Stránka 1 z 2
Napsal: stř 15.07.2015 18:58
od leitonn
Zdravim, rad bych se zeptal, zda li ma nekdo zkusenost s vyndanim filtru pevnych castic na 530D e60 160Kw - cetl jsem, ze se nachazi bud vedle turba nebo pod autem.
Nema nekdo navod, jak ho kompletne vyndat? Co k tomu potreba a co se stane, kdyz ho vyndam a budu chvili jezdit bez jeho vypnuti pocitaci?
Diky za rady a tipy, auto mi skube obcas a nechci resit nejaky cisteni nebo kupovat novy DPF, tak ho na ostro vyndam.
Napsal: stř 15.07.2015 19:56
od Sonic
A jseš si jistej že to co popisuješ dělá DPF? Já osobně bych ho rozhodně nevyndaval vzhledem k tomu že se neodvratně blíží doba kdy se to bude kontrolavat i u nás a všichni kdo ho mají vyndaný budou řešit co s tím.
Napsal: stř 15.07.2015 19:59
od leitonn
Je tohle DPF? Asi mam tu verzi, kde je DPF u turba, takze to nebude zas takova sranda:/
Napsal: stř 15.07.2015 20:14
od mi00wa
1. máš DPF pod autem, lehni si a jestli uvidíš tohle >
http://cartronic.pl/media_library/2012/ ... 137722.jpg
tak to je ono.
2. Cukání a DPF? no nevím, ale zvyší ti spotřebu a auto bude líné a vyhodilo by ti chybu na diagnostice i kontrolka se rozsvítí.
3. Proběhla regenerace filtrů kdy jsi naposled postřehnul?
4. Cukání při jízdě způsobuje vstřikovač či EGR ventil.
5. zajdi si na diagnostiku ať se podívá na DPF jak je na tom < tím začni.
Hodně štěstí.
Napsal: stř 15.07.2015 20:20
od leitonn
Prave ze jsem nikdy nepostrehl regeneraci - cetl jsem, jak by mela vypadat, ale zatim jsem to za tri mesice co auto mam nepostrehl :/
Napsal: čtv 16.07.2015 05:21
od kadli
mi00wa píše:1. máš DPF pod autem, lehni si a jestli uvidíš tohle >
http://cartronic.pl/media_library/2012/ ... 137722.jpg
tak to je ono.
2. Cukání a DPF? no nevím, ale zvyší ti spotřebu a auto bude líné a vyhodilo by ti chybu na diagnostice i kontrolka se rozsvítí.
3. Proběhla regenerace filtrů kdy jsi naposled postřehnul?
4. Cukání při jízdě způsobuje vstřikovač či EGR ventil.
5. zajdi si na diagnostiku ať se podívá na DPF jak je na tom < tím začni.
Hodně štěstí.
Az na to, ze tohle neni DPF ale katalizator. DPF by mel mit za turbem.
Napsal: čtv 16.07.2015 07:06
od leitonn
Je tohle DPF nebo kat?:) dekuju!
Napsal: čtv 16.07.2015 07:37
od mi00wa
kadli píše:mi00wa píše:1. máš DPF pod autem, lehni si a jestli uvidíš tohle >
http://cartronic.pl/media_library/2012/ ... 137722.jpg
tak to je ono.
2. Cukání a DPF? no nevím, ale zvyší ti spotřebu a auto bude líné a vyhodilo by ti chybu na diagnostice i kontrolka se rozsvítí.
3. Proběhla regenerace filtrů kdy jsi naposled postřehnul?
4. Cukání při jízdě způsobuje vstřikovač či EGR ventil.
5. zajdi si na diagnostiku ať se podívá na DPF jak je na tom < tím začni.
Hodně štěstí.
Az na to, ze tohle neni DPF ale katalizator. DPF by mel mit za turbem.
Nehraj si se mnou, DPF za turbem se dělali na LCI modelech
Reaguji obrázek nade mnou: to vypadá na Katalyzátor.
