Stránka 1 z 1
Napsal: úte 30.06.2015 08:55
od cimit
Ahoj, dneska mě altík nechal na dálnici. Auto jsem nechal odtáhnout k práci a baterku dal na nabíječku. Potřebuji doject domů ca 40 km. Nastartuji po nabití baterky? díky
Napsal: úte 30.06.2015 09:58
od Angelos
Jestli odešel alternátor, tak nastartuješ. Nicméně, jestli to nebude vůbec dobíjet tak i s vypnutými světly a všim možnym nevim nevim jestli ujedeš 40km.
Napsal: úte 30.06.2015 10:10
od cimit
Angelos píše:Jestli odešel alternátor, tak nastartuješ. Nicméně, jestli to nebude vůbec dobíjet tak i s vypnutými světly a všim možnym nevim nevim jestli ujedeš 40km.
No budu se modlit, díky.
Napsal: stř 01.07.2015 14:07
od cimit
Tak domů jsem dojel, nicméně teď řeším problém, co to může být.
Po přelouskání fóra mám pár tipů. První nápad, že to jsou uhlíky, jsem vyloučil ihned po vyndání Alternátoru, ty jsou v pořádku. Takže te¨ˇd to může být několik věcí(Regulátor,Diody, IBS)
Nikde jsem nenašel přesně to co se stalo mě.
Zhruba před půl rokem se mi rozsvítil ABS,Airbagy atd. vypnula obrazovka IDRIVE. Zastavil jsem a už nenastartoval, přes kabely jsem to nahodil a dojel domů. Baterku jsem dal na nabíječku a půl roku vesele jezdil, s tím že to je jen baterkou. Předevčírem se mi rozvítilo špatné dobíjení, jelikož jsem musel doject do práce, tak jsem to risknul. Samozřejmě sem nedojel. Po odtahu jsem v práci baterku dal opět na nabíječku a pak už tedy dojel domů.
Je nějaká možnost to podle těchto příznaků poznat, nebo to musím zkoušet?
Jedná se o E60 530D 160kw
Díky
Napsal: stř 01.07.2015 16:02
od Teddy
Vem si měák a změř kolik ti to dobíjí. Tim by se vždycky mělo začínat, než se kupujou baterie (udělal jsem stejnou chybu, nechal jsem se ukecat mechanikem inveltu)
Jestli to opravdu dobíjí málo, tak zkusit odpojit IBS, kdyby to nepomohlo, tak bych šel po regulátoru altíku.
Doporučuju změřit napětí i přímo na alternátoru (včetně buzení).
Kdybych měl psát co jsem se natrápil se špatnym kontaktem na kostře.... "odborníci" už chtěli měnit půlku auta. Alternátor, startér, baterii atd atd.
Takže měřák do ruky a půl den času.
Napsal: stř 01.07.2015 16:04
od cimit
Teddy píše:Vem si měák a změř kolik ti to dobíjí. Tim by se vždycky mělo začínat, než se kupujou baterie (udělal jsem stejnou chybu, nechal jsem se ukecat mechanikem inveltu)
Jestli to opravdu dobíjí málo, tak zkusit odpojit IBS, kdyby to nepomohlo, tak bych šel po regulátoru altíku.
Doporučuju změřit napětí i přímo na alternátoru (včetně buzení).
Kdybych měl psát co jsem se natrápil se špatnym kontaktem na kostře.... "odborníci" už chtěli měnit půlku auta. Alternátor, startér, baterii atd atd.
Takže měřák do ruky a půl den času.
Sakra už ho mám venku, každopádně před tim jsem měřil a nedával vůbec nic.
Napsal: stř 01.07.2015 18:48
od jak3
jak vypadá volnoběžka?
Napsal: stř 01.07.2015 22:45
od leitonn
Ahoj,
neměl jsem tedy tento problém, ale jiný... z ničeho nic, vždy jen po ránu, začali vyskakovat všechny kontrolky, chyby airbagů, abs, převodovky atd.. a po opětovném nastartování již nic... změřil jsem dobíjení - altik dával moc = špatný regulátor, takže jsem altik vyměnil - koupil jsem z vrakáče za 2500, přišlo mi to nejlepší řešení... a starý mi zůstal, se špatným regulátorem, doma...
Myslím si, že 2500 neni tolik, narozdíl od nového kousku a že pravděpodobnost, že by i ten jiný ojetý zase odešel neni zas tak velká

)
Napsal: čtv 02.07.2015 09:00
od cimit
leitonn píše:Ahoj,
neměl jsem tedy tento problém, ale jiný... z ničeho nic, vždy jen po ránu, začali vyskakovat všechny kontrolky, chyby airbagů, abs, převodovky atd.. a po opětovném nastartování již nic... změřil jsem dobíjení - altik dával moc = špatný regulátor, takže jsem altik vyměnil - koupil jsem z vrakáče za 2500, přišlo mi to nejlepší řešení... a starý mi zůstal, se špatným regulátorem, doma...
Myslím si, že 2500 neni tolik, narozdíl od nového kousku a že pravděpodobnost, že by i ten jiný ojetý zase odešel neni zas tak velká

)
Když jsem ho proměřoval, tak nedával vůbec nic. Chtěl jsem koupit jetý, ale nikdy nemají levnější než 4000, což taky není moc, ale když to bude regulátor tak za něj dam od 2 000-3 000, co jsem tak zběžně koukal. Včera jsem celý alternátor odvezl do servisu, a snad zjistí závadu. Kdyžtak dám vědět, aby tu bylo řešení i pro tyto příznaky.
Napsal: čtv 02.07.2015 09:01
od cimit
jak3 píše:jak vypadá volnoběžka?
Zdá se, že je dobrá.
Napsal: čtv 02.07.2015 09:04
od Teddy
a nestojí náhodou novej regulátor cca půlku? Moc jsem teda nehledal, našel jsem někde v GB za 1.400,-.
Každopádně ten z vrakáče ti může kdykoliv taky dát sbohem.
Napsal: čtv 02.07.2015 09:15
od Vanessa_CZ
Napsal: čtv 02.07.2015 09:51
od cimit
Teddy píše:a nestojí náhodou novej regulátor cca půlku? Moc jsem teda nehledal, našel jsem někde v GB za 1.400,-.
Každopádně ten z vrakáče ti může kdykoliv taky dát sbohem.
nejlevnější Regulátor v ČR jsem našel za 2000, celý alternátor můžu mít za 8.000.
Celý Alternátor z Vrakoviště se mi brát nechce, ale nečekal jsem že si řeknou 4.000-6000 kč. Takže řešim teď radši repas, podle toho na kolik vyjde.
Stále je ve hře IBS senzor, ten proměřím dneska.
Napsal: čtv 02.07.2015 11:26
od starML
To cimit:
Prosím o zveřejnění výsledků měření toho IBS, tj. které hodnoty a co z toho vyplývá.Více
http://www.bimmerscan.com/bmw-intellige ... 661529.jpg[/img]
Napsal: čtv 02.07.2015 14:28
od cimit
Omlouvám se, ale měřit nakonec nebudu, alespoň zatím ne. Alternátor dostal ránu a kotva je v P....i. Takže letím koupit nový Alternátor.
BTW: Je možné že tímto může odejít i IBS?