Stránka 1 z 1

Napsal: sob 17.01.2015 12:46
od bmwe36fans
Zdravím řeším problém na m52 2.8 nedrží volnoběh za studena za tepla je všechno ok,po 200 metrech jízdy je to ok,je to ok i když je motor jen zahřátej naprosto minimálně dělá to jen ráno,pokud by měl nekdo podobnej problem tak by mě zajimalo čím to bylo,vyměněny hadice za škrtící klapkou hadice sání váha vzduchu filtry,svíčky,olej,vyčištěný volnoběžný ventil,škrtící klapka,benzín tam je omw+vif,svíčky nkg ale uplně stejny chování jak brisky,já bych řek že to dělá nějaký čidlo ted jen jaký?Kdybyste měli zkušenost s tímto problémem ozvěte se mi prosím.Díky :D

Napsal: sob 17.01.2015 12:48
od bmwe36fans
Další poznatek je že svíčky brisky který jsem tam nevědomostí dal byly po 500km celé černé a že škrtící klapka je od oleje a zdá se mi že při jízdě je v autě cítít takový smrad jak kdyby páliciho se oleje výkon i spotřeba je dobrá

Napsal: sob 17.01.2015 13:09
od Foldas
Separátor oleje

Napsal: sob 17.01.2015 15:36
od bmwe36fans
To víš s takovou jistotou že to napíšeš tak suvéréně?

Napsal: sob 17.01.2015 15:50
od bmwe36fans
To by to hulilo z vyfuku dymu bílího jaksvina ne?

Napsal: sob 17.01.2015 16:26
od jawamaniak22
ano zahulí ale jen při startu a toho si často nevšimneš

Napsal: sob 17.01.2015 16:51
od bmwe36fans
a to souvisí s tím startem s těma svičkama nebo se vším?

Napsal: ned 18.01.2015 02:01
od Brátn
začínám tě podezřívat z toho, že si už ty závady vymýšlíš, týdně máš jedno vlákno s tím, jak ti E39 blbne :lol:

byl jsi na diagnostice? jestli nebyl, tak sem ani nepiš dotaz, že s tím něco máš!

a pokud opravdu cítíš spálený olej a svíčky se ti topí v oleji, tak asi to bude mít něco společné s olejem, že?

tedy jde ti olej do sání a ten tam jde přes olejový separátor, jelikož ti neseparuje a nebo ti jde hlavou a máš fouklé těsnění nebo stírací kroužky nestírají, dvě poslední možnosti jsou opravdu finančně náročné oproti tomu koupit separátor za pár stovek, který by se stejně co 60.000 km měl vyměnit za nový, jelikož ta membrána v něm nevydrží ani dvě zimy.

a k tvé reakci bílý dým z výfuku je voda modrý je olej

a taková rychlá kontrola separátoru je, že otevřeš za chodu víčko oleje a musí se změnit zvuk motoru, ale to ví snad všichni co mají šestiválce