Stránka 1 z 1

Napsal: stř 10.12.2014 19:27
od bmwe36fans
Zdravím mám povícero problemu s e39 528i tak to napíšu vše najednou pokud byste věděli at nemusim zakladat dalši thready,první je že auto má špatný volnoběh cuká třepe se.Podle prodávajícího byla špatná váha vzduchu vyměnil jsem z novou bosch když byla ta stará připojená auto automaticky zdechlo tedka když je připojená tak nezdechá,ale když je odpojená tak mě přijde že má auto možná i lepší chod,dále jsem omrknul svíce a jsou tam brisky sice vypadaj že tam nejsou dlouho ale toto se proboha dává do felicie ne? mam za to že tam mají být nkg,muže to na to mýt vliv má stěma svícema nekdo realnou zkušenost? brisk extra,samozřejmě je vyměním,další problém je že jakmile auto brzo ráno nastartuju otáčky vyletí okamžitě asi na 2300t a chvíly drží potom pomalu klesaj a bud auto zdechne nebo ne,v plánu mám svíčky palivový filtr,potom jsem si všiml s čehož mám asi nejvíce obavy že je stržený závit na šroubu.šteftu co jde na hlavu motoru zběžně jsem se nato díval a dotahoval je některé byly povolené na šteftu je matka a ta to jakoby drží ten šroub-Jaký je způsob ten šroub vydělat a dát nový?Další věc měnil jsem stěrače a jak je ten bliž k řidičovy tak pod nim je takový čtverec který je nasazen na tom motorku a ne něm je stěrač ale mě ten čtverec nejde zažadnou cenu vytáhnout,prostříkaval sem to vdečkem nic ruzně mlatit vytahovat bez výsledku-je na to nákej fígl?Pak by mě zajímalo jestli je stejná výstuha předního nárazníku u m-paket a non m-paket u e39,další věc je ježek topení dostal jsem se k němu ale je tam málo prostoru a zdá se že je tam čímsi přilepen jak ho vytahujete dá se normálně rukou nebo se tam musí zamáčnout nakej caplík kterej tam nevidím? Pokud poradíte budu rád tot asi tak vše

Napsal: stř 10.12.2014 22:26
od ACDC
Jezdím s nima. V 328 v pohodě. 4,4 v plynu taky. Navíc se u nás pouze montují, komponenty jsou ze světa

Napsal: stř 10.12.2014 22:27
od Brátn
svíčky brisk :savle:

volnoběh = diagostika!!!

šteft musíš lépe specifikovat, ale pokud je to jen na ventildeklu tak je to v pohodě

stěrače prostě v hliníku zatuhou tak, že je nejde sundat, chce to čas povolovače a jemnou masáž

ježek má plastovou packu na straně

Napsal: stř 10.12.2014 22:43
od bmwe36fans
takže podle vas nejsou brisky naškodu? jo je to na ventildeklu a je to jenom jeden z těch všech a navic ot tam tak nějak drží a motorově to drži teplotu krásně tak asi ok dik za rady

Napsal: čtv 11.12.2014 00:09
od geforce
s tim volnoběhem...diagnostika určitě,ale ještě bych se podíval,jestli Ti to někde nepřisává vzduch

Napsal: čtv 11.12.2014 01:26
od Michal-E39
Zrovna Brisky mají obecně trochu lepší pověst než NGK. U NGK nikdy pořádně nevíš jestli kupuješ originál nebo čínský plagiát.
Brisk vyrábí i jiné svíčky než ty nejjednodušší za 30Kč do Stodváci. Zkušenost v tomhle autě nemám.

Napsal: čtv 11.12.2014 07:28
od Giovany1971
Brisk používám již nekolik let,,montuji do horších aut,a jezdil jsem na ně i v A8 4.2i nájezd 40 tis na Platinu ,, nemám s nimi absolutně problem,, jde o to co za Brisk zaplatíš mají celou škálu svíček ,,ale obecně fungují i ty levnější,, ale jsou auta které nic jineho než předepsané svíčky neveme,, typický je Ford,, tam fungují jen origo