Napsal: stř 10.12.2014 19:27
Zdravím mám povícero problemu s e39 528i tak to napíšu vše najednou pokud byste věděli at nemusim zakladat dalši thready,první je že auto má špatný volnoběh cuká třepe se.Podle prodávajícího byla špatná váha vzduchu vyměnil jsem z novou bosch když byla ta stará připojená auto automaticky zdechlo tedka když je připojená tak nezdechá,ale když je odpojená tak mě přijde že má auto možná i lepší chod,dále jsem omrknul svíce a jsou tam brisky sice vypadaj že tam nejsou dlouho ale toto se proboha dává do felicie ne? mam za to že tam mají být nkg,muže to na to mýt vliv má stěma svícema nekdo realnou zkušenost? brisk extra,samozřejmě je vyměním,další problém je že jakmile auto brzo ráno nastartuju otáčky vyletí okamžitě asi na 2300t a chvíly drží potom pomalu klesaj a bud auto zdechne nebo ne,v plánu mám svíčky palivový filtr,potom jsem si všiml s čehož mám asi nejvíce obavy že je stržený závit na šroubu.šteftu co jde na hlavu motoru zběžně jsem se nato díval a dotahoval je některé byly povolené na šteftu je matka a ta to jakoby drží ten šroub-Jaký je způsob ten šroub vydělat a dát nový?Další věc měnil jsem stěrače a jak je ten bliž k řidičovy tak pod nim je takový čtverec který je nasazen na tom motorku a ne něm je stěrač ale mě ten čtverec nejde zažadnou cenu vytáhnout,prostříkaval sem to vdečkem nic ruzně mlatit vytahovat bez výsledku-je na to nákej fígl?Pak by mě zajímalo jestli je stejná výstuha předního nárazníku u m-paket a non m-paket u e39,další věc je ježek topení dostal jsem se k němu ale je tam málo prostoru a zdá se že je tam čímsi přilepen jak ho vytahujete dá se normálně rukou nebo se tam musí zamáčnout nakej caplík kterej tam nevidím? Pokud poradíte budu rád tot asi tak vše