Stránka 1 z 3
Napsal: stř 01.07.2015 20:58
od actcz
Ahoj vsichni,
Potreboval bych pomoci s elektrikou na mem aute, nehlasi se mi nekolik jednotek ( IHKA, GM, AIRBAGY, a jeste jedna, na tu si ted nemuzu vzpomenout

)
Nejaky specialista, ktery by byl ochotny, i za nejaky maly uplatek mi s tim pomoci?
Nejlepe nekdo, kdo umi i kodovat...
Prijedu temer kamkoliv
Diky moc...
Ady
Napsal: stř 01.07.2015 21:22
od mika_hakkinen
Tyto jednotky co pises jsou na K-busu.
muze byt nekolik pricin proc to nejde:
1. jedna z jednotek na sbernici je poskozena a blokuje sbernici. Jo, casto to byva webasto
2. chyba muze byt i v budikach, ze preposle diagnostickej dotaz do techto jednotek
3. kabel od budiku do spojovaciho uzlu za kastklikem uplne v zadu, ze musis vyndat celou palubovku, muze byt jak poskozen
Napsal: čtv 02.07.2015 01:25
od starML
Spusť si diagnostiku RG a když se Ti načte ten strom řídídích jednotek, tak na tu nekomunikující červenou ŘJ si klepni pravou myší. Tím se Ti jednotka označí - změní barvu. Dole v menu se Ti aktivuje funkce "Call up ECU functions" a pomocí dalšího menu můžeš zkusit, jestli ta jednotka je úplně mrtvá, jaké má chyby nebo jestli je problém jen v drátech K-BUS.
Pokud má nějaké zařízení problém o kterém víš, tak ho ani nezapojuj, protože svojí chybou, zkratem blokuje celou sběrnici, jak už Ti napsal kolega Mika.
Co všechno sedí na K-BUS najdeš na obrázku níže.

Napsal: čtv 02.07.2015 08:44
od actcz
Díky Vám oběma,
STAR ML mi už včera po telefonu řekl, že to může být jednotka, která blokuje ty ostatní a i on se přiklání k Webastu, dnes shodím kolo a zkusím ho odpojit...
Nejhorší je, že auto funguje tak nějak normálně.
Ady
Napsal: čtv 02.07.2015 08:52
od actcz
to STAR ML: Já si tu jednotku nmůžu rozkliknout pomocí Call Up funkce, ona je úplně nedostupná...
Ady
Napsal: čtv 02.07.2015 11:08
od starML
Která jednotka je "unavailable", jedna nebo všechny ty červené. Co se na autě všechno dělalo, co se měnilo, kde se svařovalo plynem nebo elektrikou atp. Připoj diagnostiku, internet a já na to kouknu via TeamViewer, ID a pwd pošli přes SZ nebo SMS.
Napsal: čtv 02.07.2015 12:47
od actcz
Všechny červené... nesvařovalo se nikde, nevím, jak to dlouho nfunguje
Ady
P.S.: Jak budu na dílně, dám Ti vědět...

Napsal: ned 05.07.2015 12:59
od actcz
Tak jsem se konecne dostal k tomu, ze jsem odpojil Webasto, ale nic, vzal jsem INPU a prohlizel jednotky jednu po druhe a zjistil, ze IKE normalne nactu a ejhle, chyba pri programovani EEPROM, chtel jsem si asi pred rokem, nebo dvemi vyradit zadni vzduchove odpruzeni, ale nejak se to nezadarilo, tak asi od te doby je to nejake po....ne...
Nemuze to byt spusobene timto?
Diky Ady
Napsal: pon 06.07.2015 13:57
od mika_hakkinen
Zalezi jak jsi to vyrazeni toho vzduchoveho odpruzeni provadel? Pouze jsi menil VIN a nebo VIN a SA kod? Zkus si sehnat jine budiky a zkus tu jednotku odpruzeni odpojit.
Napsal: pon 06.07.2015 21:37
od actcz
Zkousel jsem menit vybavu, myslim, ze je to SA kod, ale cely se to asi poje.alo, nevim, co dal zkouset, chci se podivat na klimu, topi mi to, i kdyz mam nastaveno 16st, chlazeni-tou hvezdickou funguje, ale jen na stredni vydechy,ostatni topi... Atd i v dalsich jednotkach, ale nemuzu protoze to proste nejde nacist...
Diky za kazdou radu...
Ady
Napsal: úte 07.07.2015 08:06
od mika_hakkinen
mas a nebo znas kdo ma osciloskop, podivat se osciloskopem na ten K-bus jestli po nem neco chodi.
Mas ted nejakou moznost ten SA kod vycist, at se podivame co mas vsechno za vybavu?
Napsal: úte 07.07.2015 10:06
od actcz
Osciloskop nemám a SA kód Ti vyčtu odpoledne.
Ady
Napsal: úte 07.07.2015 12:44
od Foldas
To topení to budou vodní ventily
Napsal: úte 07.07.2015 14:37
od actcz
... jako přepínání na teplou/studenou vodu?
... to jsou ty dva na stěně motorového prostoru?
... jsou stejné z E39 525TDS?
... škoda, že mi nejde načíst ta klima...
díky Ady
Napsal: úte 07.07.2015 15:02
od Foldas
To jsou ony je jenom rozdíl s čerpadlem a bez čerpadla
Napsal: úte 07.07.2015 18:50
od mika_hakkinen
Ahoj,
to ze to topi vypada na ventily, mohlo by stacit vycistit. Jeste takove overeni. Kdyz z ventilu odpojis konektror tak jako vychozi stav je ten, ze jsou otevrene. Proste bude to stale topit. Jinak regulace tepla funguje za pomoci pulsne sirkove modulace. Stridave otevreno/zavreno.
Ted si rikam, do modulu topeni po sbernici chodi informace o teplote motoru a venku. Tak jestli opet nejsme na zacatku, ze je chyba na sbernici...
Napsal: úte 07.07.2015 20:29
od Foldas
To ne pokud nastavíš 16 stupnu jsou ventily trvale zavřené
Napsal: úte 07.07.2015 20:33
od ACDC
Protože budou furt pod napětím
Napsal: úte 07.07.2015 20:42
od actcz
Znamená to tedy, když na ně přivedu stálých 12v, měl by mi jít studený vzduch na nohy a okno?
S tou chybou na sběrnici si nikdo neví rady?
Díky Ady
Napsal: úte 07.07.2015 21:11
od mika_hakkinen
Na tu sbernici ti jedine pomuze ten osciloskop