Stránka 1 z 1

Napsal: stř 18.02.2015 22:45
od zedmen
mám e39 01 komplet mtech a furt mi teče olej odněkud,ventildekl 2x přetěsněn i olej.vana i vyměněn olej.měnič "ufo"...furt pára jak hovado a jednou mi ten dým vlezl i do intecu a pak od kapoty se to plížilo po skle až na střeše se kouř rozplynul.
jezdí jako drak,blok prý není prasklé.hadice též gut.
motor se mi nechce vyndávat,protože jak měnili oil.měnič tak pry něco nzapojili a motor už nejde jako r&r,alec klepe,kašle,dusí se a volnoběh ventil je čistý a 155tkč za dovoz z reichu v ().asi nějak rozbili hoši čidlo klepání a ojnice či co dle mne.
už na to nemám nervy a neměl sem od "chytráků" ukecat a pořídit si opět třícu neo dokad mám dost lovů tak e12 vše se šíbrem.
neví někdo prosím kudy ještě to může asi z motoru olej téct?
a ještě co mi "páni opraváři zku eh teda pokazili na motoru,že ten motor ted v běží jako staré ztrhané pes?
díky za info.

Napsal: stř 18.02.2015 23:03
od Angelos
Takže ti to teče na svody?

Jinak u těhle motorů hodně často teče těsnění pod domkem olejovýho filtru, ale odsuď by se to jentak nedostalo na vejfuk.

Napsal: čtv 19.02.2015 07:39
od Xander_Cage
Měl jsem to také. Stačí vyměnit těsnění u ventilového víka.

Napsal: čtv 19.02.2015 07:49
od e155
Tak jestli té jeho hatmatilce rozumím, tak ventilové víko přetěsnil už 2x.

Napsal: čtv 19.02.2015 08:28
od Xander_Cage
Aha teď jsem si toho všiml, ještě mě napadá nádobka od serva a hadice k němu, jinak nevím kde by to mohlo téct.

Napsal: čtv 19.02.2015 10:40
od RuDoSh
e155 píše:Tak jestli té jeho hatmatilce rozumím, tak ventilové víko přetěsnil už 2x.
Prý když se to víko moc dotáhne tak to teče hned znova.... a nevím co jiného by to mohlo být, jestli to teče na svody. Takže do třetice.... :-D

Napsal: čtv 19.02.2015 11:07
od zzeli
Jestli to tece tak moc, ze to dela mlhu, tak musi jit zjistit odkud to je i kdyz to asi nebude sranda. Chce to poradne oblezt s teleskopickym zrcatkem. Pripadne ten motor jeste pred tim zkusit umejt.

Napsal: čtv 19.02.2015 20:23
od Angelos
Třeba kamarád tam měl vzadu malou prasklinku na víku, kterou jsme našli taky až po druhym přetěsněnim. Chce to víko pořádně prohlídnout.

Napsal: čtv 19.02.2015 22:28
od Totic
Co jsem u opravy slyšel tak prasklá hadice č.3 mohla vyvolávat ty kouřový clony.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

A ten olej na bloku není úplně čerstvej, každopádně nech to postříkat čističem/rozpouštědlem a uvidí se pak časem po výměně..