Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 18.12.2014 11:00
od Filozof
tady zajimavej článek o e39 jak má milion km za sebou.
Automat ZF vydržel, to je důkazem jak je ZF kvalitní výrobce.
http://autobild.cas.sk/clanok/198701/ak ... -milion-km
Napsal: čtv 18.12.2014 11:05
od sedyvlk6
Je příjemný to číst kéž by to samé vydržela má E61

Napsal: čtv 18.12.2014 15:55
od Vanessa_CZ
treba uz ma miliony dva

Napsal: čtv 18.12.2014 16:04
od sedyvlk6
Vanessa_CZ píše:treba uz ma miliony dva

I to je možné lepší nepátrat ale mám auto z DE tak snad né ale i tam se lidi snaží.
Napsal: čtv 18.12.2014 20:59
od ACDC
Tolik dnešní auto nemůže vydržet. Ani polovinu. Ta doba je dávno v pr....
Napsal: čtv 18.12.2014 21:17
od Filozof
Ony by to dnes auta taky vydržela, ale neměla by nic puvodního krom karoserie

Napsal: čtv 18.12.2014 21:41
od Teddy
Já bych řekl, že třeba motory, převodovky, ložiska apod. prostě základní díly dneska vydrží mnohem víc. Problém je v tom, že to auto je prošpikovaný elektronikou bez který to nedokáže fungovat. No a ta elektronika a elektrika to prostě nikdy nemůže dát.
Vzpomeňte si na doby žižulíků a stodvacítek. Ten kdo mě najeto 100 tis., tak už mě druhou i třetí generálku motoru.
Prostě materiály jdou dopředu
Napsal: čtv 18.12.2014 22:04
od Filozof
Spíše se dělají kur.vítka tak aby vydělával servis. Elektronika dokáže vydržet klidně 20-30let uplně v pohodě a troufnu si tvrdit i déle.
Máme věci co jsou ze 70-80let a dodnes fungují bezvadně.
Dnes koupíš auto a jezdíš furt do servisu. Pomalu od koupě.
Servis je lepší živit jak prodej auta.
Firmy které mají jméno mají přímo oddělení kde se zkracuje přímo životnost výrobků je to smutné ale je to bohužel tak.
Nevím do jakého roku ale troufnu si tvrdit že kolem 2003/4 se to začalo kazit pomalu a jistě. U všech výrobců.
Majitel golfa 4 přímo šéf servisu s koncernem sám řekl že dneska je to bída a samej krám a proto se drží starých držáků vyrobených před rokem 04.
Celá jeho rodina má nějakej fauvé ale starší 10let asi tak.
No a perlička nakonec, kluk co u nás byl ve firmě po nějaké delší diskuzi co jak dnes dlouho vydrží atd. Mi sám řekl, že ve firmě kde pracoval bylo oddělení co se snažilo zkracovat životnost výrobků. Defakto dokonalých výrobků.

Napsal: čtv 18.12.2014 22:13
od pavproch
taky sem už z mnoha stran (dělám v automotive branži) slyšel/viděl/četl, že cca 2003-4 nastal zlom v kvalitě díky "lean" a "eco" opatřením.....
a osobně znám "etalon" nespolehlivosti - Wir Lieben Autos Omega V6 3litry, ročník cca 2000, který má najeto přes mega pouze s výměnou spotřebáku....
Napsal: čtv 18.12.2014 22:43
od Filozof
zajimavé krátké video o kruvít.kách
https://www.youtube.com/watch?v=gNpqNj69MdU
ty monitory a notebooku co odchází ve videu jsme řešili v práci a věřím že plno e65 a e60/61 už má kurvítka v sobě ...určité moduly co odchází ...CCC a podobně.
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Kurv%C3%ADtko
pěkný příběh je dole v textu o autě
Napsal: sob 20.12.2014 21:30
od JaraX
milion km tady má najeto kde kdo, jen o tom většina lidí neví.
další věc je co znamena najet milion km, to najede každé auto, otázka co je vše potřeba vyměnit.
u většiny BMW se elektronika moc nesere, krom E60 kde do ní většinou nateče a CCC modulu.
Napsal: sob 20.12.2014 22:59
od ACDC
Jen si pokecejte s mechanikama BMW. Dnešní motory jsou prostě horší, než ty staré. Průsery po 100kkm. Začalo to od N.....
Napsal: sob 20.12.2014 23:12
od JaraX
poslední dva dobré motory sou n62 a n73, pak už to stojí zahovno.
Napsal: ned 21.12.2014 01:10
od airbone
JaraX píše:poslední dva dobré motory sou n62 a n73, pak už to stojí zahovno.
kiez by si mal pravdu.... Ale n62 urcite obsahuje niektore dost zapeklite kurvitka

Napsal: ned 21.12.2014 01:14
od martingrif
U děláme menší anketu, kolik máte najeto vy?a jaký typ motoru
Napsal: ned 21.12.2014 09:17
od JaraX
a jaké ma n62 kurvítka? myslíš těsnění pod altíkem? nebo o kroužek trubky? nebo gufera na ventilech? to sou spotřební věci. když vidím co se děje u těch 6válcu a 4 válců
Napsal: ned 21.12.2014 09:47
od Filozof
poctivé M50ky motory nebo M52 či M54 benzínové R6.
Ty jsou dle mě stále nejlepší.
Moje první BMW motor M50B25 spotřeba vs výkon na auto z 93tího roku prostě super.
Napsal: ned 21.12.2014 10:12
od JaraX
M54B30 zrovna není ethalon spolehlivosti. M54B25 je super.
Napsal: ned 21.12.2014 21:08
od Filozof
copak má za problémy ten 3litr 170kw ? Dle mě je stím několik lidí velice spokojeno.
Jsou tam nějaké zrádné kur.vítka jako u novějších motorů ?
Napsal: ned 21.12.2014 21:11
od JaraX
M54B30 je jeden z nejhorších BMW motorů, narozdíl od M54B25 což nechápu.
lámou se tam disa klapky, neznám člověka kterýmu by to nežralo olej alespon litr na 5000km, často ty motory různě klepou, kříví se tam udajně bloky, což je důvod proč to žere olej. a je to omrd zaplynovat.
takže sice to netrpí na rozvody apod, ale zrovna bezproblémový motor to není.
pokud bych měl jmenovat bezproblémové motory tak je to M50, M52, M54B25,