Stránka 1 z 1

Napsal: stř 11.03.2015 20:35
od Rekin-e28
Čau,nevíte jak poznat že mám v autě dvouhmotový setrvačník?
Je to na e34 525i touring 1996 a potřebuji spojku vyměnit ale prý je tam rozdíl podle setrváku.Díky

Napsal: stř 11.03.2015 21:51
od Totic
Tož naval VIN kód a budeme moudřejší. :) Pač jinak si myslím by se to muselo leda rozdělat.

Napsal: stř 11.03.2015 22:40
od Rekin-e28
Tož tady: WBAHJ51040GB89061

Napsal: stř 11.03.2015 23:59
od Francis
M50 motory měly vždy dvouhmotu, jedinou výjimkou byla E36 320i bez klimy v prvních letech výroby.

Napsal: čtv 12.03.2015 20:30
od miloshm
V e34 525i M50B25 bezvanos (r.v. 1991) jsem měl jednohmotu. Vzhledem k tomu, že jsem auto neměl od nového, tak nemůžu tvrdit, že to bylo originál :D

Napsal: čtv 12.03.2015 21:40
od Rekin-e28
Hmm,takže když mam klimu a rok 96 tak by tam dvouhmota být mohla..
No uvidíme..každopádně díky

Napsal: pát 13.03.2015 02:03
od Totic
Jak koukám ETK tak samozřejmě ta dvouhmota tam je.. a to bude DRAHÝ :!: :evil:

OEM:
21211223593
D=228MM
11.1 kg

http://bmwfans.info/vin/decoder?vin=GB89061

Napsal: pát 13.03.2015 21:39
od Rekin-e28
Jo uvidíme až se to rozdělá,setrvák měnit nechci,potřebuji vyměnit spojku..

Napsal: pon 16.03.2015 14:20
od HUFU
Asi záleží jak dlouho s tím plánuješ ještě jezdit. Já jsem při výměně spojky setrvačník nechal a teď toho lituji. Kdyby to nebyla taková strašná práce, hned bych měnil.

Napsal: pon 16.03.2015 14:47
od Totic
No spíš taky raketa za setrvák. :/ To si každej dvakrát rozmyslí.

Napsal: pon 16.03.2015 14:51
od THe_KbK
Jojo, je to rana, teď jsem to dělalna své e39 525i.
Kdybys chtěl tak se ozvi, můžu ho mít za 9 od LUKU

Napsal: pon 16.03.2015 20:53
od Rekin-e28
Jojo já to auto nijak neprožívám,mám ho jako spotřebáka ale právě při již pravidelné vyjíždce na parkoviště kde pálím gumy jsem zaregistroval lehkou připálenost lamely a zdá se mi že ve vyšších točkách už klouže tak bych to rád vyměnil.
Uvidíme co ten setrvák ještě vydrží,kdyžtak se to přebouchá na jednohmotu z M20..