Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 23.10.2014 17:22
od zazana
Zdravím... mám 528 E39, jsem sním spokojená jen teď mne začal malinko zlobit a jako ženská si moc nevím rady....při brždění mne tluče brzdový pedál a ozývá se takový "chroupavý" zvuk. To mi udělá asi dvakrát, třikrát a pak se rozvítí kontrolky ABS a ASC. Ráno, když nastartuju, tak nic nesvítí a vše se opakuje...pravděpodobně mne asi čeká diagnostika, že? Ale co se tam asi nejspíše rozbilo, co mám očekávat??? Taky možná má význam, že to začalo dělat, po "opravě " zdejší silnice, takovou tou směsí s malinkými kamínky-tak jestli se tam někam nějaký dostal, bestie mrňavá... :evil:
Dík za každou info

Napsal: čtv 23.10.2014 19:21
od mika_hakkinen
Urcite diagnostika. Vypada to na cidlo v kolech. Diagnostika ti rekne, ktere cidlo zlobi.

Napsal: sob 25.10.2014 22:23
od wehrwolf
Ahoj,...tak přesně tohle mi začalo z ničeho nic dělat minulej týden,když v kuse 2 dny pršelo,.......po nastartování kontrolky normálně zhasnou,......ale do + - ujetí 500m až 5 km se rozsvítí ABS a protihrab,.....když abs ještě nesvítí,auto velice mizerně brzdí a táhne na pravou stranu a při i mírném brzdění mírně kope pedál,jako by byla kola zablokována.Při opětovném nastartování se vše opakuje,nezávisle na teplém či studeném motoru či startu.Když ABS už svítí,auto už brzdí rovnoměrně,....ale bez funkce ABS.
Diagnostika hlásila PP kolo čidlo ABS -nekorektní signál,chybné hodnoty.Koupil jsem nové čidlo ABS Bosch a závada neustala.Vedení k pinům v zásuvce čidla OK.
Při zkoušce na heveru - odpojení - připojení PP čidla kontrolky rovněž reagují. Je předpoklad,že na vině je náboj kola,resp. vadné ložisko????Prý to může být jedna z příčin. Včera jsem náboj z auta demontoval,ložisko při ručním protočení občas mírně zadrhává,plynulý chod vypadá rozhodně jinak,těsnění ložiska včetně zalitého ozubeného věnce pro čidlo ABS je vzhledově neporušené a ložisko jinak nevykazuje znatelnou vůli.Je tam ještě originál a má nalítaných tachometrových 320 tis km.
Poradí někdo a popř . dá odkaz na nějaký internetový obchod s rozumnými cenami?? V Autokelly nestojí náboj zrovna málo a dávat tam Starline nechci.
Auto E 39 525 tds. Díky za případnou radu.

https://ecude.cz/bmw-58.htm

Napsal: sob 25.10.2014 22:25
od wehrwolf
zazana píše:Zdravím... mám 528 E39, jsem sním spokojená jen teď mne začal malinko zlobit a jako ženská si moc nevím rady....při brždění mne tluče brzdový pedál a ozývá se takový "chroupavý" zvuk. To mi udělá asi dvakrát, třikrát a pak se rozvítí kontrolky ABS a ASC. Ráno, když nastartuju, tak nic nesvítí a vše se opakuje...pravděpodobně mne asi čeká diagnostika, že? Ale co se tam asi nejspíše rozbilo, co mám očekávat??? Taky možná má význam, že to začalo dělat, po "opravě " zdejší silnice, takovou tou směsí s malinkými kamínky-tak jestli se tam někam nějaký dostal, bestie mrňavá... :evil:
Dík za každou info
Ahoj,možná ti to trochu pomůže,od min. týdne mám stejný problém ;-)
https://ecude.cz/bmw-58.htm

Napsal: sob 01.11.2014 18:32
od wehrwolf
....Tak vyměněné čidlo abs v kole (Bosch),komplet nový náboj kola (SNC),.....ujeto zatím cca 50 km,kontrolka abs zatím nesvítí,po zapnutí klíčku a při startu normálně zhasne,...ale problém stále přetrvává,i při mírném brzdění občas,ale ne vždy pedál mírně kope a abs "chrochtá"...a pokud se tohle děje,auto velice špatně brzdí s tendencí táhnout na pravou stranu,.....když náhodou pedál nekope,brzdí normálně a abs taky funguje.Už fakt nevím,co s tím :-(,.......v příloze diag protokol z doby před výměnou dílů,......neví někdo,co s tím???

Napsal: sob 01.11.2014 18:53
od wehrwolf
......oprava ....náboj SNR

Napsal: ned 02.11.2014 14:58
od wehrwolf
Tak závada odstraněna,.......stářím a bordelem se defacto úplně rozpadl držák senzoru ABS,....ale na levé P straně,tím pádem měl velký odstup a senzor byl prakticky volný,tak nemohl dávat korektní signál.Nechápu a le tu diagnostiku,co psala za nesmysly,...navíc podle ní vadné PP čidlo jsem použil na LP stranu a vše je OK. Tak ten náboj jsem asi měnil na PP zbytečně,sice ten origo ložisko je už hlučnější,ale znatelnou vůli nevykazuje a také mag. snímací kroužek na ložisku se zdá v pohodě......

Napsal: ned 02.11.2014 15:21
od wEnC
chce to pořádně očistit čidlo, místo na těhlici a mag. kroužek unitř, pak se dá i tohle polorozpadlý čidlo namontovat zpět a přitáhnout většíma podložkama a bude pár let zase fungovat.

Napsal: úte 04.11.2014 21:42
od wehrwolf
wEnC píše:chce to pořádně očistit čidlo, místo na těhlici a mag. kroužek unitř, pak se dá i tohle polorozpadlý čidlo namontovat zpět a přitáhnout většíma podložkama a bude pár let zase fungovat.

Přesně ,jak říkáš,....ale jen nechápu tu posranou "diagnostiku",.....kde k tomu přišla,PP strana,a ona je to levá,.......a banální závada na 10 min práce :-(

Napsal: úte 04.11.2014 21:55
od rawen
No právě, diagnostika byla určitě Bosch kts, což je docela pěkně univerzální, ale na Bmw to nestačí. Né vždy, stejně jako Autocom, Delphi ...atd. správně interpretuje závadu. Spolehnout se dá jen na origo: Inpa,Dis,Ista,Rheingold