Stránka 1 z 1

Napsal: pát 05.06.2015 20:02
od Fllastr
Prosím o radu. Za jízdy na mne vyskočila hlaška o problému s Dynamic drive. Po zastavení jsem zjistil, že při zatáčení volantem zastavuje servo pumpa. Žadne zvuky přidirání, nebo suché pumpy se neozývají. Jen je cítit smrad spálené gumy jak prokluzuje řemen. Olej na max. Diag napsal chybu:
6273 ARS: Predrive check implausible signal.
:roll:

Napsal: pát 05.06.2015 20:03
od caknakis
Tipnul bych řemenici

Napsal: sob 06.06.2015 10:19
od Fllastr
Řemenice na klice vypadá v pohodě. Sice při zateži lehce haže, (při zaplé klima) ale utržená neni. Normalne se tocí i řemen. Ten prokluzuje na řemenici u tandemové pumpy. Jako kdyby neprotékal olej přes servotronik, nebo Valve blok Dynamic drivu.

Napsal: sob 06.06.2015 10:22
od JaraX
ještě zkus napsat jakej je to motor.
sundej řemen, tou pumpu by mělo jít rukou točit.

Napsal: sob 06.06.2015 10:50
od Fllastr
Je to e61 535d 1/2007. Na to se chystám odpoledne, ale myslím si že rukou to půjde. Na volnoběh motoru se točí. Když vemu za volant, tak se přibrzdí až zastaví a je cítit pálení řemenu.

Napsal: sob 06.06.2015 11:25
od mika_hakkinen
Me se jednou stale jeste na e34, kde je pouze klasickej posilovac. Bylo spatne rameno, zadrenej kloub. Slo to tak z tuha, pokud jsem chtel zatocit volantem, musel se pridat plyn, jinak motor chcipl. Jestli ti nemas neco podobneho. Tvuj motor ma mozna vetsi vykon na volnobeh :)

Napsal: ned 07.06.2015 12:41
od Fllastr
Tak je vyřešeno :lol: . Nevím proč jsem si myslel, že prokluzuje řemen na tandemové pumpě. Možná proto, že bych potřeboval brýle 8O . Po vymontování sahary bylo jasně vydět utřzenou řemenici na klice. caknakis měl pravdu. Dobrej typ :palec: To jak lehce hazela znamenalo, že je natržena už dva roky, co to auto mám.

Napsal: ned 07.06.2015 12:52
od Fllastr
foto

Napsal: ned 07.06.2015 12:54
od Fllastr
foto2

Napsal: ned 07.06.2015 13:11
od JaraX
tak u nafty je ta řemenice spotřebák, někdy je dobré to vyměnit i preventivně, než se urve.
všem co tady mají naftové auto doporučuju před delší cestou hlavně před cestou na dovolenou (kde je horko a řemenice kvuli klimě dostane víc zabrat) mkrnout na řemenici na klice, ta guma je často steřelá pak se urve a auto stojí, to že klouže je ještě hodně dobrý stav.

Napsal: pon 08.06.2015 22:14
od Jirke
Hosi, zatim jsem se tomu moc se servisakem nevenoval, ale malinko jsem znervoznel po tom co napsal Jarax. Nekde od remenic jde zvuk jakoby susteni, hvizdani, cvrlikani. V zime obcas, na jare skoro nic, ted v letnich teplotach ano.
Jakou kontrolu udelat abych zjistil co to je a vymenil tu spravnou soucastku driv nez automobil nepojede ?
Jo a kdyz striknu mazaci sprej di prostoru remenu, tak se zvuk ztisi a za chvili zacne trochu jinej :)
Najeto 354.000km...