 16:37
od Angelos
Můžu se jentak ze zajímavosti zeptat, proč chceš dělat rozvody?
K tomu větráku, kouknul bych na ježka topení, když zadáš do vyhledávání ježek E39, určitě to něco najde, řeší se to často. Nebo nejdřív zkusit, jestli by diagnostika nenapověděla.
Napsal: úte 21.10.2014 18:37
od Foldas
jaký máš rok výroby starší e39 měli ještě relé pro větrák. Větrák Přestal běžet jen tak nebo se něco dělalo na autě? Ještě to můžou být uhlíky v motorku
Napsal: stř 22.10.2014 07:41
od IndySF
je to jedna z prvních - rok 96... rozvody občas zacvakaj, tak chci mít klid, chci s tim jet v zimě na hory do alp, tak aby mě to nikde nenechalo no a ohledně větráku - prostě přestal běžet, na autě se nic nedělalo... kde toho ježka mam hledat? jestli musim sundat palubku, tak mi cáknou nervy

Napsal: stř 22.10.2014 08:41
od Foldas
Sundáš jenom kastlík u spolujezdce je za ním i to relé
tady máš video výměny ježka
http://www.youtube.com/watch?v=rB1XMzVtdno než ho budeš bezhlavě měnit tak nejdřív zkus jestli je to opravdu ním nebo je v pytli motor
Napsal: stř 22.10.2014 09:47
od IndySF
tak to naštěstí není tak hrozné... a jak zprávně vyzkouším funkčnost ježka?? sorry za blbý otázky, ale ohledně elektroniky jsem panic

Napsal: stř 22.10.2014 09:51
od Foldas
Najdi si ve wds zapojení konektoru na ježkovi a drátem překlemuj +12v napájení a výstup na motor a ventilátor musí běžet naplno když nepojede víš že je něco špatně u motoru pak musíš sundat horní díl palubovky aby si se dostal k motoru. Důležité je samozřejmě aby +12v bylo na vstupu do ježka. Musíš mít zaplý klimapanel, aby seplo relé
Napsal: stř 22.10.2014 14:44
od Foldas
Takže na konektoru u ježka po zapnutí klíčku a klimapanelu pin2 musí být proti pinu 4 +12V. Pokud napětí bude vytáhneš konektor a drátama proklemuješ pin2 s pinem 5 a pin 4 s pinem 1. Pokud ventilátor nepojede je mrtvý