
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E61 160kw manuál 13 až 18 stupňů problém s motorem
Ahoj řeším opravdu záhadu. Mám E61 160kw manuál. Při venkovní teplotě 13 až cca 18 stupňů mi auto při konstantní jízdě v rozmezí 1400 až 2000 ot\min škube jak kdyby mi docházela nafta. Byl jsem už na 3 různých diagnostikách ale nic nebylo zjištěno. vstřiky v pořádku, tlak na naftě taky a to samé i turbo. Neměl někdo stejný problém který se mu povedl vyřešit? Váha? Podtlakové hadice? Díky za případné rady je to boj 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
Beru ven jsem je nevyndaval ale vstřiky by to dělali při jakékoliv teplotě a né jen mezi cca 13 -18 stupni a jen určitém rozmezí otáček ne?TANN3R píše:Ruzny škbání a cukání bych hledal spíš v palivu. Při ztrátě podtlaku případně plnícího tlaku nic škubat nebude, prostě nebude výkon.
Spíš mě zaujala tvá jistota, že máš vstřiky v pořádku. Doufám že to nebereš jen podle korekčních hodnot?
já jsem s Plzně ale poštovný bych zaplatil a pak i ten zbytek pokud to bude fakt váhou.Teddy píše:Jestli jí chceš, tak si jí nejdřív vyzkoušej. Jestli to tim bude, tak se pak nějak domluvíme.... na lahvový ceně.![]()
Jsem z Benátek. Jezdim do Kolína a do Zruče n/s a manželka do Odolenky, tak ti jí můžeme někam přivézt.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Ja si taky myslím, že s tím vstřiky nebudou mít nic společného, jen mě zajímalo, kde bereš tu jistotusedyvlk6 píše:Váhou budu muset začít jelikož to mi příjde jako nejpravděpodobnější příčina když je to ve spojitosti s teplotou vzduchu. Jinak ty korekce mám 0,3 0,2 0,4 0,3 1,2 0,4 a prý je to ještě v pohodě je zam prý tolerance 2 nebo 2,5 ale stejně být to vstřiky tak to bude blbnout pořád. EGR mám zaslepenej.

Stejně po netu nejde poradit, když si každý vyloží "škubání" po svém. Je rozdíl, jestli auto střídavě ztrácí výkon, vybruje, nebo třeba jakoby kope když v určitém režimu vynechává některý válec..
Je to spíš vynechávání nebo kopáníTANN3R píše:Ja si taky myslím, že s tím vstřiky nebudou mít nic společného, jen mě zajímalo, kde bereš tu jistotusedyvlk6 píše:Váhou budu muset začít jelikož to mi příjde jako nejpravděpodobnější příčina když je to ve spojitosti s teplotou vzduchu. Jinak ty korekce mám 0,3 0,2 0,4 0,3 1,2 0,4 a prý je to ještě v pohodě je zam prý tolerance 2 nebo 2,5 ale stejně být to vstřiky tak to bude blbnout pořád. EGR mám zaslepenej..
Stejně po netu nejde poradit, když si každý vyloží "škubání" po svém. Je rozdíl, jestli auto střídavě ztrácí výkon, vybruje, nebo třeba jakoby kope když v určitém režimu vynechává některý válec..