Jak často stím autem jezdíš a kde ? (dálnice či město)
Napsal: čtv 16.07.2015 08:09
od leitonn
Auto mam poslednich 10.000km a je to tak pul na pul mesto dalnice, uz sem lil i od pro tecu na cisteni dpf, na dalnici se vzdy snazim jet treba 190 plynule, uz jsem se ho snazil i vypalovat (3.500 otacek 20km) a presto zlobi.
Kdyby na obrazku byl katik bylo by to super, pod auto jsem se jeste nedostal :/
Napsal: čtv 16.07.2015 08:12
od mi00wa
ja najel i přes 2000km než se udělala regenerace, a to jezdím dálnice.
Pokud máš 160kw a ročník +-2005 tak máš DPF na nejednoduším místě a to pod autem, katalyzátor je za turbem. Podivej se pod auto a a uvidíš, pokud ho někdo neodstranil před tebou.
Napsal: čtv 16.07.2015 08:16
od leitonn
Dekuju za radu. Mrknu pod auto. Dnes jeste zkusim diagnostiku.
Napsal: čtv 16.07.2015 10:14
od Honza325
DPF na Euro4 160Kw je taky za turbem.,jen je o něco níž,než u LCI. Ale šroubuje se taky na turbo. Takhle z pohledu shora motoru je vidět míň,než na LCI motorech. Ty novější DPF jsou už od 170Kw a vejš. Respektive auta se startovacim tlačítkem už maji ten novější typ,kterej je v motoru uplně těsně u turba,je taky víc vidět shora motoru. Pozná se taky podle uchycení - ten šroub s pružinou. A DPF novějšího typu vs. starší typ nejsou záměnný. Je tam jiná příruba na výstupu z turba a pak minimálně střední díl výfuku.
Napsal: čtv 16.07.2015 17:08
od mi00wa
leitonn píše:Dekuju za radu. Mrknu pod auto. Dnes jeste zkusim diagnostiku.
Nejlépe kdo tomu rozumí (člen z bmwklubu.cz) a hlavně ať se podívá na live hodnoty DPF (tlak)
Napsal: pát 17.07.2015 06:39
od spencer
Ahoj, klidne bych ho s tebou vymenil. Koupil jsem e61 2/2005 160kw a predchozi majitel filtr provrtal. Ani bych to neresil, ale bydlim u hranic a obcas jezdim do Raichu, tak mam obavy z ekopolicie. Dpf bych mel mit pod autem, tak jak je na te prvni fotce co daval mi00wa.
Napsal: pát 17.07.2015 15:46
od kadli
Mas DPF za turbem. Pod autem je Kat i na te prvni fotce je to katalizator. Tak si to priste nastudujte, nez mu budete radit kraviny.
Napsal: pát 17.07.2015 18:39
od Honza325
Tyjo já se musim přiznat, že jsem napsal kravinu
Kadli byl jsem stejnýho názoru jako ty, ale spletl jsem se... Takže u předFL (130Kw, 160Kw) je u turba jen KAT.
V odkazu se koukněte na číslo 1 a číslo 3

:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... ilter/[url]
A tady ještě videjko (mimochodem češi):
https://www.youtube.com/watch?v=OqG_f5EV_Pg[/url]
A další:
https://www.youtube.com/watch?v=vtXUCXWgNro[url]
A tady je video už s novějšim typem DPF (motory 145Kw, 170Kw,173Kw...):
https://www.youtube.com/watch?v=qdfJ_rAj87o[/url]
Omlouvám se za mystifikaci
Napsal: pát 17.07.2015 19:27
od mi00wa
Přesně tak.
Napsal: pát 17.07.2015 20:50
od Honza325
Napsal: pát 17.07.2015 22:31
od kadli
Napsal: sob 18.07.2015 18:22
od spencer
A mame v tom jasno
