Stránka 1 z 1

Napsal: pon 20.07.2015 09:43
od actcz
Ahoj,

jelikož v jiném tématu řeším, že mi nekomunikují jednotky, chtěl bych vás požádat, zda by mi někdo nemohl pomoci s překódováním jednotek.

moje VIN: WBADP81040GV54429

Mám na to kalkulátor pod DOSem, jen nevím, zda jsem vše zadal správně.


Díky Ady

Napsal: pon 20.07.2015 20:14
od actcz
Nikdo neporadi? Mne to vyslo:
C1: 58810015L
C2: 00011881463005A4X
C3: 10301078832

Zkusite to nekdo, jesli vam to vyslo stejne?

Diky Ady

Napsal: pon 20.07.2015 21:58
od mika_hakkinen
Takhle to vyslo me

Napsal: pon 20.07.2015 22:39
od actcz
Aha, v čem jsi to pocital? Vyslo to stejne jako mne...
Mám spíš asi problém v tom, že mi prostě nechodí sběrnice :-( a uz nevím, kde hledat...

Ale díky Ti moc...

Adam

Napsal: pon 20.07.2015 23:10
od Fx
Teď už to může být jedině přímo na sběrnici (zkrat někde), nebo problém v budíkách, které prostě nedokážou komunikovat po té sběrnici.

Napsal: pon 20.07.2015 23:23
od airbone
Fx píše:Teď už to může být jedině přímo na sběrnici (zkrat někde), nebo problém v budíkách, které prostě nedokážou komunikovat po té sběrnici.
Byber budiky a vycitaj to napriamo resp sa da vycitat aj s eeprom dumpu

Napsal: úte 21.07.2015 08:42
od actcz
Ale budíky komunikují, do nich to zapíšu. Vše je ok, vyčtu INPOu a je to tam zapsaný. Mám zkusit nějak nahrát jiný soft do budíků? Myslím si, že jsou origo, teda já je neměnil....

Ze skupiny BODY v INPě nenačtu nic, co je na KBUSu, pouze jednotky, jako je MFL, Snímač natočení volantu, a IKI... Jinak se nehlásí (Airbag, GM, IHKA, PDC, LCM) a nejde se na ně připojit ani od chngeru po IBUS (GM a LCM a myslím, že i NAVI a TV nejde změnit)

Zkoušel jsem to i bez budíků... bezvýsledně....

Napadá mne: Někde drát na kostru? Špatně sedící konektor?

nevím... :-(

Díky Ady

Napsal: úte 21.07.2015 09:25
od Fx
Budíky jsou uzel komunikace, bez nich se nedostaneš na nic, co není přímo na diagnostické lince. Komunikace jde do budíků a ty pak teprve řeší diagnostické povely.

Napsal: úte 21.07.2015 10:15
od actcz
... no, a jak z toho ven?

Napsal: úte 21.07.2015 10:17
od Fx
Asi bych to zkusil s jinýma budíkama. Na zkoušku stačí prakticky jakékoliv, které mají stejné zapojení.

Napsal: úte 21.07.2015 11:42
od actcz
.... A pak?

Napsal: úte 21.07.2015 11:44
od Fx
...a pak zkusit, jestli se nezačnou jednotky hlásit.

Varianta B je vypichovat jednotlivé kontakty z terminálu sběrnic za kastlíkem a postupně zkoušet, jestli se to nerozběhne. Problém je buď tam, nebo v budíkách, nebo v obojím.

Někdy pomůže odpojit baterku, spojit + a - kontakt na straně auta pro vybití kondenzátorů cca na 2 hodiny a pak to zkoušet znova.

Napsal: úte 21.07.2015 12:56
od actcz
Vyzkouším nejjednodušší variantu, tu s tou baterkou.
Ještě, jakou barvu má sběrnice? Fialovou? Měl jsem to včera rozdělané a je tam speť drátů. ale jsou to jen konektory a žádná jednotka. Je to takový uzel.

Díky Ady

Napsal: úte 21.07.2015 16:15
od Fx
actcz píše:Vyzkouším nejjednodušší variantu, tu s tou baterkou.
Ještě, jakou barvu má sběrnice? Fialovou? Měl jsem to včera rozdělané a je tam speť drátů. ale jsou to jen konektory a žádná jednotka. Je to takový uzel.

Díky Ady
Ano, je to uzel a jednotka jsou budíky. Barvy drátů si dohledáš ve WDS, z práce to teď bohužel nezvládnu "za tebe" ;)

Napsal: úte 21.07.2015 16:26
od mika_hakkinen
K tomu uzlu se dostat je priserna prace. Musi jit celej kastlik ven. Takze hodne stesti.

Napsal: úte 21.07.2015 16:38
od Fx
Copak kastlík, ten je ještě v pohodě... ale ty matky nahoře krytý svazkem, to je lábuž.