Stránka 1 z 1

Napsal: pon 05.01.2015 11:23
od badbear
Ahoj,
mam e39 530d 135kw a sviti mi DDE kontrolka. Diagnostika mi pise dva kody:

1) 1190 - Ridici ventil tlaku rozdelovaci palivove lesty
2) 1612 - Neznamy chybovy kod :/

Vedel by prosim nekdo co s tim? Dekuji moc.

Napsal: pon 05.01.2015 13:47
od milo
jede to normalne? mozna cerpadlo pod ridicem nedava dostatecny tlak.

Napsal: pon 05.01.2015 14:35
od badbear
Obcas se stane, ze okolo 3 tisic na vice jak pul plynu, ztrati vykon a behem cca 3s zase ok.

Ted se malokdy jeste stane (po vymene cidla vacky/klikovky) nad cca 3000 otacek, hlavne pri brzdeni motorem, se potom stane, ze pri pridani plynu mezi 1500-2200 ma motor jiny zvuk (roztelovane ventyly, nevim jak to presne popsat) a na volnobeh se auto klepe. Vypnu/zapnu je to zase ok. Pred vymenou cidel to delal temer porad. Ted jen obcas.

Je pravdou, ze se mi cca 2x stalo, pri zapnuti klicku, pod ridicem sel divny, celkem i neprijemny zvuk.

Napsal: pon 05.01.2015 16:58
od Foldas
Zkoušel jsi live data jak se chová tlak paliva na středotlaku a na railu?

Napsal: úte 06.01.2015 07:51
od badbear
Ahoj, nezkousel, zkusim se domluvit z mechanikem, aby se mi na to podival. Diky za tip.

Napsal: úte 06.01.2015 19:35
od shadou
badbear píše:Ahoj,
mam e39 530d 135kw a sviti mi DDE kontrolka. Diagnostika mi pise dva kody:

1) 1190 - Ridici ventil tlaku rozdelovaci palivove lesty
2) 1612 - Neznamy chybovy kod :/

Vedel by prosim nekdo co s tim? Dekuji moc.


obě hlášení jsou o špatném dávkování paliva. Třeba se pletu, ale zdá se mi že ti do válců jde špatná směs, Lambda protestuje, řídící jednotka koriguje co to jde a pak odpojí vstřik a jde to tak pořád dokola.
Horší bude najít příčinu.
Začni u vstřiků- Live data, korekce,...
můžeš překontrolovat podtlak, tlak paliva před vstřikama.
Tam toho je prostě moc

Napsal: úte 06.01.2015 20:51
od milo
badbear píše:Obcas se stane, ze okolo 3 tisic na vice jak pul plynu, ztrati vykon a behem cca 3s zase ok.

Ted se malokdy jeste stane (po vymene cidla vacky/klikovky) nad cca 3000 otacek, hlavne pri brzdeni motorem, se potom stane, ze pri pridani plynu mezi 1500-2200 ma motor jiny zvuk (roztelovane ventyly, nevim jak to presne popsat) a na volnobeh se auto klepe. Vypnu/zapnu je to zase ok. Pred vymenou cidel to delal temer porad. Ted jen obcas.

Je pravdou, ze se mi cca 2x stalo, pri zapnuti klicku, pod ridicem sel divny, celkem i neprijemny zvuk.


podle toho, co popisujes, je to urcite stredotlake cerpadlo pod ridicem. a kup original pierburg, neoriginal mi vydrzel rok a nedojel jsem s nim potom ani k mechanikovi pro nove, jak mi rychle odeslo :-( kdyz odchazi, chova se to presne jak popisujes

Napsal: čtv 08.01.2015 20:37
od sklenus
ako píšu chalani, čerpadlo pod šoférom, dá sa ale otestovať
na diagnostike ti ukáže hodnotu tlaku paliva v palivovom filtry cca 4 bary, ked to zmeriaš napriamo manometrom na výstupe čerpadla, malo by natlačiť až k 8mim barom, ešte si skontroluj či máš nad 15 litrov nafty v nádrži a funguje ti prečerpávačka na pravej strane nádrže, pokiaľ nefunguje, to stredotlaké si natiahne občas vzduch a motoru to zrovna neprospieva, a už vobec nie tým čerpadlám

Napsal: čtv 08.01.2015 21:29
od Foldas
8 baru tam budeš mít jenom když ucpeš výstup z čerpadla. v dnešní době kdy ma diagnostiku každý druhý v ulici a někteří stím i umí dělat je to jediná možnost jak hledat tyhle závady. Doba pokus omyl už je dávno pryč

Napsal: čtv 08.01.2015 22:35
od badbear
Mechanik zatim na me nemel cas, dneska jsem sehnal INPU, rozchodil ji, sehnal kabel, ale redukci jsem zapomnel v praci. Tak to jiz snad zitra poradne zmerim.

Napsal: pát 09.01.2015 09:59
od DaweTDS
shadou píše:
badbear píše:Ahoj,
mam e39 530d 135kw a sviti mi DDE kontrolka. Diagnostika mi pise dva kody:

1) 1190 - Ridici ventil tlaku rozdelovaci palivove lesty
2) 1612 - Neznamy chybovy kod :/

Vedel by prosim nekdo co s tim? Dekuji moc.


obě hlášení jsou o špatném dávkování paliva. Třeba se pletu, ale zdá se mi že ti do válců jde špatná směs, Lambda protestuje, řídící jednotka koriguje co to jde a pak odpojí vstřik a jde to tak pořád dokola.
Horší bude najít příčinu.
Začni u vstřiků- Live data, korekce,...
můžeš překontrolovat podtlak, tlak paliva před vstřikama.
Tam toho je prostě moc

E39 530d 135kw lambdu nemá.