Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 20.11.2014 20:10
od OndraBMW535i
Zdarec,

přes celé léto se mi při prvním startu sepne sytič na cca minutu/dvě, po ohřátí už ne, právě si nevybavuju jestli to dělalo i dříve, při ohřátém motoru to v létě nedělá, ale je divné že se při okolní teplotě 30st. zapne..s autem moc nejezdím, tak jsem to neřešil, ale včera jsem auto nastartoval po měsíci asi v 11stupnich a sytič se nezapl - což je divné. Auto jsem zdechl asi po 20ti vteřinách a zkusil nastartovat znovu a sytič se zapl.

spíná se všem u face v8 sytič všem i přes léto?

popřípadně po čem mám jít?

čidlo teploty chlad. kapaliny jsem prostříknul kontakt sprejem a po opětovném zapojení auto ukazovalo vždy po startu max teplotu, což jsem taky nechápal, ale asi po 10ti startech a 50km se vzpamatovalo a ukazuje zas normálně..

Napsal: čtv 20.11.2014 21:21
od Vesa88
Hele v lete jsem si vsiml ze se vetsinou nezapinal... Ted jak je chladno tak se zapina porad... 540i 2001

Napsal: čtv 20.11.2014 23:04
od OndraBMW535i
já mám taky pocit, že celé minulé léto to startovalo bez něj, teď t je normální.., ale je právě divné, že první start v chladnu a sytič se nezapl))))))a po vypnutí motoru a opětovném zapnutí se už zapl.., jak kdyby to čidlo dávalo nějaké sporadické chyby..

Napsal: pát 21.11.2014 09:54
od Vesa88
A diagnostika? :) Myslim, ze to byl nejakej error :)

btw: Cim se to vlastne ridi? Jen cidlem teploty?

Napsal: pát 21.11.2014 11:41
od Quido
Mně se pří chladném motoru, což je i letních 30, startuje vždy do zvýšených otáček. V létě pak auto po první jízdě vydrží zahřáté řadu hodin, takže každý další start je do volnoběžných. Teď, když už je chladněji a motor stačí vychládnout, tak startuji znovu do zvýšených. Je to jen o teplotě motoru.
Co se týká čídla, tak pokud se auto zapne s odpojeným čidlem teploty, tak jde ručička okamžitě do červeného a tak se chová i při opětovném připojení čidla, dokud se nevymaže chyba (odpojením bat, diag a je dost možné, že i opakovaným startem)

535i 2001

Napsal: sob 22.11.2014 00:17
od OndraBMW535i
Quido píše:Mně se pří chladném motoru, což je i letních 30, startuje vždy do zvýšených otáček. V létě pak auto po první jízdě vydrží zahřáté řadu hodin, takže každý další start je do volnoběžných. Teď, když už je chladněji a motor stačí vychládnout, tak startuji znovu do zvýšených. Je to jen o teplotě motoru.
Co se týká čídla, tak pokud se auto zapne s odpojeným čidlem teploty, tak jde ručička okamžitě do červeného a tak se chová i při opětovném připojení čidla, dokud se nevymaže chyba (odpojením bat, diag a je dost možné, že i opakovaným startem)

535i 2001
Tak to mame celkem podobny, to by sedelo, nicmene dnes jsem auto nakopl a sytic se zapl, ale po cca 5 vteřinách vypl, v lete to trva tak minutu a pul...,zhasl jsem motor/opet sytic a uz zustal bezet na tu standartni dobu když je chlad, nicmene cidlo jsem mel ještě jedno a před timto startem jsem ho vymenil, takze se to zachovalo stejne i s jinym cidlem, s tim, ze se akorát sytic zapl na par vterin, jak kdyby to ridilo ještě něco jiného nez teplotni cidlo..co hapruje...

jinak v peugeotu se mi chyba co nepretrvava vymaze po 3tim nastartovani, v bmw se to taky oživilo samo, ale mam pocit ze za jizdy, heh.