Stránka 1 z 1

Napsal: stř 15.07.2015 08:31
od GeorgeB
Mám docela nemilej problém na svojí e39. Odešlo mi čerpadlo pod řidičem (asi)
viz topic. http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=146613

Bohužel se nechce připojit jednotka motoru! V současné době je auto u Rawena a ani on si neví rady. Bylo to vyzkoušenou dvěma lidmy nezávisle na sobě, ve třech porgramech. Zkoušela se vyměnit jednotka z jiného auta, dokonce jsem vzal i svojí a nechal jí zkontrolovat u Falcona. Byly vyndány relátka, zkontrolovány, jestli cvakají a jde proud. Všechno OK. I pojistky u jednotek, v kaslíku i kufru, všechno OK. Když jsem auto kupoval tak jsem neměl k ruce diagnostiku kdy bych to zjistil, takže o to víc jsem teď překvapenej že jezdim 3 měsíce s autem u kterýho nereaguje motorová jednotka. Vůbec netušim kde hledat. Má někdo nějakou podobnou zkušenost? nebo tip, kde ještě hledat? Nejhorší je že proměřený a zkontrolovaný bylo snad úplně všechno. Je vůbec možný aby to fungovalo a jezdilo, když se motorová jednotka nenačte?????

Napsal: stř 15.07.2015 10:04
od Miguel
No jasně, záleží co všechno nejde ještě načíst a podle toho kontrolovat sběrnice, stačí jít po drátech :wink:

Napsal: stř 15.07.2015 10:14
od GeorgeB
Nenačítá pouze motorová jednotka.

Napsal: stř 15.07.2015 10:37
od Miguel
Tak pak podle schémat WDS jít po drátech, vylučovací metodou, vzít v potaz i nějaký domácí překopání drátů (aby to zlodějům nekomunikovalo atd.) Možností je hodně.

Napsal: stř 15.07.2015 11:11
od GeorgeB
To je právě šílený, kolik možností je...Na to že jsme zkoušeli už milion možností...

Napsal: stř 15.07.2015 11:38
od Miguel
Tak pak vyndat jednotku a připojit jí na stole :wink:

Napsal: stř 15.07.2015 11:49
od sklenus
keď pozrieš WDS zistíš, že do OBD zásuvky vedú len 2 komunikačné káble zo zberníc, jeden je pre celé auto a druhý len pre DDE/DME, takže stačí premerať jeden kábel a vieš na čom si

Napsal: stř 15.07.2015 12:35
od GeorgeB
Fajn, takže dejme tomu že proměříme kabel, a potom co dál? Pokud tam šťáva je tak co, Když ne?

Jednotka se tváří že funguje, byla tam už i jiná a stejnej problém, nereaguje...

Jsem z toho docela hořkej protože nechápu jakej problém to může být a kolik možností tam je...

Jak je teda možný že auto jezdí v klidu a jednotka nekomunikuje????

Napsal: čtv 16.07.2015 23:20
od Fx
Byla tam už i jiná a stejnej problém -> a byla tam i s EWS a klíčem, nebo jen jednotka? (To se teda ptám kvůli tomu čerpadlu).

Diag. linka z pinu 42 na konektoru X2019 (88/55-pinový na ŘJ motoru) na konektor X2039, kde se spojuje se signálem z automatu. Dále na pin 4 konektoru X6011, pak na spojovací uzel X183 a pak až na diag. zásuvku (X6002, pin 20).

S ohledem na lokaci konektoru X183 bych to tipoval na zatékání do interiéru, kde mohlo dojít k přerušení vedení oxidací.

Napsal: pát 17.07.2015 14:07
od rawen
Ahoj všem, jednotku jsem dával bez ews, pouze na zkoušku. Auto je 2/99 DDE 4.0 (není to A2019, ale A2249). X183 byl i můj tip, ale proměřeno a v pořádku. X2414 pin 32 je propojen s pinem 17 na diag. konektoru(X6002). Auto nelze vůbec připojit ani Inpou ani Disem, avšak bmw scanner se připojí všude kromě DDE a LEW. Dnes zkusím ještě prohodit budíky a ten senzor úhlu natočení volatu.

Napsal: pát 17.07.2015 14:10
od Fx
To by vůbec nemělo mít vliv... Neukazuje náhodou budík teploty v červeném poli? Je jednotka motoru vůbec napájená?

Napsal: úte 21.07.2015 13:03
od actcz
Vím, že to sem nepatří, ale mne budík na teplotu vody vždy vystoupá na maximum, pak se po chvili jizdy vrátí do modrého pole a ukazuje normálně. Čidlo na teplotu je nové...

Napsal: úte 21.07.2015 16:11
od Fx
Odhadoval bych to na horší hlavní relé ŘJ motoru nebo spoje (pojistka, jednotka atd.). Dokud není pod proudem jednotka motoru, budík vyběhne na defaultní hodnotu a teplotu zobrazuje až po obdržení stavu od ŘJ motoru.