Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 02.07.2015 20:43
od GeorgeB
Dneska se mi poprvé stala velká nepříjemnost. Přikládal jsem to horkému počasí. ALE. Normálně jsem po práci přišel k autu kolem 5 odpo, nastartoval, a tradičně nechal tak 2-3 minutky nastartovaný. Po cestě domu cca 6km, v prvním lehkém stoupání, auto začalo lehce škubat, dusit se, po příjezdu na první křižovatku auto na volnoběh zhaslo, motor se vypnul. Hned jsem bez problému nastartoval, po příjezdu před barák jsem auto nechal ještě chvilku běžet a po minutě se začalo na volnoběh hrozně hádat až se opět vypnulo. Celou tuhle cestu jsem jel bez klimy na tzv. půl plynu. Auto jsem pak ještě natočil a zase vypnul. Po půl hodině jsem musel jet pryč a stalo se to znovu. Jedu už i s klimoua auto začalo ztrácet výkon až to ve finale zhaslo za jízdy znovu. Toto se opakovalo ještě tak 5krát než jsem dojel zpět domů.
Zajímalo by mě co by to mohlo být. Auto má mnohem slabší výkon, špatně řadí automat a přijdě mi že i lehce sičí.
Napadlo mě X věcí jako váha vzduchu, hadice od turba, vstřiky ale je mi jasný že diagnostika je nutná, každopádně vás prosim o rady nebo případné podobné zkušenosti
Mám E39 530D , automat, rv 1999, 135kw
DÍKY PŘEDEM ZA JAKOUKOLIV RADU!!!!!!!!
Napsal: čtv 02.07.2015 22:55
od jak3
Jako první diagnostika.
Ale viděl bych to na snímač kliky nebo propouští vstřik a neudrží se tlak na railu
Napsal: pát 03.07.2015 19:04
od jarda1976
trochu mi to připomíná čerpadlo pod řidičem

Napsal: pon 06.07.2015 19:15
od GeorgeB
Tak bohuzel mi dneska diagnostika rekla ze si nerozumi s jednotkou motoru. V podstate vsechny jednotky se nacetly ale motorova jednotka neraguje.... Tak ted fakt netusim co ted, metoda pokus-omyl me moc nebere. Pouze mi bylo receno ze cerpadlo pod ridicem divne bzuci... Nic vic...

Napsal: pon 06.07.2015 20:40
od Foldas
Jakou si měl diagnostiku? Vidím že si z prahy kde je hromada ochotných šikovných kluků kteří budou mít problem odhalený za chvilku a pár korun
Napsal: pon 06.07.2015 21:12
od GeorgeB
Bylo to napichnuty na INPU ale nevim, mozna to byla nejaka blbost, ale urcite to zkusim, mluvil jsem dneska s Rawenem.. Rad bych uz zase jezdil...
Napsal: pon 06.07.2015 22:02
od Foldas
Může být špatná verze inpy mám doma taky jednu která neumí zrovna m57 a m54 motory
Napsal: úte 07.07.2015 06:11
od GeorgeB
Ono to ale bohuzel nacetlo prevodovku i ostatni jednotky ale motorovou - nic. Uvidime. Musim to auto dostat z Berouna do Prahy a doufat ze to byla jen nejaka blbost...
Napsal: úte 07.07.2015 13:30
od Falcon
Může být hardwarová vada v DDE - rozpad plošňáku/spojů a nebo mohla prdnout některá z motorových pojistek, které jsou hned vedle DDE mezi dalšími relé v té kapse s motorovou elektrikou.
Normálně přístupné pojistky (kastlík, kufr) jsi si zkontroloval všechny? Konkrétně v kastlíku č. 14 a 15 - engine control.
EDIT: a taky pojistky čerpadel paliva - jsou jak v kastlíku, tak i vzadu.
Napsal: úte 07.07.2015 15:01
od GeorgeB
To jsem vůbec nekotroloval, ani mě to totiž nenapadlo, v elektonice auta si dokážu max zapojit rádio...
Odpo jedu k Rawenovi tak snad na něco přijdem...
Ale díky Falcone alespoň za tenhle poznatek!!!
Napsal: úte 07.07.2015 15:09
od Falcon
Pokud by se zjistilo, že je chycená DDE, tak mi ji zkus přinést na zkouknutí, jestli se dá opravit. Mohlo by to přijít na méně než koupě+nastavení jiné.
Uvidíš, co najdete.
Napsal: úte 07.07.2015 15:11
od GeorgeB
je mi jasný že bez jednotky jsem nahranej dlouhodobě, takže uvidíme co se dá dělat. Pošli mi pls do SZ kontakt, když tak ti budu volat.
Napsal: úte 07.07.2015 15:19
od Falcon
Telefon mám uvedený v podpisu, právě kvůli dotazům o kontakt
