Stránka 1 z 6

Napsal: pát 17.07.2015 19:36
od dafson
Ahoj koupil jsem zde od klubaka e61 opravdu peknou nicmene po dvou dnech jezdeni mi najednou ztuhl volant servo asi nejede behem jizdy rozsviceni hlasky baterie se nedobiji + zvisena teplota motoru (zluta varovna) ne stop motoru ...v motorovem prostoru je citit remen.je mozne ze je to pouze remen?nebo nejspis pricina jinde a pak remen?stalo se to pri vedru 30stupnu .jen me zajima zda se stim nekdo setkal.abych pripadne byl pripraven na velkou opravu v pondeli mi ho odtahnou do servisu pri stani na miste vsechny hlasky zmizi a check kontrol nic nehlasi ale presto servo nejede.diky

Napsal: pát 17.07.2015 19:42
od mi00wa
Většinou odchází řemenice, co pohání řemen.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2317

Napsal: pát 17.07.2015 19:57
od dafson
Dekuji za malou utechu jeste jsem koukal ze dole se valeji kousky gumy asi tedy drazky z remenu.

Napsal: sob 18.07.2015 00:38
od TANN3R
Bude to řemenice na klice. Jestli to je útěcha nevím, někdy umí nehezky poničit kliku..

Napsal: sob 18.07.2015 08:00
od dafson
Když jsem večer zajizdel do dvora a nastavoval auto pro najeti odtahovky tak jedine co nejede je servo nikde nic nemlati ani nijak nevrže jen servo nejde a obcas jakoby servo zabralo a volant povoli ale ihned zase ztuhne.

Napsal: sob 18.07.2015 10:11
od JaraX
to vypadá na prokluz řemenice, ona nafta umí potrapit, doufej že to nevzalo sebou nic jineho, to už tu parkrat bylo.
hlavně si to všichni nechte před dovolenou aspon zkontrolovat, oni si všichni myslí že se ty auta maj spravovat až když to nejede, ale základ je udělat kontrolu 2x ročně, tzn v létě před dovolenou (ale né dva dny předem, to už pak na opravu není čas), no a před zimou.
včera mi jeden zakaznik hlasil že jeho kamaradovi se rozthla vodní pumpa a on to neukočíroval a vylětel ze zatáčky ven, X5 je na ohrabky a borec celkem dost zraněnej.
a hlavně u nafty kde je mnohem větší poruchovost doporučuju zkontrolovat

- hladiny a stav všech kapalin (olej, voda, servo,)
- jeslti není vůle ve vodní pumpě
- optický stav chladičů
- tlaková zkouška chladící sestavy
- stav řemenice na klice u nafty
- kontrola řemenů
- změřit protitlak DPF u nafty
- stav viskozní vrtule,
- funkčnost elektrické vrtule
- jednou za pár let i alternátor, pokud se nejezdí krátké trasy, já byl ted ve Frankfurtu se zákazníkem a umřel mu tam altík, naštestí jsme tam koupili 3er a dojeli jsme přehazováním baterek
- stav pneu, kol, náprav,
- diagnostika celého auta
- dezinfekce klimatizace

v létě je duležité hlavně chlazení, (a dobíjení), často bývá listí mezi chladičema, to ovlivnuje jejich výkon, ted je navíc všude dost provoz, kolony, vedro a pro většinu moderních motorů je jejich uvaření smrt.

Napsal: sob 18.07.2015 19:11
od dafson
Jeste se zeptam na jednu vec a to silene spatny prijem Fm radia kdyz dam v liberci liberecke radio tak samej sum a sotva slysim ze pod tim je stanice.o auto nalezeni ani nemluve bud najde jedno radio nebo nic a jeste k tomu v sumu.ze by antena diversity?nebo kabelaz nekde v 5.dverich?navigace professional jede perfektne.

Napsal: sob 18.07.2015 20:15
od JaraX
jeslti je to E61 tak bude určitě zachcany v zesilovači co je ve spoileru, chce to zkontrolovat.

Napsal: sob 18.07.2015 20:39
od dafson
Ano e61 Dekuji takze je to nad patym oknem.

