Stránka 1 z 1
Napsal: ned 30.11.2014 22:10
od rassty
Ahoj lidi dnes mi delal kamos diagnostiku na E39 525d 2003 a mam chybu 5651 a v novejsim sw jednotky kod 1613. Nevite co to znamena ? Pry hruby beh motoru..
co s tim ?
Napsal: ned 30.11.2014 23:19
od starML
Pravděpodobně se jednalo o tuto hlášku:
ECU: DDE40KW0
5651 Rough idle speed controller
Error registration
0x1613
Error Code
16 13 28 01 74 01 19 7A 1D 77 54 DE 00 00 00 00
V hlášce se sice píše o "hrubém volnoběhu", ale podstata problému je jeden nebo více vadných vstřikovačů. Řídící jednotka motoru snaží o co nejhladší chod na volnoběh a k tomu používá tzv. korekce vstřikovaného množství. A pokud se mu to kvůli některému vstřikovači už nedaří, vygeneruje se výše uvedené hláška. Jenže toto Ti měl vysvětlit ten, co Ti tu diagnostiku provedl.
Tento problém je na BMW klubu popsán dostatečně, poprvé jsem to na jiném motoru popsal zde
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e46/e46-320d ... 39288.html . A potom si přečti celé toto vlákno
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0 . Potom si udělej (nebo nech udělat) tzv. flaštičkový test a s vadnými vstřikovači se dostav do BOSCHe. Pokud si to téma přečteš důkladně, pochopíš, že nejlepší je vyndat a zrepasovat všechny vstřikovače. Pravděpodobně se po cestě budeš muset zastavit v bance.

Napsal: ned 30.11.2014 23:48
od matiz
Doporucuju v kukle a s glockem

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Napsal: pon 01.12.2014 19:49
od rassty
nevím kdo by se nechal zavřít pro 20 000 Kč co stojí repas 6 vstřiků...
sice to není málo ale člověk nic nenadělá...
Napsal: úte 02.12.2014 20:48
od matiz
Ja jsem zase jeden z tech, co by radsi koupil novy, nejak tem repasum moc neverim. Pak uz je to vic nez ta dvacka. V podstate je to za vstřiky cena auta...
Nicmene to bylo mysleno trochu s nadsázkou

Napsal: úte 02.12.2014 21:47
od rassty
Udelam jeste jednou diagnostiku zjistim korekce a ktery vstrik je spatnej nebo horsi a necham ho repasovat nebo novej. Hodne lidi dalo repas jen treba 2 vstriku a pohoda. Jo a cena auta asi tezko ja muzu mit novej od 5-6 tisic/ks bosch !
Auto normalne jezdi bez problemu bez skubani atd takze spousta lidi mi rikalo neresit.
Napsal: stř 03.12.2014 01:50
od matiz
ted jsem si vsiml ze e39... Ono to ale vstrikama ani byt nemusi... Ja bych odobne před repasi radsi zmeril kompresi, jen pro klid. Není to tak moc práce navíc a třeba toho bude vic.
Napsal: stř 03.12.2014 08:18
od rassty
Zmerit kompresi to se da na diagnostice ?
Napsal: stř 03.12.2014 11:38
od matiz
No, to tezko...Je potřeba meridlo.