Napsal: sob 18.07.2015 20:42
od JaraX
ano ve spoileru

Napsal: sob 18.07.2015 22:39
od dafson
Dekuji Jaraxi za radu s dieslem a e61 se teprve seznamuji bohuzel e38 neni rodinny vuz tak jsem pribral brachu v dieslu a kombi...dekuji za rady napisi jak to dopadlo.

Napsal: úte 21.07.2015 18:30
od dafson
Ahoj tak dnes jsem nedockave volal do servisu a je to ta remenice na klice pry zadny katastrofy se nekonaji jeste pry zkontroluji zbytek kladky atd jinak tedy cena opravy 7000 za remenici a prace.

Napsal: pon 27.07.2015 17:15
od dafson
Tak auto po oprave den pojezdil a druhy den hned zavada dalsi po ohrati motoru vychazi z motoroveho prostoru dym a smrad v pravo vedle motoru od spodu z pohledu od predu.neni videt vubec odkud caste jsou pry svody ale nevim, zda se mi to jak smrad od odparovani oleje ale videt nic neni.

Napsal: pon 27.07.2015 17:30
od mi00wa
Jestli to je 530d tak zřejmě praskly plechové svody.

Napsal: pon 27.07.2015 17:59
od dafson
Ano 530d ale je divne ze je to az po ohrati ne hned po nastartovani...

Napsal: pon 27.07.2015 20:05
od Teddy
Jenomže svody jsou při pohledu ze předu vlevo. Navíc když prasknou, tak to nesmrdí po spálenym oleji. Kde by se tam vzal? To by jedině muselo bejt něco na turbu. :wink:
Nemohli ti tam jen někde něco umazat od oleje?

Napsal: pon 27.07.2015 20:10
od Teddy
JaraX píše:včera mi jeden zakaznik hlasil že jeho kamaradovi se rozthla vodní pumpa a on to neukočíroval a vylětel ze zatáčky ven, X5 je na ohrabky a borec celkem dost zraněnej.
Tomu teda moc nerozumim. Pumpa se mi roztrhla taky. Nějak si ale nedokážu představit, že bych kvůli ní vyležel z dálnice a rozsekal auto.
Prostě to prdlo a shodilo to řemen. Rozsvítila se mi kontrolka dobíjení, asi po 200m žlutá kontrolka chlazení, než jsem zastavil (zapřažená loď 1,5t), tak už svítila červená a než jsem chcípl motor, tak se zhasl sám. Po otevření kapoty jsem viděl, jak z toho teče ven chladící kapalina.
Za hodinu jsem tam na parkovišti u benzínky před kellynou dal novou pumpu a frčeli jsme domu.

Napsal: pon 27.07.2015 20:16
od JaraX
no akorat když se ti utrhne pumpa tak ti přestane jít servo a dynamic drive, ten dynamic drive možna dobrý, ale to servo je horší

Napsal: pon 27.07.2015 21:11
od dafson
Jak jsem psal je to z pohledu od predu v pravo od spodu, nevim jak vlozit video mam ho na rajceti tak zkousim vlozit.Snad nejaky odkaz bude fungovat.






http://dafson22.rajce.idnes.cz/Video_ko ... -jmena.jpg[/url]

Napsal: pon 27.07.2015 21:53
od Teddy
Pravda je, že DD jsem neměl, ale absenci serva jsem při prdlý pumpě nijak zásadně nepociťoval. Řízení trochu ztuhne, ale dokud auto jede, tak to normálně zatáčí. Zajel jsem ke kraji dálnice a zastavil.
Neděláš náhodou zbytečný vlny? S autem se bez serva dá normálně jet. Neříkám, že se tak má jezdit, ale zase nehrozí, že by nešlo bezpečně zastavit, nebo dojet ke sjezdu z dálnice. :wink:

Každej kdo tomu nevěří, tak ať si zvedne předek na hever a zkusí si točit volantem. Pasivní odpor serva je minimální. Jde opravdu jen o to, že to nepomáhá, ale zase to nebrání zatáčení. Navíc po dálnici s tim nikdo nekroutí na plnej rejd.